.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 23:59:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 200q c3 2.1 turbo problem z gazem lpg brc
PostNapisane: 24.gru.2007 13:50:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Witam. Szukam jakiegoś rozwiązania co do instalacji w mojej audi. Posiadam jednostkę KG 2144 turbo intercooler 182KM.

Mój problem to niezbyt odczuwalna moc a bardzo odczuwalne spalanie. do 3.5 tyś.obr. auto jak by miało 50 koni, po 3.5 już jest lepiej lecz i tak nic w obrebie 180 koni. spalanie jest tragiczne. w trybie miejskim nie zszedłem nigdy poniżej 26 litrów a trasa to nie mniej niż 18l na 100km. na pojemność 2.1 l to dużo za dużo. regulacje w serwisach nic nie daja.
paliła 50 litrów na 100km dopuki nie zregenerowałem reduktora. to brc at90e. musze dokładnie sprawdzic ale chyba nie widnieje na nim napis turbo.
obie rurki pochodzące z komór po obu stronach mębrany wchodzą w dolot zaraz przy przepustnicy 5cm jedna od drugiej.

silniczek krokowy jak ja kupiłem był wymontowany a rurki zaslepione. podczas prób zamontowania go silnik strzelal na gazie i kulał. na bezynie dało rade go ogarnąć. rurka dolotowa do silniczka jest wpięta do coolera czyli gaz jest wpiety miedzy nim a przepustnica.

zrobiłem zdjecia jak to u mnie wyglada. jak ktos pokieruje mnie jak je udostepnic to je pokaże aby było łatwiej wyobrazic sobie mój problem.

chciał bym aby silniczek krokowy mógł sprawnie działać i regulowac obroty biegu jałowego oraz doczekac normalnego spalania i odpowiedniej mocy.

słyszałem że do turbodoładowanych jednostek sa specjalne reduktory, słyszałem takze o mixerach. interesuje mnie także czy mój reduktor jest wpięty w odpowiednie miejsce .

ktokolwiek ma jakąś wiedze na ten temat PROSZE o POMOC!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2007 15:32:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam!
Nizej masz kilka tematow, ktore powinny rozjasnic sprawę
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=3741
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=1646
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=3246

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=38910&highlight=gaz+lpg+turbo[/url]
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27393
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=43334&highlight=gaz+blos+turbo

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 00:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
1.wywalić gaz i doprowadzić do ładu Pb następnie (najlepiej) sprzedać auto i kupić coś co sie da łatwo zagazować.
2. wywalić gaz zrobić porzadek z na Pb nastepnie możesz włożyć instalke i męczyć się z tematem lpg w 2.1 KG

mimo wszystko to nie temat na forum jedź do kogoś kto to ogarnie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 12:39:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
temat dla Ciebie nie do ogarniecia jesli nie masz specjalistycznej wiedzy na temat tego motoru. Ilosc padnietych rzeczy moze byc spora
te motory na gazie NIE CHODZA !!

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 14:04:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
na dzien dobry rzyczę wszystkim wesołych świąt........

a teraz do rzeczy.

pierwsza odpowiedz mnie zadowoliła i dziekuje za nia. myśle ze w tych linkach znajde coś dla siebie. człowiek który mi ja wysłał zna sie na rzeczy i chwała mu.

co do nastepnych to widze że panowie tylko chcieli sie popisac i odstraszyc od tematu "nowicjusza"

wiec musze wam powiedziec ze co do jednostki KG wiem wiecej niz wam sie zdaje. sporo przy tym silniku siedze i na bierzaco ucze sie czegos nowego o nim.mam do dyspozycji nawet lekture. jestem niesamowicie uparty gdy sobie wbije cos do głowy i predzej te auto zacznie jeżdzic na wode niz ja odpuszcze z gazem.!!!!!!!!!

