.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:59:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ B4 1Z] filtr paliwa....
PostNapisane: 13.gru.2007 12:18:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Witam, do czego sluży ta śrubka w kopułce,która jest przykręcana do filtra?To jakieś odpowietrzenie czy co? Wczoraj wymienilem filtr i jak przygazuje to lecą babelki w przewodzie doprowadzającym.W jeździe nie wyczulem zadnych spadków mocy ani też szarpania.Wiec nie wiem czy tak ma byc.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 13:26:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Odpowietrznik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 00:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Ok,ale teraz jak to odpowietrzyc ? Poprostu odkrecic tą śrubke na włączonym silniku,aż do momentu kiedy wyleci paliwo i zakręcić?To wszystko ?

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 01:11:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po zmianie filtra w 1Z , wystarczy uruchomić silnik. Nic nie odpowietrzasz i nie dotykaj tej śruby zanim narobisz sobie kłopotów.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 22:41:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Ja to przez tą piękną dziureczkę nalewam do pełna ropki po wymianie filtra żeby było łatwiej pompie zassać paliwo. Jak jest do pełna to zakręcam szczelnie i wtedy odpalam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 15:41:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
No wlasnie,a ja tak nie zrobilem i troche krecilem zanim zassal :/Teraz lekko przerywa jak jade powyzej 3 000 obr i na postoju jak przygazuje to widac bąbelki.Jak to teraz odpowietrzyc ?

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 15:51:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Powinien się sam odpowietrzyć, a bąbelki w paliwie świadczą o źle założonym filtrze lub nieszelnych przewodach paliwowych lub połaczeniach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 10:25:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
U mnie też co jakiś czas poleci bąbel, a robiłem z tym filtrem cuda. Filtr Knecht opaski na przewodach w niektórych miejscach podwójnie zaciśnięte. Według mnie to mogą być dwie przyczyny:
1. Wada filtra paliwa - u siebie musiałem podoginać lekko blaszki trzymające uszczelkę w filtrze, aby dobrze się ułożyła w równe kółeczko.
2. Daje dupy na 99% uszczelnienie zaworu podgrzewacza - to jest tak zrobione, że szkoda gadać - niektórzy to w ogóle czymś zaślepiają - ja u siebie założyłem nowy uszczelniacz pod zaworek i lekko przegiąłem blaszkę tą przykręcaną od góry żeby lepiej docisnęła. Po tym zabiegu zmniejszyła się ilość bąbli, ale widocznie jak bym całkiem to ustrojstwo zaślepił to bym dopiero miał spokój.
No jeszcze jest trzecia opcja - płaszczyzna podstawy, do której przykręca się filtr jest coś nie bałdzo. Chociaż od tego jest gruba uszczelka przy filtrze by zniwelować nierówności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 17:00:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
No to bede musial coś podziałać,zaczne od tych przewodów.Filtr mam knechta wlasnie,raczej nie sądze żeby był walnięty.Dam znac jak zrobie co to bylo ;)Dzieki za odp.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: