Też Cię witam Woncek
A tutaj prezencik na powitanie
- kilka topików dzięki którym zrozumiesz, że zakup V6-tki > 2003 r. nie stanowi żadnego ryzyka
:
1. Najistotniejszy z punktu widzenia Twoich dylematów (1,9 vs 2,5):
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=bau
2. W miarę szczegółowe wyjaśnienie problemu "wałków" w silnikach produkowanych mniej więcej do połowy 2003:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... au&start=0
3. Ogólno-technicznie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=bau
4. Tutaj sam ocenisz wartość merytoryczną
:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=bau
5. A tutaj o problemie, o którym aktualne wiadomo już duuuużo więcej. Teraz już wiadomo, że jeżeli unikniesz zakupu samochodu spałowanego na odcinku kilkuset tysięcy kilometrów z maksymalnymi obrotami silnika - nie ma zagrożenia jakiejkolwiek "wtopy". Całkowite zażegnanie zagrożenia jest w pełni możliwe - wystarczy zrezygnować z oleju LL na korzyść normy 505.00 :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... au+bdh+bdg
Jeżeli interesuje Cię rozwinięcie któregokolwiek obszaru omówionego w powyższych topikach - daj znać na PW. Mam ogromne zaległości w prywatnej korespondencji ale na zachętę i celem udowodnienia, że AKP nie jest takie złe
- postaram się w miarę szybko odpowiedzieć
.