.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 13:25:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 2.7T] luzy na... no właśnie gdzie:)?
PostNapisane: 01.sty.2008 20:37:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Pisałem już kiedyś o tym problemie, nazywając go bodajże "luzy na wale". Otóż byłem przekonany,że mam luzy na wale napędowym "przy wrzuconym biegu, możliwość obrócenia wału o jakieś 180*", ale to jak sie okazłało nie to. Tłumiki "2 szt", czy jak je zwał na wale wymienione, a problem pozostał. Za kilka dni wymieniam skrzynie biegów, ale w niej raczej nie upatruje problemu. Przyczyna przypuszczam,że leży w tylnym moście.
Jest możliwe, żeby tak mocno wyrobiły się tryby w tym podzespole,żeby przy zmainach biegów odczuwalne było dość mocne uderzenie i czy jest to w jakiś sposób do wyeliminowania, czy tylko wymiana na nowy most?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2008 20:50:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Tylny most ma przekladnie satelitarne wiec jak cos tam peknie to stuka caly czas. Nie wiem czy czasami w tym modelu nie ma kola zamachowego dwumasowego na sprzegle bo jak jest to pewnie przy tym momencie obrotowym juz sie sprezyny wysypaly i stuka.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2008 22:39:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Fakt nie pomyślałem, to może być dwumas, chociaż nie ma typowego dla padającego koła ,przy ruszaniu autkiem efektu szarpania.
W dyfrze nic nie mogło się wyrobić?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 00:35:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Trzeba do serii wrócić :-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 14:28:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Rogal napisał(a):
Trzeba do serii wrócić :-)
Szefie to już działo się przed Twoimi modami :peace: a części są po to żeby je wymieniać, tylko trzeba jeszcze wiedzieć które :/

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 16:59:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moje obserwacje prowadza do wysnucia teorii ze odpowiedzialne za luzy sa stozkowe lozyska mechanizmow roznicowycha konkretnie z jednej strony , po przeciwnej stronie zebow czyli po stronie w ktora mechanizm jest wypychany przy dzialaniu sil wypadkowych dzialajacych na zeby mechanizmu.
inny powod , juz nie teoria to luzy na przegubach polosi i walu ale tutaj jezeli sie reaguje w miare szybko to mozna to zlikwidowac wymieniajac i uzupelniajac smar grafitowy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 17:19:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Moje odczucia są bliskie temu co pisze Hans, być może przy zmianie skrzyni w przyszłym tyg. coś wyniknie, ale proszę o dalsze sugestie żeby wiedzieć na co zwrócić im uwagę.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 18:18:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja u siebie obecnie tez zmieniam skrzynie ale dlatego ze do tej pory jezdzilem na krotszej a dodatkowo zmieniam wal i przymierzam sie do zmiany dyfra. u mnie podobnie jak u Ciebie luzy sa dosc znaczne tyle ze u mnie to efekt dlugotrwalej eksploatacji czesto pod duzym obciazeniem. auto z 91 roku ;). obecnie wkladam czesci z auta ktore rzekomo mialo 92 tys i raczej tak moglo byc sadzac po stanie auta i czesci. czas pokaze a przy okazji sprawdze u siebie ta teorie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: