bolec napisał(a):
mechanik nie przyzna mi się do tego czy podnosił auto na podnośniku bez stanu serwisowego czy też wymiana nastąpiła wyłącznie na kanale. Czy można sprawdzić jego sprawność jakimś sposobem???
Nie wiem, nie sądzę żeby było to możliwe .
bolec napisał(a):
Za dwa dni wymieniam obydwie tylne poduchy które w dniu dzisiejszym zdobyłem
. Być może problem ustąpi. Spróbuję jeszcze zerknąć okiem na te czujniki. Auto już po 2-godzinnym postoju potrafi przycupnąć sobie na obydwu tylnych poduchach, więc może to jednak te poduszki?
Skoro kupiłeś już nowe, to żyjmy taką nadzieją ...
.
bolec napisał(a):
Albo może uszczelniacze na tym kompresorze co pompuje powietrze do poduszek?
Jeśli już - to zawory powietrzne ale wydaje mi się to złym tropem. Poza tym - stawianie diagnozy przez internet w tak złożonym przypadku - raczej nie jest możliwe (zwykłe "wróżbiarstwo") .
bolec napisał(a):
A jak jest z tą kalibracją, może spróbuję jeszcze raz? Jak się do tego zabrać
Gdyby to było moje auto - zacząłbym od sprawdzenia / podmianki potencjometrów przy wahaczach, szczególnie tych, które były ostatnio "dotykane" .
W następnej kolejności starałbym się sprawdzić i usunąć wszystkie inne "uszkodzenia mechaniczne" i nieszczelności.
A opisaną "kalibracją" się nie zabawiaj - programowanie sterownika 034 to zdecydowanie inna i bardziej rozbudowana procedura, do której potrzebną są różne zabawki, nie tylko VAG ... .
Taka jest moja opinia w tej sprawie ale postąpisz, co oczywiste, według własnego uznania
.