jeżeli interesuje kogoś moje zaplecze teczniczne to mam do dyspozycji zakład znajomego który to zakład specjalizuje sie w min. naprawach silników i jest w tym bardzo dobry.

dla mnie nie jest to temat nie do ogarniecia, dobrze zdaje sobie sprawe jak poteżny jest osprzet tej jednostki i dokładnie wiem do w nim jest sprawne a co nie.

a na gazie chodza i muszą chodzić. mój też chodzi i działa tylko nie tak jak ja sobię życze.

a gdy próbowałem sie udać do kogoś kto to ogarnie okazywało sie że kompetencje tych ludzi były zbyt małe żeby to OGARNAĆ!!!

poza tym nie bede płacił komuś za robote przy moim aucie. to ja jestem mechanikiem i godzi to w moja godność ze swojego auta nie potrafie zrobić.

chcem rozwiazac ten problem aby poszerzyc zakres mojej wiedzy i kiedys potym wszystkim pomóc komus w takiej sytuacji a nie tchórzliwie go spławiać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POZDRAWIAM wszystkich którzy zasługuja!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 15:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
_kruk_audi_200_ napisał(a):
na dzien dobry rzyczę wszystkim wesołych świąt........

a teraz do rzeczy.


wiec musze wam powiedziec ze co do jednostki KG wiem wiecej niz wam sie zdaje. sporo przy tym silniku siedze i na bierzaco ucze sie czegos nowego o nim. POZDRAWIAM wszystkich którzy zasługuja!!!!!!!!!


Skoro wiesz,to po co zadajesz pytania tutaj? Znasz przyczynę, gazownia daje w pupe, tak samo jak w NG czy NF. Te motocykle sie nie nadają na gazowanie. Więc moze szukaj porad w strefie gazu a nie silnika? jakies GAZ-FORUM :):
Sam nie mam gazowni i NG mi pracuje jak złoto,nic nie pierdzi nie smierdzi nie strzela nie wybucha zamiata do przodu ale poczytaj ile problemów chłopaki maja z gazem na podobnych silnikach. I myślę,że JEDEN wykrzyknik wystarczy. Ja rozumiem ze oszcędnosc jest na gazie... ale ni ekazdy motocykl się do tego nadaje - taka konstrukja niestety.

Pozdrawiam serdecznie.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 15:52:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
o. nie zgodze sie z tym. da sie zagazowac. niektórym sie udało i powoli acz skutecznie do nich docieram.

na innym forum typowym dla lpg też lookam i duże postepy. tam zaczołem szukac najpierw a pózniej tu.

na tym forum mam na celu dotrzec do ludzi kturzy maja badz mieli jednostke kg czy podobna doładowana i sie borykali z tym problemem. tu jest typowe forum audi. i audi jest tu sporo. i sporo jest ich zagazowanych. i do tych chcem dotrzec.


a nawiasem to jak bym miał wiecej srodków to nie bawił bym sie w gaz czy bezyne.mimo za mam gaz i jestem na niego skazany to nie przecze że to syf. po prostu sprawił bym sobie 2.5 tdi na przykład. czesto mi sie zdarza dosiadac a6 z tym motorem i wrażenia z jazdy sa przyjemniejsze niż bezyna o podobnej mocy. wygodne jest to ze moc jest dostepna prawie od razu a nie jak w bezynie na poziomie 5 tys.rpm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 17:00:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Moją przygodę z turbo w audi zacząłem od KG. Znajdziesz na tym forum bardzo dużo moich wypocin na temat gazu w KG i innych 2,2t. Trochę jeździło, ale nie pisz tu bzdur, że się da, bo to droga przez mękę i dużo bardziej kosztowna od jazdy na PB. Kiedyś żyłem nadziejami i marzeniami. Zejdź na ziemie i wypieprz tą instalację. Nigdy nie będziesz miał osiągów na lpg takich jak na PB doładowanym silniku Audi. I wszyscy wyżej już Ci dali to do zrozumienia. Ja już dorosłem i zmądrzałem w tym temacie. Teraz kolej na Ciebie. A na dowód, że nie znęcam się tu nad Tobą ale oszczędzam Ci nerwów, polecam Ci lekturę forum, bo w każdym wątku na ten temat znajdziesz m.in. moje wypowiedzi. Każda coś do tematu wniosła, ba nawet jakieś rozwiązania poprawiające jazdę na lpg też tam znajdziesz. Ale stan na dzień dzisiejszy jest taki, że te wszystkie walki i przeprawy nie miały sensu. Te silniki z gazem nie chodzą i umierają bardzo szybko na gazie. A czy Ty to zrozumiesz teraz, czy dopiero jak przebrniesz przez ten cały szit...to Twoja sprawa i pieniądze.

Ale może studząc te emocje. Jeżeli chcesz żeby auto jakoś tam jeździło...to rób. Ale jak chcesz, żeby jeździło tak jak na 182KM przystało, to sobie daruj. I to naprawdę dobra świąteczna rada.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 17:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
_kruk_audi_200_ napisał(a):
... 2.5 tdi na przykład. czesto mi sie zdarza dosiadac a6 z tym motorem i wrażenia z jazdy sa przyjemniejsze niż bezyna o podobnej mocy. wygodne jest to ze moc jest dostepna prawie od razu a nie jak w bezynie na poziomie 5 tys.rpm.


no to już widać że nie masz pojęcia jak jeździ seryjna benzyna podobnej pojemności ...choćby moje bidne 2.3NF a niszczy wszystko co ma r5 w tdi ;)
Mój kolega też walczył z kg jakiś miesiąc czasu wkońcu władował mikser przed turbine i tak sie turlał ze spalaniem 17-18L/100 i z osiągami 2.1 N/A i ciągle psioczył na to lpg.
Jeśli już cie tak zapał nie opuszcza to poczytaj o blosie w podforum PALIWA, powinno to jakoś banglać ale do 3000 będzie zapewne martwa cisza.

p.s Lykan nie siej zamętu że NF nie chodzi na gazie :D zwykły gaz na śrubie stopka na PB, blos... i nie poczujesz różnicy a wytrzymałość silnika jest ogromna, kolega zrobił 350tyś na ciągłym bucie a instalka wrzucona gdy bylo 260tyś... do dzisiaj lata u sąsiada bo ale tu mowa o całkiem innej bajce n/a to nie T :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 17:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Spróbuj z blosem tak jak Ci mauzer radzi. Ale nie licz na oszczędności. Blos nie obcina jaj dla silnika jak mikser, ale i oszczędności za dużych nie zobaczysz. Chcesz mieć Audi na gazie, to zagazuj coś wolnossącego. Ale nie turbo.

Teraz doczytałem...dobrze myślisz. Ja zszedłem na ziemię i mam w Cygarze teraz 2,5tdi.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 17:19:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Tak jeszcze w kontekście sprzętu (kontakt poza forum), który powinien znaleźć się pod maską. Zastosowanie reduktora bez opcji turbo nie jest błędem. Zależy jaki to reduktor. Ba, na niektórych reduktorach turbo wręcz nie da się oszczędnie jeździć. Do wszystkich zabaw przy gazie zawsze używałem reduktorów starej już generacji - Emme z Elpigazu. I na nich były jakie kolwiek osiągnięcia.

