Jack napisał(a):
... z tylu na dole z zaworu poczatku tloczenia albo z tylu na srodku, zawor regulacji dawki lub z regulatora cisnienia wyprzedzenia wtrysku z prawej strony na boku.
czy kazde z tych zrodel oznacza "sciaganie pompy"?
Jakis pomysl na zdiagnozowanie zrodla poprzez obserwacje?
Jack napisał(a):
Skoro wyciek maly to nie dotykaj i jezdzij bo jak chcesz uszczelnic to trzeba wyciagac pompe , zeby zobaczyc gdzie cieknie i zalozyc nowe uszczelki.
ten samochod bede mial pewnie pare lat wiec ucieczka na rok z tematem jest bez sensu
Sprawa widze jest klopotliwa
Ze wstepnego przeszukania rynku widze, ze serwisem pomp we Wroclawiu nie zajmuje sie prawie nikt. Jest kilka punktow w okolicach (Olawa, Sobotka, Trzebnica, Pietrzykowice) ale albo na nich psy wieszaja ludzie albo akurat tej pompy nie rozbieraja
Jeden wprost powiedzial, ze niektorzy pompiarze i tak wysylaja "do Krotoszyna" pompy bo tylko tam tak naprawde bardziej zaawansowane pompy rozebrac i zlozyc potrafia
Czyli jak ktos mi powiedzail prawda jest, ze w praktyce uszczelnienie pompy to zdemontowanie jej, wyslanie do Krotoszyna w celu usczelnienia (wymian uszczelek), zalozenie?
- ile taka operacja powinna pi razy okolo kosztowac w calosci? (domyslam sie, ze uszczelki stanowia pewnie promil kosztow)
- Czy do wyjecia tej pompy potrzeba ruszac rozrzad
- czy trzeba przod dementowac?
- Czy samo zalozenie jest proste czy wymaga sporych umiejetnosci mechanika?
Przemek