.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:04:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5 TDI AAT] dym, nierowna praca, kłopoty z odpalenim
PostNapisane: 29.gru.2007 17:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2007 12:51:18
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Witam.

Wraz z nadejściem niższych temeratur pojawiły się problemy z zapalaniem. Vag podłączony i okazało się że kąt wtrysku 36, czyli troche nisko. Dzisiaj wybrałem sie do mechanika, oczywiście ciężko było odpalić, rozrusznik kręci niby zaskakuje i nic, w końcu sie udało.

Po drodze do mechanika nagle zaczyna dymić na maksa na szaro-biało i brak mocy, pedał w podłodze i nic 1500 obrotów to maks, chwilę później ustąpiło, ale w drodze, ze 4km, dwa razy tak się stało. Dojechałem do mechanika i co zamknięte :(.

Dojechałem jakoś do domu, samochód na wolnych stoi i dymi tak że cały śmierdze tym dymem, podłączyłem znowu vaga i mam błąd 550, patrze na kąt a tu 255.

Macie może jakieś pomysły co się mogło stać, mechanik dopiero w poniedziałek.
Może pasek mi przeskoczył na pompie albo co ?

Jechać się nie da a we wtrorek trzeba wracać ze świąt.

Pozdrawiam
Jacek

_________________
----------------------------------
AUDI A6/C4 2.5TDI AAT
----------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2007 19:38:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Obawiam sie , ze scina klina na kole od walu korbowego tym co napedza pasek rozrzadu . Masz tam luz i zaleznie jak sie kolo ustawi tak zapala. Lepiej nie jezdzic bo pokrzywi zawory albo nawet korbowody. Moge sie mylic ale to typowy objaw.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 17:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2007 12:51:18
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za info. Wlasnie przed chwila skonczylismy z mechanikiem skladac wszystko do kupy no i niestety lub stety wyglada dobrze. Na wale korbowym nie mam normalne kwadratowe/prostokotne wglebienie w ktore wchodzi wypustek z zebatki, wiec raczej sie nie powinno obracac tak rak w rzedowej czworce (ogladalem gdzies zdjecia jakiegos goscia na sieci jak to jest tam zrobione).

Tak wiec dalej jestem w kropce i nie wiem co jest grane. Zaczynam podejrzewac pompe wtryskowa. Jak nie kopci i jedzie normalnie wystarczy zdjac noge z gazu i hamowac silnikiem i mam 50-60% szans ze jak znowu przydusze na gaz to nie bedzie zadnej reakcji, a dym wali drzwiami i oknami niewazne czy dusze na gaz czy nie, dopiero po kilku naduszeniach na gaz zaczyna isc, jak zaczyna isc to idzie ladnie, jak jade caly czas rowno jest ok

Z tego co przyuwazylem to leci ropa z pompy, a wlascie spod nastawnika :(

Dodatkowo przy zmianie biegow jak w dusze sprzeglo to obroty mi leca prawie do zera i dosyc czesto gasnie, wiec musze byc szybki, na skrzyzowaniu ciezko, bo trzeba jeszcze hamulec wdusic :)

Przy zapalaniu, kreci kreci, niby chce chwycic i w koncu zapala.

Any pomysly ?

Pozdrawiam
Jacek

_________________
----------------------------------
AUDI A6/C4 2.5TDI AAT
----------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 09:13:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
masz zapowietrzony uklad paliwowy
od tego masz problemy z zapalaniem
zrob porzadek z pompa to podstawa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: