.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.sty.2025 16:23:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sprezyny sportowe
PostNapisane: 21.gru.2007 03:16:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 15:52:02
Posty: 85
Lokalizacja: tarnow
czesc posiadam zestaw zawieszenia koni 40/40 i potrzebuje kupic nizsze sprazyny np 60/60 gdzie moge takie zakupic i czy sa dostepne oraz jakie polecacie pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 06:56:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
zadzwon do dystrybutora niech mysli....czy to eibach czy H&R

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 10:33:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Do jakiego auta je chcesz założyć ?

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 11:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 15:52:02
Posty: 85
Lokalizacja: tarnow
czesc sprezyny potrzebuje do audi a6 2.5 tdi v6z 2001 roku, mam tez pytanko czy od 4cylindrowego by byly 60/60 czy bedzie zamiekko ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 11:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ciacho napisał(a):
czesc sprezyny potrzebuje do audi a6 2.5 tdi v6z 2001 roku, mam tez pytanko czy od 4cylindrowego by byly 60/60 czy bedzie zamiekko ?


kup konkretnie pod ten model auta i silnika ,jak założysz od 4 cylindrowego do 6 cylindrowego to siądzie więcej niz 60/60 bo auto cięższe ,nie drutuj kup pod konkretny model :!:

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 12:05:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
tak jak pisze krzycho,

v6 tdi wazy naprawdę sporo, w porównaniu z np 1,8 T, więc lepiej kup kompletny gwint i bedzie dobrze

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 12:44:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 15:52:02
Posty: 85
Lokalizacja: tarnow
no to prawda duzo ciezsza jest v6 problem w tym ze niedawno kupilem zawieszenie moze wymienic na inne springi 40 tyle ze mieksze bo te co mam to sa vogtland a one ponoc sa twarde doradzcie moze jak zaloze mieksze sprezyny to pujdzie bardziej chodzi mi o tyl bo z przodu jest dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 12:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem zestaw krótszych amorów Audi (do wersji sport) i do tego czerwone h&r, autko siedziało -60
ale było masakrycznie twarde i masakrycznie niskie.
Wytrzymałem 15 tyś km na takim zawiasie i wróciłem do serii

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 13:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 15:52:02
Posty: 85
Lokalizacja: tarnow
no ja bym chcial zeby troche poszlo jeszzce w dol


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 14:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Rozmawialiśmy o tym ;)
Moim rozwiązaniem jest GWINT...
Nie wiem jak inni się do tego ustosunkują :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 14:51:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Napisałem wyżej już ze zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest gwint,
zawsze będziesz mógł sobie regulowac, zima/lato

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 00:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 15:52:02
Posty: 85
Lokalizacja: tarnow
ok rozwaze ta opcje,to moze ktos chce kupic zestaw koni???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 14:19:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Taa, regulować, a czy ktoś z Was to robił?? Ja mam gwint obecnie i miałem w poprzednim aucie. Regulowałem raz przy montażu tak by było niżej ale w miare komfortowo. Później każda następna regulacja była tylko w dół :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: