piotrows napisał(a):
W czwartek wymienili mi rozrząd z termostatem i płynem chłodzącym. Według tego co mówią mechanicy przy poprzedniej wymianie rozrządu pasek został przestawiony o 1 ząbek na lewej głowicy. Teraz cały rozrząd jest zamontowany dobrze, ale zauważłym głośniejszą pracę silnika (w rejonie lewej głowicy) - tak jaby stuki, klekot. Mechanicy twierdzą, że to wina tego iż wcześniej wałek rozrządu (w lewej głowicy) inaczej pracowały przy przestawieniu o 1 ząbek. Teraz mimo, iż jest poprawnie to niestety będą takie klakotania. Są one w zasadzie słyszalne najbardziej na zimnym silniku. Wkurza mnie to trochę i nie wiem co działać. Pokrywy były ściągane i wałki w ocenie mechaników (remontowali wiele V6 AFB) są naprawdę w dobrym stanie. W trasie autko zapiernicza tak jak wcześniej i w zasadzie odgłoś pracy jest taki jak przed wymianą rozrządu. Poradżcie co powinienem zrobić? Na rozrząd mam gwarancję 60000km.
Przestawienie rozrządu o ząbek w dieslu to nie jest coś, co nie odbija się na jakości pracy, w tym równiez mocy. Jeśli śmiga tak samo, jak śmigało, powątpiewam w to, że był przestawiony. Aczkolwiek niech się tu jeszcze wypowiedzą rabini od dyzli