.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 10:48:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 10:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
odepnij czujniki spalania stukowego te przykręcone do głowicy .w to miejsce wepnij inne sprawne czujniki i ułuż je lużno w komorze silnika i wtedy sprawdz .bez podpiętych czujników to auto bardzo słabo jeżdzi.czujniki możesz sprawdzić za pomocą oscyloskopu lub podłączjąć je do karty dzwiękowej w kompie i odpalając program pokazujący graficznie przebieg dzwięku. wystarczy w nie popukać a przebieg na wykresie się zmieni

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 11:05:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A ja mam jeszcze jeden pomysł - odepnij sondę lambda (a w zasadzie obie) i wtedy zobaczymy co się stanie :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 22:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
dzieki za rady.jutro od samego rana sie zabiore za to. wieczorem napisze jakie rezeltuty.kurcze jestem mechanikiem a sam swojego auta nie potrafie naprawic normalnie jakis diabeł w niego wstąpił ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 23:50:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
to zrobie OffTop-a : największe dotąd kłopoty sprawil mi własny komputer, a żyję z usług w IT ;-)

a podsumowując temat i dokładjaąc własne doświadczenia: jak zapala - hall jest sprawny.
Knock-sensory mają znikomy wpływ przy jeździe z małym i średnim obciążeniem (u mnie przynajmniej), dopiero z gazem w podłodze czuć różnicę.
Moje auto odżyło (chociaż bez hurra-entuzjazmu) po wywaleniu zapchanych katalizatorów i wymianie sond lambda na 2 nowe (po tej ostatniej operacji pali również 2l/100 mniej ;-) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 07:50:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ok ale jak odepniesz knock sensory całkiem to będzie bardzo zamulone

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 09:00:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
witam scob a czy na vagu lub kts pokazywało jakies błedy?najdziwniejsze jest to ze wczoraj jak go zapaliłem po pracy auto chodziło super pojechałem sie przejechac.zgasiłem auto poszedłem dosłownie na 30min do domu, przychodze odpalam i kiszka nie jedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 21:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
Witam w ostatnich dniach zrobiłem taka próbe odłaczyłem, czujniki spalania stukowego i podłaczyłem drugie tylko ze przymocowałem je w innym miejscu tzn dokładnie tak żeby nie dotykały silnika.wykasowałem błędy i przez 3dni było super auto jezdziło idealnie zrobiłem tak ponad 500km. a dzisja jakby diabeł w nie wstąpił dalej nie jedzie.co jeszcze może byc powodem braku mocy?kable zapłonowe?regulator cisnienia paliwa?czy uszkodzony silnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 18:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ktoś mi kiedyś wspominał o jakimś plastiku w kolektorze ssącym 2.6 który pęka i blokuje dopływ powietrza ale wtedy podobno to słychać możę u ciebie blokuje a nie wydaje żadnych dzwięków . jedyna rada to rozpołowić kolektor aby to sprawdzić chyba żę jest inny sposób na sprawdzenie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 19:55:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ja bym sprawdził jeszcze napięcie na pompie paliwa - może ona nie ma odpowiedniego zasilania albo już pada... Masz przepływomierz u siebie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 22:33:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
Nie mam przepływki.zauważyłem jeszcze takie objawy ze jak dodaje delikatnie gazu auto jako tako sie rozpędza ale jak dam max to zamula i przerywa.może znacie kogos w pomorskim kto sie zna tak naprawde na tym silniku. popytałem troche moich znajomych mechaników to nikt nie wie o co chodzi :/ .czy komputer od sterowania silnika moze sprawiac również takie problemy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 23:05:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Nie wiem, czy Ci pomogę, ale spróbuję Ci coś zasugerować.
Ja miałem u siebie podobny objaw na gazie, zmieniłem świece, troszeczkę pomogło,ale nie znikło. Pojechałem na regulację i mój łebski gazownik po namyśle stwierdził, że odetnie czujnik położenia "obrotów" wału korbowego (jeśli dobrze pamiętam). Samochód odżył i jeździ już jak trzeba, koniec z muleniem i przerywaniem, tak jakby ktoś odcinał zapłon. Najgorzej wkurzające było przy wyprzedzaniu, gdy nagle tracił ciąg, pomiędzy 2000, a 3000 obrotów. Może warto jeszcze to sprawdzić?

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 23:19:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
adamaudi napisał(a):
witam scob a czy na vagu lub kts pokazywało jakies błedy?najdziwniejsze jest to ze wczoraj jak go zapaliłem po pracy auto chodziło super pojechałem sie przejechac.zgasiłem auto poszedłem dosłownie na 30min do domu, przychodze odpalam i kiszka nie jedzie.

adamaudi: Vag ni epokazywał żadnych błedów, bo... nie vag-owałem. Tz. moje ABC to jedno z tych, co za ch*** nie chcą nawiązać komunikacji interfejs - sterownik silnika..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 00:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
adamaudi napisał(a):
Nie mam przepływki.zauważyłem jeszcze takie objawy ze jak dodaje delikatnie gazu auto jako tako sie rozpędza ale jak dam max to zamula i przerywa.może znacie kogos w pomorskim kto sie zna tak naprawde na tym silniku. popytałem troche moich znajomych mechaników to nikt nie wie o co chodzi :/ .czy komputer od sterowania silnika moze sprawiac również takie problemy ?

Jeśli nie masz przepływomierza, to masz MAP sensor. Sprawdź przewód podciśnieniowy prowadzący z kolektora do MAP sensora, czy nie spadł, nie pękł itp. Druga sprawa - obadaj ciśnienie paliwa/stan filtra paliwa. Skoro delikatnie dadjąc gazu auto jedzie, a dowalone do dywanu muli, to znaczy, że do cylindrów nie dochodzi tyle paliwa, ile trzeba. A to może być wina tylko albo za małego ciśnienia paliwa, albo zwały w wysterowaniu MAP sensora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 08:37:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
Gdzie znajduje sie dokładnie ten MAP sensor?ciekawi mnie jeszcze czemu na zimnym silniku auto chodzi idealnie?czy nie powinno tel mulic zimne przy takich usterkach jakie sugerujecie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 10:38:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
adamaudi napisał(a):
Gdzie znajduje sie dokładnie ten MAP sensor?ciekawi mnie jeszcze czemu na zimnym silniku auto chodzi idealnie?czy nie powinno tel mulic zimne przy takich usterkach jakie sugerujecie?

MAP sensor wbudowany jest prawie na pewno w sterownik. Ale ale, nie pisałeś jednoznacznie, że auto ZAWSZE na zimnym jedzie dobrze, a ZAWSZE na ciepłym jedzie źle. To bowiem może jeszcze być związane z sondami lambda, które przy zimnym silniku są całkowicie pomijane, póki nie osiągną temepratury roboczej (ok 300 stopni C)

Pozdro i powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 11:07:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
Na zimnym zawsze jedzie dobrze. a na ciepłym 90% jazdy jest źle czasami coś mu odbije i jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 11:12:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli na zimnym jedzie dobrze, a na ciepłym źle, to albo stukowce, albo czujniki temperatury albo.... kiepskie masy w silniku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 12:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
czujniki spalania stukowego nowe org.i przykręcone z odpowiednia siła czujnik temperatury 2-pinowy nowy.masy?sprawdze dzisiaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 13:05:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
no to ja mysle ze mam ten sam problem, tylko motor inny [2.0 20v] Czy myslicie ze mozna poprostu dodatkowa mase dac ??

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 13:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
ja jeszcze stuków nie zmienialem, i wlasnie przy okazji moze ktos wie gdzie najtaniej i najpewniej stukowce nabyc, wg Mauzera do NM moga byc jakie kolwiek od R5-tek

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: