.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 15:44:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI AKN] utrata mocy słabo przyspiesza:(
PostNapisane: 03.sty.2008 12:03:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Audi kupiłem 8 miesiecy temu.Była sprowadzona z Niemiec chodziła super.w maju miałem niewielka kolizje (zderzak i chłodnice do wymiany).od tamtej pory dzieja sie rozne cuda(moze zbieg okolicznosci).wymieniony był wtedy kompletny zestaw pasków i napinaczy,pompa wody oraz przepływka bo tez była uszkodzona.auto troche lepiej odpalało i miało lepsze przyspieszenie z nizszych obrotów(od ok1900 a wczesniej ok2500)jakies 2 miesiace temu auto staneło okazało sie ze pompa wtryskowa wysiadła:/(wczesniej po zatankowaniu zaczeła migac kontrolka swiec zarowych okazało sie ze były błedy zwiazane z paliwem ale fachowiec je usunał i chwile było dobrze ale autko i tak nie chodziło tak jak wczesniej)po regeneracji pompy i jej załozeniu niby jest wszystko ok nie ma zadnych błedów na zimnym silniku odpala super na ciepłym troche gorzej(ponoc tak musi byc)ale silnik nie osiaga takiej mocy(nie jest ona odczuwalna) jak wczesniej.moze to jest zwiazane z tym ze moj ojciec jezdzi bardzo spokojnie z obrotami max 3000 przy redukcjach i to sporadycznie??poradzcie mi co zrobic zeby autko ganiało jak wczesniej???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 12:10:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zacznij od podstawowej czynnosci:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=logi+akn

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 12:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...diagnostykę wg tegoż poradnika: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752.
przyczyna niemocy może być zupełnie prozaiczna - choćby lmm [i pewnie tak jest].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 12:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
czyli znowu moze byc uszkodzony przepływomierz ??co dokładnie ma sprawdzic??serdeczne dzieki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 12:48:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
PabloD napisał(a):
czyli znowu moze byc uszkodzony przepływomierz ??co dokładnie ma sprawdzic??serdeczne dzieki za pomoc :)

przeczytaj dwukrotnie tu zalinkowany watek :!!:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 13:05:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Racja:/ dzieki Bilu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Czy moze mi podać któryś z szanownych kolegów jakis link abym mógł ściagnać jakas dobra wersje VC aby poprawnie mógł zdjagnozowac swoje AKN??interfejs jestem w stanie od kogos załatwic tylko z tym oprogramowaniem mam problem:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:16:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
PabloD napisał(a):
Czy moze mi podać któryś z szanownych kolegów jakis link abym mógł ściagnać jakas dobra wersje VC aby poprawnie mógł zdjagnozowac swoje AKN??interfejs jestem w stanie od kogos załatwic tylko z tym oprogramowaniem mam problem:/

kolejny raz odsylam do zalinkowanego tematu :!!:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:28:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
jutro postaram sie zrobic logi i wystawic je na forum bo bardzo jestem ciekaw co sie dzieje z moja andzia :D mam nadzieje ze dobrze mi to wyjdzie bo bede ja diagnozował sam pierwszy raz:) która wersja bedzie odpowiedniejsz Bilu :409.1 czy moze cos z 3...??(dzieki za wyrozumiałosc :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 13:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pełna 311.2 pozwoli Ci wykonać diagnostykę BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 14:07:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
prosze o zweryfikowanie tych logów. prosze o wyrozumiałosc bo robiłem je pierwszy raz. mam nadzieje ze ktokolwiek sie doczyta tego bo nie moge ich zrobic inaczej gdyz to kolega złozył je w taka forme:/(jesli nie da sie nic z tym zrobic to bede musiał jeszcze raz je zrobic i sam czytelnie ułozyc)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb9 ... bdbe9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 58e5e.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 14:22:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
Kolego. Nie przeczytales topiku o diagnostyce. Przeczytaj to i logi zrobisz dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 17:36:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3dc8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 360ae.html

tutaj sa te logi tylko poprawione mam nadzieje ze teraz cos da sie powiedziec na temat mojego AKN.prosze o ich analize.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 18:06:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2007 15:16:55
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
PabloD bynajmniej "dziwne" te logi.

Zobacz jak zrobił je Carl:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=71194

Albo ja (też mam AKN):
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 02#1129702

_________________
A6 Avant 2,5 V6 TDI AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:07:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
wlasciwie robiłem te logi u kolegi ktory juz cos takiego robił i myslałem ze bedzie ok.ale widze ze robienie na szybko nie ma sensu(nie miał czasu i mu sie spieszyło).miałem nadzieje ze cos mozna z tego wywnioskowac ale jesli nie to zrobie te logi jak sie nalezy i na spokojnie gdy kupie sobie interfejs.tylko chciałbym sie jeszcze dowiedziec ktory interfejs jest lepszy: pod usb czy com (mam w lapku tylko usb:/)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:16:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zrób je jeszcze raz poprawnie wg instrukcji.
Na pewno przładowuje ci turbulum i łapie tryb awaryjny. Auto w tym momencie przestaje jechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:21:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
PabloD napisał(a):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d4023f0fb36a3dc8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 360ae.html

tutaj sa te logi tylko poprawione mam nadzieje ze teraz cos da sie powiedziec na temat mojego AKN.prosze o ich analize.


Nie da się określić stanu Twojego auta po tym skrawku, który nam wrzuciłeś. 100 razy było wałkowane, że logi analizuje się wszystkie, bo są od siebie mniej lub bardziej zależne. Dlatego nikt nie chce się wypowiedzieć... ;)
Z uwagi jednak na to, że znalazłeś mikrostycznik, którego szukało wielu chłopaków z AKP - podpowiem Ci, że w tym wycinku widać jedną z przyczyn niemocy Twojego auta - to przepływomierz, który tnie Ci dawki na ograniczeniu dymienia. Przycinka kierownic VTG prawdopodobnie powoduje błąd 00575, przeładowanie do 2400 mbar oraz prawdopodobnie notlauf. Życzenie kierowcy niższe od ograniczenia momentu obrotowego ? Niezły bajzel... ;)
Reszty dowiesz się jak dasz nam szansę :) i wrzucisz kompletne, pojedyńcze (nie zgrupowane po trzy) logi, które wykonasz sam - bez niczyjej pomocy...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
dzieki koledzy za pomoc. narazie nie bede miał okazji i czasu zrobic tych logów czemu tez bardzo ubolewam ale jak tylko bede mogł to zrobie je i poprosze was o opinie. kolego carlnova uwazasz ze cos w moim autku było grzebane i ktos probował podkrecic moc?? ja nie ingerowałem w zaden sposob na to aby podniesc mu parametry.chyba ze fachman ktory wymieniał pompe i wczesniej rozrzad cos pozmieniał chociaz watpie lub ewentualnie w niemczech ktos majstrował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:47:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
PabloD napisał(a):
dzieki koledzy za pomoc. narazie nie bede miał okazji i czasu zrobic tych logów czemu tez bardzo ubolewam ale jak tylko bede mogł to zrobie je i poprosze was o opinie. kolego carlnova uwazasz ze cos w moim autku było grzebane i ktos probował podkrecic moc?? ja nie ingerowałem w zaden sposob na to aby podniesc mu parametry.chyba ze fachman ktory wymieniał pompe i wczesniej rozrzad cos pozmieniał chociaz watpie lub ewentualnie w niemczech ktos majstrował.


Poprawiłem...
Dawki masz seryjne...
Przeładowanie prawdopodobnie jest wynikiem zacinających się łopatek VTG lub np. uszkodzonego N75

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 20:03:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
troche mnie pocieszyłeś :) zrobie te logi bo nie daja mi spac :D bardzo jestem ciekaw w jakim stanie jest moj silniczek i czy fachman dobrze rozrzad załozył i ustawił.kierownice da sie jakos rozruszac bez wyciagania całego turbo??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: