.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 18:14:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.3 20v 7A] Brak prądu na wtryskiwaczu
PostNapisane: 28.gru.2007 10:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2007 10:42:34
Posty: 7
Witam
Niedawno kupiłem audi 90 quattro 2.3 20v. Mam problem z silnikiem,na beznynie nie pali jeden cylinder (dokładnie 3-ci) ,na gazie jest OK .Z rana ma problem z paleniem ,trzeba kręcić kilka razy aż załapie,nastepnie kuleje i gaśnie.Przestaje gdy silnik trochę się rozgrzeje.Póżniej pali bez problemu.Lecz cały czas nie chodzi na jeden gar .Może coś z wtryskiem lub sygnałem od komputera idącym do wtrysku ?Powtarzam że na gazie chodzi na wszystkie cylindry .Sprawdzałem wtryskiwacze i wszystkie są sprawne.Na jednym nie ma sygnału wiec sprawdzałem kable i przewódl idący do ECU i jest cały ,nie mogę znależć końca drugiego kabla od wtrysku .Aha jeszcze jakie powinny być objawy gdy odłącze czujnik znajdujący zę w tylnej częśći silnika ,na wysokości półki z akumulatorem ? _ Proszę o porady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 13:07:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
też tak miałem, powodem były walnięte rezystory wtrysków na podszybiu. Pytaj Mauzera co i jak.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 14:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2007 10:42:34
Posty: 7
Jak wyglądają te rezystory i dokładnie w którym miejscu się znajdują ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 16:46:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Na podszybiu przy silniku wycieraczek, zajrzyj tam to zobaczysz.

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 23:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jakby co to mi zalega takie cusik.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2007 19:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2007 10:42:34
Posty: 7
Dziś zaglądałem w podszybie i znalazłem tylko 2 wtyczki trzy pinowe idące do jakiejś kostki ok 8cm x 8cm .Odłączam jedną to silnik gaśnie a drugą to chodzi ale bardzo nierówno ,jeszcze gorzej jak na 4 garach :(. Czy to są te rezystory ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2007 20:11:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
tak

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 13:58:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeszcze jedno kolego driveraudi - przedstaw się w odpowiednim dziale !!!!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 19:48:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2007 10:42:34
Posty: 7
AUTO zrobione !!! Tak jak mówiliście ,rezystor do d..y-połączyłem dwa kable zasilające wtryski i teraz jest napięcie na wtrysku....chodzi jak złoto . Jutro rano zobaczę czy nie będzie problemów z odpalaniem . :P :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 16:25:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2007 10:42:34
Posty: 7
Jednak audi ma kłopot z zapalaniem rano :/ .Jak załapie to chodzi jakby nie miała ssania. Co jest za to odpowiedzialne :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 19:59:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
opcja szukaj

driveraudi napisał(a):
AUTO zrobione połączyłem dwa kable zasilające wtryski i teraz jest napięcie na wtrysku....chodzi jak złoto


przygotuj sie na robote ecu ale tu już nie będzie tak tanio&łatwo :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2008 16:19:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no właśnie... chcesz tanio ? to nie tutaj... kup te oporniki i nie drutuj tak więcej!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 21:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2007 10:42:34
Posty: 7
hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: