meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Jak widać - na chybił-trafił też czasem udaje się osiągnąć sukces.
nie, to nie tak.
Meszrum - po raz piąty całkiem bezpodstawnie zarzucasz mi kłamstwo
.
Wszystkie poprzednie obaliłem "na luzie", z powyższym też sobie łatwo poradzę ... .
meszrum napisał(a):
napisałem o VP44 na samym początku i konsekwentnie wskazywałem na tę przyczynę.
Czyżby
??? No to prześledźmy
w chronologicznej kolejności urywki -
jak najbardziej Twoich - "światłych" wypowiedzi - samozwańczy Wodzu ... .
Diagnoza Meszruma nr 1 (ostatnia linijka najważniejsza) :
meszrum napisał(a):
bolec,
czy niemoc miała miejsce przed wymianą rozrządu? jakie części i gdzie wymieniałeś w ramach rozrządu?
czy mógłyś zalogować 004 i 004 VC 311.2?
czy sprawdzałeś stan zawieszenia i hamulców [zbieżność, zapieczenie zacisków etc]?
osobiście stawiam na wadliwy rozrząd.
Po wyczerpującej odpowiedzi Bolca
Meszrum przedstawia swoją kolejną hipotezę ... . Sam zobacz jaką:
meszrum napisał(a):
tak, to prawda - ten samochód nie ma mocy. pokazały nam to logi ze skrzyni biegów - maksymalnie ok. 330 Nm.
wszak nigdy tego nikomu nie proponowałem, lecz zdejmij proszę korek oleju, zaświeć źródłem światła w czeluść i zrób zdjęcie wałków widocznych przez korek.
Pomiając już taki "drobiazg", że w innej sprawie na żywca zaprzeczasz celowości badania mocy za pomocą logów ASB,
to nie ja - a właśnie Ty - wskazujesz na mechanikę głowic ... .
Właściwie w tym miejscu mógłbym już zakończyć dowód, że po raz piąty stawiasz mnie w świetle kłamcy, cedując na mnie własne ułomności (bo jak widać kłamiesz tylko Ty) - ale prześledźmy dalej Twoją pokrętną "diagnozę" ... .Oto trzecia diagnoza Meszruma, zachowawcza i pozostawiająca wiele możliwości interpretacyjnych:
meszrum napisał(a):
pozostały tylko 4 możliwości:
- fizyczne blokowanie pojazdu;
- uszkodzenie VP44;
- bardzo mocno zniszczone wałki/hydraulika;
- przegrzanie silnika.
Rzeczywiście, tutaj "już" pojawia się "wątek VP" ... ale jako jeden z wielu możliwych i nie na pozycji nadrzędnej.
Krótko po tym Bolec wstawia foty wałków widocznych przez korek olejowy... .
Twój komentarz,
wyraźnie wskazujący, że nie masz bladego pojęcia nt. "wałków" i że kompletnie nie wiesz co komentujesz, brzmi:
meszrum napisał(a):
widoczny kawałek wygląda normalnie...
Ślepo wierząc własnej nieomylności (bowiem ze źle wykonanych zdjęć Bolca - absolutnie nic nie wynika) dodajesz:
meszrum napisał(a):
pozostaje raczej pompa VP44. najprawdopodobniej nie została sprawdzona poprawnie.
[po raz pierwszy skończyły mi się pomysły]
Na tym etapie "dyskusji" - całym sobą przyznałbym Ci rację, gdyby właśnie nie fakt, że z fotek Bolca niczego się nie dowiedzieliśmy, a więc hipoteza uszkodzonej hydrauliki ciągle pozostawała aktualna (
i nadal taką pozostaje !!!) ... .
Carl i ja grzecznie zwróciliśmy uwagę na wadliwe zdjęcia ... ale Ciebie już zwyczajnie zalała krew i zamiast pokornie przyznać nam oczywistą rację - ślepo uczepiłeś się ostatniej z możliwości , czyli uszkodzenia VP44. Fakt -
trafiłeś -
ale jednak tylko na "chybił-trafił", o czym świadczy powyżej przedstawiony dowód.
I to wszystko w temacie - "kto tutaj kłamie". Po raz piąty udowodniłem niezbicie, że .... . A zresztą, niech każdy sam oceni. Niczego więcej mówić nie trzeba, ponieważ fakty są takie jakie są ... .
meszrum napisał(a):
nie jestem obłąkany
To zagadnienie zostawiłbym do oceny psychoanalityków. Na mój prosty chłopski rozum - jesteś conajmniej mega-bezczelny i obarczasz swoimi negatywnymi cechami to otoczenie, które narusza Twoją (pozornie) dominującą pozycję samozwańczego wodza, zapatrzonego w siebie ja w obrazek, bez śladów samokrytycyzmu. Nie wiem i mało mnie interesuje dlaczego tak jest - może ktoś Cię skrzywdził w dzieciństwie (??) ... .
Niemniej -
apeluję z całą stanowczością abyś zaprzestał czynić ze mnie oszusta, bo na to nigdy sobie nie pozwolę, a takie "zdarzenia" tylko psują jakość tego wspaniałego Forum
.
meszrum napisał(a):
i nie dopatruję się przyczyn jakichkolwiek usterek w wałkach i hydraulice pomimo, iż z logów wynika coś zupełnie innego.
No i znów to samo
. Przecież Bolec wyraźnie przyznał, że widać pierwsze cechy wytarcia krzywek, a to wystarczający dowód, iż hydraulika w tym Allroadzie już nie spełnia swojej roli.
Czyli jednak logi oceniłem jak najbardziej prawidłowo, a silnik w dalszym ciągu nie uzyskuje pełnej mocy (przypuszczalnie barkuje mu już najmniej około 10 - 15% do serii) .
meszrum napisał(a):
czas najwyższy, byś docenił znaczenie liczb, które generuje VC.
Jak najbardziej - doceniam i potrafię wykorzystać informacje płynące z "logów", czego dowodem jest moja diagnoza i opis Bolca
.
Oczywiście !!! To bardzo dobrze, że Bolec odzyskał część utraconej mocy wymeniając/regenerując swoją VP ... ale jest to wynikiem:
- całkowitego
przypadku- próby zamotania Twoich błędów w ocenie fotek i interpretacji logów ...
.
meszrum napisał(a):
na chybił trafił oparta była diagnoza z wałkami - z resztą mylna.
Patrz wyżej
... .
I przestań w końcu mnie obrażać, bo i tak Ci się to nie uda ....
.
W przeciwieństwie do Ciebie nie ralizuję tutaj własnych niespełnionych ambicji przywódczych - w życiu AKP uczestniczę wyłącznie z miłości do samochodów (a więc nie zagrażam pozycji żadnego wodza
).