.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:48:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 90q NG] Spala tony paliwa!!
PostNapisane: 23.gru.2007 01:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
Witam
Problem jest taki ze spalać zaczeła nie w litrach a w tonach paliwa
Swiece czarne jak smoła...
Ze wstępnych ustaleń coś sie popierdzieliło i mam jakieś dziwne odczyty na przepływce jakby działała na odwrót.
W spoczynku ma ok. 5 Volt a jak klapa sie unosi napięcie maleje
A przecież powinno byc odwrotnie ma rosnąć od 0 d prawie 5
Zgłupiałem podstawilem drugą przepływkę i to samo.
Trzecią to samo
no i teraz juz nie wiem z czym jest nie halo:(
Help!!!

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 10:59:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Regulowałeś mieszankę po zminie przepływki?

Przepływkę wymieniałeś zazem z rezdzielaczem i regulatorem ciśnienia?

Sprawdzałeś czujnik temperatury 2-pinowy?

Wtryskiwacz rozruchowy trzyma, nie puszcza paliwa?

Oczywiścnie mówisz o PB?

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 11:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
pb, czujnik temp ok, przepływka cała kompletna
mieszanki nie da sie wregulować bo go cały czas zalewa.....
problem wlasnie skąd to napięcie 5v na wyjsciu z przepływki w stanie spoczynku

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 12:35:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Z przepływki, ale skąd, z potencjometru przepływomierza?

Sprawdź jeszcze ten wtryskiwacz rozruchowy czy działa poprawnie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 13:32:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
napisałem że mam problem z przepływomierzem wiec nie pisz mi o 30 innych rzeczach i nie zadawaj my pytań................nie pisałbym jakbym nie sprawdził juz wszystkiego a sprawdzilem wszystkie czujniki
i jest problem z potencjometrem przepływki zamiast działac w zakresie od 0-5V on działa odwrotnie 5-0V i wg mnie tu jest problem a nie w innych czujnkach(wszystkie poodpinałem i dalej to samo)
...poejrzewam kompa ale nie mam narazie drugiego na sprawdzenie
pytam bo moze koś miał taki dziwny objaw

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 13:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Mam kompa od NF ale to to samo praktycznie: BOSCH
NR: 0 280 800 308
VW: 443 906 264 F

Więc sprawdź u Siebie, jak jest zwalony możemy pogadać. Komp sprawny bo jedziłem cygarem ccały czas tylko głowica mi wylatała...
Przepływke i rozdzielacz tez mam jakby co.
pzdr

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 14:01:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Pytam bo tak strasznie dużo napisałeś o swoich objawach, że można by jeszcze książkę napisać odpowiadając. Chciałem dowiedzieć się czegoś więcej zadając te pytania, ale skro nie chcesz mojej pomocy to nie, a mogłem pomóc.

Skąd mogłem wiedzieć, że mierzyłeś potencjometr przepływki, a może przyszło ci do głowy mierzyć napięcie nastawnika ciśnienia bo i tacy się zdarzają.

Jeżeli będziesz tak każdego traktował kto chce ci pomóc i myślisz, że poda ci od razu rozwiązanie twojego problemu to powodzenia.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 22:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
jesli posiadasz taki sam silnik i wiesz o co biega w przepływce w NG odrazu powinienes zrozumiec mojego posta...i nie ma sie co obrażać
napisałem jaki mam objaw i na niego oczekuję odpowiedzi....
nie napisałem przecież pali duzo nie wiem co srawdzić ...tylko konkretnie
jak cie uraziłem to sorry...
sporo czytałem twoich postów z NG...i myśle ze wiesz o co biega, wiec pliss nie zadawaj mi pytań jak bym tu pierwszy raz zawitał:)

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 15:13:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Wcalę się nie obrażam, jak będziesz coś konkretnego potrzebował, żeby ci sprawdzić albo powiedziec to napisz.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 11:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
napisałem ze mam zły odczyt na przepływce (czytaj potencjometr przepływomierza) zamiast diałac w zaresie pracy klapy spiętrzającej od 0 do 5 V on działa odwrotnie w stanie spoczynku ma 5V a ze wzrostem (unoszeniem sie klapy wartość maleje do 0)
Nie moge namierzyc co to moze powodować ..domyślam sie ze komp albo jeszcze dziś tak myślałem ze moze nie ma masy.....

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 13:48:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zrób tak, podłącz potencjometr przepływki tak jak to zrobił Byk tutaj:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=80

Wtedy sprawdzisz czy podczas podnoszenia klapy napięcie będzie rosło czy spadało, jeżeli rośnie bez skoków, zacięć i płynnie to potencjometr bedzie ok. Wtedy będziesz szukał winy w kablach idących do sterownika lub w samym sterowniku.

Dobrze by było jakbyś podmienił sterowniki od innego samochodu.

Kiedyś jak pamiętam foxbat miał problem, że sterownikiem który wogóle nie wysyłał mu informacji do krokowca i nie sterował obrotami. U ciebie może kłamać w stosunku do potencjometru.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: