mateuszsta20 napisał(a):
to sa czesci rozrzadu...
No nie tak bardzo Mateusz ... . Na pierwszym zdjęciu widać mechanicznie uszkodzoną łapę napinacza paska wielorowkowego (i pompy wspomagania), tylko dwie rolki paska wielorowkowego, jedną rolkę paska klimy, amortyzator paska. Generalnie - nie jest to żaden komplet tylko jakieś szczątki po zdruzgotanym napędzie osprzętu silnika ... .
Na rachunku (nie zgłębiałem szczegółów ale tak "z grubsza") widać to samo co na fotce oraz to, czego tam brakuje "do kompletu".
Na dolnej fotce widzimy pokrycie paska wielorowkowego, większości rolek, częściowo nawet jest to pokrycie napędu rozrządu. Niepokojący jest fakt, że ta część również jest zgruchotana w najbardziej "newralgicznych" miejscach, czyli na pokryciu koła pasowego wiskozy oraz na otworach tulejek mocujących do "czoła" silnika.
Moje wnioski :
- samochód jest pokolizyjny (30%)
- strzelił pasek wielorowkowy i narozrabiał (15%)
- wyje..ało wiskozę, która jak zwykle raziła z siłą granatu (50%)
- inne (5%)