Mauzer napisał(a):
co ma do tego akumulator ciśnienia
sprawdź jakie ciśnienie panuje na wyjściu z pompy na listwe wspomagania (test max 20 sekund, manometr od 100-200bar, wolne obroty) masz mieć od 130bar w góre...jesli nikt w pompie nie grzebał to one sie nie psują w v8
stawiam albo na problem elektryczny ze samym servotronikiem albo ana puszczające uszczelnienia na wspomaganiu w listwie.
Czy masz kontrolke od servotronika po prawej u góry?
Mauzer - święte słowa - jeno jedno ale: coś w temacie jest bo wymieniłem gruchą w C3 i z wielkim zdziwieniem stwierdziłem, że kiera chodzi jak sk...a na k...sie. Obstawiam to co napisałem (i podkreślam,że o wspomaganiu pojęcia nie mam) pompa dwusekcyjna - pierwsza sekcja wali ciśnienie na hamulce druga na wspomaganie (sprężyny są tak ustawione, że ważniejsze są hamulce - jeśli pompa nie zadowoli hamulca to na pewno nie zadowoli kiery bo taki ma ustawiony priorytet!!!) i może jestem total głąb ale zobacz pompę: jest sekcja ssania następnie jest sekcja pomagania heblom. następnie jest pomaganie kierownicy - jeśli pompa nie zaspokoi hebli to nie puści ciśnienia na kierę - dla mnie to zajebiście-rozsądno-niemieckie rozwiązanie