Zadaj sobie pytanie. Czy chcesz jeździć fajnym autem z turbo i to fajnie jeździć, czy chcesz mówić że masz fajne auto z turbo i niby jeździć?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 17:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 14:34:26
Posty: 318
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: Q7 4L
No to może teraz ja coś napiszę ... Mój silnik to MC1 i jeszcze jakiś czas temu jeździłem na gazie ... ale postanowiłem że zacznę czerpać fun z jazdy i zacznę oszczędzać i ... wywaliłem LPG.Razem z Kefirem bawiliśmy się to w jakąś regulację to w jakiegoś BLOSa ale sam na własnej skórze się przekonałem że jeśli gaz to ... Częste strzały ( IC do łatania) zero oszczędności (minimum 23l LPG / 100KM) Zero jazdy jeśli ma się ciutkę mniej jak pełną butle z gazem Przepalenie oleju ( na benzynie tego nie było) i jeszcze różne takie.Silnik dopiero po "przewietrzeniu" benzynką zaczął dochodzić do siebie... Mam 0.8 bara i 7 sek do setki ... Spalam średnio 16l russian PB (but na jakimś placyku) i jestem happy !!! A do oszczędności mam 100 sport quattro 2,0D :))))
Ale jeśli opanujesz swoje KG na gazie to ja wkładam instalację spowrotem !!
Powodzenia :)

_________________
Audi 200 C3 turbo quattro
Audi Q7 4L 3,0 tdi
Audi 100 C3 2,3
Audi A3 8L 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 17:42:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
jak dobrze kojarze to ty przerabiałeś w kg reduktor. ciekawy pomysł.

a co do mnie to dopuki na moim podwurzu nie stanie tdi to musze uporac sie ze swoja 2setka na gaz. zgadzam sie z wami ze na lpg te auto nie zabłysnie potega mocy. lecz jesli ktos sie postawi w mojej sytuacji to zrozumie co mam na celu.

- chcem usprawnic lpg u mnie tak żeby spalanie sie unormowao. czy ktos uwarza ze 26l lpg w cyklu miejskim, jazda spokojna, to norma? a trasa nigdy nie była minejsza od 18l lpg.
- przerobic układ tak aby silniczek krokowy mógł być podpięty i działać
jak na świeta to nie sa wielkie życzenia.... he

podejrzewam ze instalacja jest zle zamontowana. i co ostatnio na innym forum mi podpowiedziano mam reduktor nie do turbo. :(

wiec sprubuje zmienic go na specjalny do turbodoładowanych ale zostaje silniczek krokowy. czy u ciebie nie był przewód od niego wpiety w mixer?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 20:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ja jeździłem na normalnym reduktorze. Reduktory turbo nie dawały żadnych zadowalających efektów, a miałem w sumie trzy różne do turbo (BRC, Landi i Tomesetti). Silnika krokowego nie ma w tym silniku. Ten zawór nie jest krokowcem. Jak masz kłopot z zaworem, to pewnie masz źle dobrany mikser - zwężkę wenturiego. Jaki masz mikser i gdzie zamontowany? Jakiej średnicy wewnętrznej.

Jeżeli masz ciężką sytuację załóżmy finansową, to tym bardziej zrezygnuj z instalacji lpg. Bo narazisz się na większe koszty niż to warte. Zabijesz silnik, zniszczysz głowicę i zachwaścisz silnik. Uwierz mi, wiem co pisze i dobrze Ci radzę. Daruj sobie instalację gazową na mikserze. To nie ma sensu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 15:22:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
no i przełom. wczoraj strzeliło mi w kolektor... ale na PB nie na gazie. na lpg nie strzelało.

membrana w reduktorze pekła i po gazie.

dzis przy przypływie złosci odczepiłem reduktor i mixer. pojeżdze na pb. na chwile obecna to jest ciekawy przypływ mocy. lecz sa też problemy...

w drodze do mnie jest książka o audi 100 i 200 i z nia bede szukał co u mnie jest zepsute.

pytanie.. ile pali KG na pb. ? trasa,miasto ,mieszanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 15:50:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
_kruk_audi_200_ napisał(a):
no i przełom. wczoraj strzeliło mi w kolektor... ale na PB nie na gazie. na lpg nie strzelało.

membrana w reduktorze pekła i po gazie.

dzis przy przypływie złosci odczepiłem reduktor i mixer. pojeżdze na pb. na chwile obecna to jest ciekawy przypływ mocy. lecz sa też problemy...
Odpisałem Ci na PW ale na niektore moje propozycje ( moze rowniez innych ) sam wpadłes. :D
Skoro strzela w kolektor na benzynie, to zubaza mieszanke, czyli:
rozdzielacz paliwa jest skopany
albo ciągnie gdzies lewe powietrze
albo sa jeszcze inne przyczyny o ktorych nie mam pojęcia. Najgorsze jest to, ze moze byc kilka przyczyn na raz :/
Co do spalania, to przy spokojnej emeryckiej jezdzie i zdrowym silniku moze w trasie spalic 9 L Pb ( rownie dobrze moze spalic 19 a wcale nie zajedziesz szybciej )
W miescie na mniej jak 15L Pb bym nie liczył, tym bardziej zimą

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 13:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2005 09:58:12
Posty: 131
Lokalizacja: Dolnośląskie
_kruk_audi_200_ napisał(a):
no i przełom. wczoraj strzeliło mi w kolektor... ale na PB nie na gazie. na lpg nie strzelało.

Musiało Ci zubożyć mieszankę... albo zacina się przepływomierz/rozdzielacz, albo jakaś dziura w dolocie, albo regulator termiczny się zatyka (mało możliwe, ale możliwe). Sprawdzałeś ramię rozdzielacza? Ciśnienie główne i sterujące? Uszczelnienia wtryskiwaczy w kolektorze? Masz porządną gumę pomiędzy IC a kolektorem?

Cytuj:
pytanie.. ile pali KG na pb. ? trasa,miasto ,mieszanie.

U mnie w mieszanej 11-12 latem, 13-14 zimą. Jeżdżę raczej spokojnie, ale od czasu do czasu korzystam z tego, co zostało w silniku.

_________________
A6C4 AEL
A200 KG 2.1T - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 16:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
juz jest ok. znalazlem przyczyne. przewód pomiedzy IC a silniczkiem krokowym.dziurawy.....

przy zakładaniu spowrotem lpg zauważylem ze jest dziura. po naprawie silnik jest ok. obroty jak trzeba, po prostu sam sie zadziwiłem.

lecz nawet po przeróbce na gazie musze mieć odpiety silniczek krokowy. ale nie jest żle. przeżyje. jeszcze i to kiedys zrobie.

a i po przerobieniu samochód wkreca sie na pożądna moc po osiagnieciu 2.5rpm a nie po3.5rpm. znaczna poprawa. żadnych wystrzałow. lecz.....nie to samo jak jezdziłem na PB i wyciagnietym mixerze.......

przyznam że drogo było...ale warto....PB rulez.!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 23:55:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
i niech ten topik będzie informacją dla następnych pokoleń: jeździsz albo tanio, albo z przytupem.
Chyba że szarpniesz się raz, i do starego turbobenzyniaka załozysz sekwencje o wartości równej 0,5-1 cenie samochodu..

Kolego kruku: jak myszlisz, kiedy wysra ci się silnik przy gazie i/ii generacji? myslisz, ze mozesz bezkarnie eksploatowac TURBO-silnik bez ryzyka powypalania góry motoru? Ja swojego KV zarżnąłem własnie taka instalką - a był wolnossący!, i zawsze ustawiony tak, ze gaz wręcz lał się strumieniami - i tak nie uniknąłem zubożenia mieszanki przy wysokich obrotach... i po 3 latach eksploatacji na lpg - dupazbita...

Ale Tobie życze powodzenia. Może w międzyczasie doczytasz na tym i innych forach co robisz silnikowi - i pódziesz po rozum do głowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 10:57:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
_kruk_audi_200_ napisał(a):
nw drodze do mnie jest książka o audi 100 i 200 i z nia bede szukał co u mnie jest zepsute.


znajomy ma taka ksiazke. nie ma w niej opisanych silnikow turbobenzynowych :(

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: