.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 23:49:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 c4 falujacy kat wtrysku
PostNapisane: 24.gru.2007 13:36:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
witam jestem posiadaczem audi A6 c4 2.5 tdi silnik AEL
ostatnio ustawialem kat wtrysku ale bardzo sie majta
w TDI TIMINGU od 58 do 68 jednostek wiem ze te silniki
maja troche odchylek ale to chyba troche za duzo
ponadto rozrzad byl niedawno wymieniany kolko na klinie tez zero luzu
powietrza w wezyku tez raczej nie widac ,pasek od pompy naciagniety
moze pompa juz sie konczy

z gory dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 15:57:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
stawiam na nastawnik pompy wtryskowej!!!! podobno mozna to zregenerować ,widziałem gościa z allegro i nawet dzwoniłem do niego i potwierdził, wysyłasz pompe i za 150 zł masz nastawnik zregenerowany, ale znowu mój mechanik który dba o moje auto powiedział ze nie słyszał zeby to dawało sie do regeneracji. wiec na 100% nie jestem pewnien ale mozna spróbowac jak coś!!! P.S jesli nastawnik jest juz mocno zużyty to podobno szarpie w niskiej części obrotów jakoś od 1500. pozdrawiam

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 16:38:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Można regenerować i jest poprawa, jest nawet na stronie mastersa art o tym jak to zrobić.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 16:54:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
wow, wkoncu dobra wiadomość!!! bo właśnie zastanawiałem sie czy nie czeka mnie wydatek na nowa pompe. ale skoro da sie zregenerować to jest git!!!! :D pozdrawiam

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 18:04:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Oczywiście mowa o nastawnikach indukcyjnych (takie są np w AELu), potencjometrycznych nie da rady zrobić(takie są w AAT)

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 18:19:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
a w afb vp44 da rade zregenerowac nastawnik???

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2007 10:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 14:48:58
Posty: 15
Lokalizacja: krakow
Regeneracja nastawnika pompy nic nie pomoze ,ja regenerowalem i kat dalej skacze 10 jednostek ,rozrzad wymieniony ,pasek naciagniety ,kolo zebate na kole pasowym nowe ,sledze ten temat w ael juz od dawna i widze ze jeszcze nikt nie napisal ze ten problem rozwiazal,ja osobiscie obstawiam nastawnik kata wtrysku/czyscilem go ale nic nie pomoglo/lub w pompie spada cisnienie przez jakas inna zuzyta czesc moze tlok wytarty ale to moje domysly,nie chce oddawac pompy do pompiarza bo zrobi pompe a okaze sie ze sie przyciera zawor regulacji konta wtrysku,/powietrza w przewodach tez nie ma / po regeneracji nastawnika silnik rowno pracuje ,dawka paliwa przestala skakac w bloku 1 ale nic to nie zmienilo wachan kąta ,jesli ktos juz rozwiazal ten problem to prosze o rade .Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2007 22:45:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
nastawnik tez zmienialem bo tak samo dawka mi skakala zalozylem od 1,9 bo te nastawniki sa takie same teraz dawka jest gid
ale z katem nic sie nie zmienilo dalej skacze
moze pompa jest juz wytarta zaworek kata wtrysku tez sprawdzalem i czyscilem
moze element ktory odpowiada za tloczenie paliwa do pompy
tzw. pompa lopatkowa juz niedomaga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2007 23:28:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Jak mocno skakała ci dawka, tak z ciekawości?

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2007 08:32:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
roznie czasami przy 86* bylo 2mg czasami 4mg raz nawet spadlo do 1mg wtedy obroty falowaly od 750 do 1000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2007 13:20:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
przy 86*C


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2007 17:46:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Tak się właśnie zastanawiam, bo ostatnio troche słabo mi pali i jak odpale to przez 1-2 sek są niespokojne obroty i jak długo pokręcę to wyskakuje mi na vagu błąd kąta wtrysku a jest ustawiony dobrze. Kąta skacze mi o max 3 jednostki a dawka tak z 3.4 na 3.1. Ale widze że chyba nastawnik nie będzie miał nic do tego.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 11:36:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
moze masz jakies nieszczelnosci przy pompie
przestawiacz kata reguluje cisnienie paliwa w pompie jak pojawi sie tam powietrze robi tam zamieszanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 11:55:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Też miałem taką nadzieje, ale żadnego powietrza w przewodzie paliwowym nie ma, pompa też jest szczelna bo nic nie cieknie :/

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 21:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
sproboj sprawdzic zaworki sterujace cisnieniem w pompie
ktorys moze nie trzymac
kiedys nawet spotkalem sie z takim przypadkiem ze gosciowi w
tdi na wyrzszych obrotach spadal kat wtrysku
winien tego
byl plastikowy zaworek na filtrze paliwa ten od odplywu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 00:06:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Mnie opadał ten kąt ale padnięty był ten zaworek z drugiej strony wbudowany w pompie(można go ustawiać wbijając go ). Wymieniłem na inny i kąt jest ok, teraz jest odpowiednie wyprzedzenie. Chyba ten zaworek nie będzie miał na to wpływu. Mam problem tylko z pierwszym odpaleniem. NAwet jak odpale i zaraz zgasze to pali już od strzału.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 10:46:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
wykrecales go i zalozyles drugi :?:
sam robiles czy pompiarz ci ustawial


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 11:21:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Ten na który wymieniłem był z 1.9 TDi, po prostu go wkręciłem, nic nie ustawiałem. Jego ustawia się przez uderzenie w niego.

Tutaj pisałem o tym zaworku (jest fotka), niestety nie dostałęm odpowiedzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65161&highlight=

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 13:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
o co chodzi z stukaniem przeciez tam jest gwint
albo jest wkrecony albo wykrecony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 15:04:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Można wbijać ten zaworek(to oczko w środku), to taka regulacja ciśnienia, ale z odpalaniem raczej nie ma nic wspólnego .

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: