.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:52:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5Q 2003] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 04.gru.2007 21:16:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Cześć.
Auto naszego nowego klubowicza Jarka (nie może sie jeszcze zalogować).
Przebieg 185 000

Statyczne

000
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny000.JPG

001
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny001.JPG

003
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny003.JPG

004
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny004.JPG

007
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny007.JPG

013
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny013.JPG

014
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny014.JPG

018
www.trubaj.pl/LOGI/j_statyczny018.JPG

basic settings
000
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_basic000.JPG

003
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_basic003.JPG

004
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_basic004.JPG

011
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_basic011.JPG


Dynamiczne

000
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_dynam000.JPG

001
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_dynam001.JPG

003
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_dynam003.JPG

004
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_dynam004.JPG

010
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_dynam010.JPG

011
http://www.trubaj.pl/LOGI/j_dynam011.JPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 21:44:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
To już tradycja, że Twoje logi nie są kompletne ... ;) .
Pozdrów od nas nowego zapaleńca CCCO :P i powiedz mu, że jeździ zdrowym V6 2.5TDi .
Kąt wtrysku - tradycyjnie - do poprawki ale to przecież żadna wielka sprawa ;) .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 21:49:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Tak wiem 008, to jest to na co już mi nie starcza baterii :)
Dziękuję Piotrze.
Napewno obserwuje i już jest spokojniejszy, bo jak każdy (a już się bałem że tylko ja tak mam) doszukuje się nieprawidłowości w pracy silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 22:18:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
marcinpoznan74 napisał(a):
Napewno obserwuje i już jest spokojniejszy, bo jak każdy (a już się bałem że tylko ja tak mam) doszukuje się nieprawidłowości w pracy silnika.


I słusznie że się doszukuje :): :P . Logi to nie więcej niż 50% diagnostyki silnika, a np. wyrąbaną hydraulikę daje się rozpoznać dopiero w fazie agonalnej ... :): .

:): :diabel: :): :): :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 22:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pomimo, że kąt do korekcji, to przynajmniej rozrząd wymieniony na blokadach.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 22:48:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Kąt , pilna sprawa ?
Jaki to ma wpływ na eksploatacje silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 23:01:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Sprawa nie jest pilna. Nie wpływa negatywnie na silnik. Po korekcie skróci się czas "kręcenia rozrusznikiem".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 23:29:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Jeszcze raz wrócę do tematu analizy i wniosków z logów.
Porównując logi kolegi Jarka i moje widzę różnice
np dynamiczna 011 (N75)

Jarek
2181 2203,2 2193 58,8

moje

2181 2203,2 2162,4 48,5

Czy tak analizując można dojść do jakiś sensownych wniosków ??
Czy to bledny trop ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 23:38:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
W mojej ocenie trop jest trochę błędny i trochę prawidłowy :): . Ty Marcinie masz "nowe" turbo i wzorcowy EGR, a Jarek ma "tylko" prawidłowo działający ale nieco (pomijalnie z punktu widzenia dalszej eksploatacji) jednak "zużyty" osprzęt silnika. Ponadto porównanie obydwu samochodów musiałoby się odbyć w tym samym czasie, na tej samej drodze, etc. ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 23:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
a może podręcznik małego analizatora logów ?
Czy jest to wiedza zbyt cenna ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 23:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...ponadto, w tych samych silnikach [np.: AKE] występowały inne ECU [a co za tym idzie nieco inne mapy].
poza tym, 2181 rpm nie równa się 2181 rpm :) . warunki drogowe, moment wciśnięcia pedału gazu, stopień bezwładności turbiny. za każdym logowaniem będziesz mieć inne rezultaty.


marcinpoznan74 napisał(a):
a może podręcznik małego analizatora logów ?
Czy jest to wiedza zbyt cenna ??


wszystko masz napisane w topiku z diagnostyką...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 00:02:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Piotruś napisał(a):
W mojej ocenie trop jest trochę błędny i trochę prawidłowy :):

meszrum napisał(a):
poza tym, 2181 rpm nie równa się 2181 rpm :)




meszrum napisał(a):
wszystko masz napisane w topiku z diagnostyką...


Tak Wodzu, trzeba się bardziej wczytać w twój tekst
przebrnę przez Konstruktion und Funktion
, może potem się pokuszę a jakieś analizy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: