.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:56:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Po paru dniach
PostNapisane: 21.gru.2007 12:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2007 11:06:50
Posty: 20
Lokalizacja: Szczecin
Witam znowu.
Samochód zawiozłem do P. Urbaniaka, stwierdził że to pompa, a konkretnie jej sterownik. Czuję, że czeka mnie regeneracja VP44. Nie potrafił mi jednak powiedzieć dlaczego gdy silnik się już zagrzeje te objawy znikają. Niestety auto dalej gaśnie po ok. 2 minutach od odpalenia i stania na P. Mówił, że są 2 błędy w sterowniku, szkoda że nie powiedział mi jakie, ale powiedział, że to na 100% sterownik. No mi niestety nic nie znajduje vagiem na pompie.. Poniżej podsyłam dzisiejszy autoscan z vaga:

"
VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B2 907 401 J
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D07
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
00005059 130 106LC150_1.V79268273284
No fault code found.

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 ES
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 1818
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 614 517 H
Component: ABS/ESP allrad 1728
Coding: 06457
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00103
Shop #: WSC 02325
No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 5003
Coding: 0001306
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 933 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D11
Coding: 00060
Shop #: WSC 61301
WAUZZZ4B92N138278 AUZ7Z0B2107040
No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D35
Coding: 06721
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 192 K
Component: RNS 4.2 H06 BNO 0102
No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 192 K
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00017
Shop #: WSC 15978
No fault code found.

End -------------------------------------------------------
"

Dziwne też jest to, że nie mogę się zalogować na 41 na Diesel Pump, no bo chyba tam jest VP, tak? Czy to na zapłonie czy na chodzącym silniku nie chce przejść do sterownika. Latency portu mam ustawione na 12.

Niestety z braku funduszy związanych z okresem światecznym (czyt.żona ;)) muszę naprawę przełożyć po nowym roku.

Tutaj podaj link na którym można zobaczyć jak to wygląda w praktyce.

Pisałem już o tym, ale ostatnio mocno kopci, zwłaszcza na początku jak się nagrzewa, jasnym dymem z obu kominów, aż "wylewa" się z nich normalnie, ale to chyba głównie para, bo ostro do góry leci. Przy mocniejszym deptaniu nic nie widać, głównie jak stoi, no ale z drugiej strony już chłodno się zrobiło (koło 0 st.C). Sugerowano mi, że mogę mieć przestawiony zapłon, ale coś mi się chyba nie wydaje.. no nie wiem.

BTW:
Te błędy 00589 i 01561 to coś poważnego może być? Bo 01119 to z tego co czytałem oznacza czyszczenie końcówki od ECU i/lub mocniejsze dociśnięcie (przedtem nie było, niedawno się pojawiło)

*EDIT
A tutaj jest filmik jak to jest z tym kopceniem. Przejechałem 2-3km, silnik zimny.

Pozdrawiam kolegów i czekam na sugestie.
Hej!

_________________
A6 '02 2,5TDI Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 17:55:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z tego, co możemy zobaczyć, to nie jest dym - jedynie para, co jest zjawiskiem prawidłowym.

co do pompy, to nie wiem jak mechanik stwierdził, że to elektronika.
do tego należy zbadać VP44 na stole Bosch'a.
to bardziej wygląda na mechaniczne uszkodzenie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: