.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 20:50:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 21:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 22:17:31
Posty: 52
Lokalizacja: Poznań
witam ponownie,
widzę że post wzbudził zainteresowanie, bardzo dziękuje za wasze uwagi w tej chwili mam c5 AFN (110 kM) trochę mało mocy jednak na taxi te 90 z 1z by stykło tylko obawiam się że ceny ON niedługo przekroczą 5 zł cena gazu jest jednak bardziej stabilna a jeżeli chodzi o gaz to miałem kilka aut i nigdy nie było problemu miałem nawet seicento zrobiło ponad 200k na gazie i to zwykłym i nic nigdy się nie działo chodziło by mi o info jaki silnik zmieściłby się 15l gazu w mieście i jeszcze jak wygląda ogólne awaryjność c4 zawieszenie elektryka ?

_________________
[A6,1.9,TDI,AFN]
CEL:bixenony>>naviplus>>pełen_FIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 22:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Witam :)
a ja mam wogóle inna propozycje :) bo po opisie rozumie że masz swoja a6 ???? kup passata b3 1.8 w gazie i po zabawie - tani w ekspolatacji za czapke gruszek remont kapitalny zrobisz,albo puchacza w dieslu ,80 jak najtańszym kosztem za kilka tysiecy tani w naprawie mówie ci na taxi nie warto !!!!( chyba że jakieś sluby fuchy itp to mercedes w220) dla tych spitych bydlaków i matek z dziećmi pijących jedzące podczas jazdy to i tak za dobry samochod!!!! znam przypadek że pasażer posiusiał sie na tylny fotel niestety :( hehehehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 22:13:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
C4 - zawieszenie trwałe, proste i tanie (w zamiennikach). Elektryka raczej bez zarzutów - często wentylator dmuchawy piszczy, dość dużo z tym roboty. Pozatym auto nie jest pierwszej młodości więc można się spodziewać typowych awarii związanych z wiekiem/przebiegiem. Niestety spośród znanych mi silników mniejszych od 2.8 żaden nie jest w prosty sposób gazowalny - występują tam problemy. Na siłę gazować to można jeszcze 2.0, 2.3 już nie bardzo. 2.6 i 2.8 to ta sama liga, po mieście >15l gazu.

Jeśli znasz dobrze swoje C5 to możesz je jeszcze poczipować (o ile jest co) - napewno odczujesz wzrost momentu, czyli polepszenie osiągów. Niestety albo się jeździ tanio, albo mocnym autem... Ciężko to połączyć w całość. Napewno jak z C5 wsiądzesz w C4 to poczujesz różnicę w jakości prowadzenia - choć na taksówce to chyba nie śmigasz dość szybko. Problemem jest jeszcze znalezienie zadbanego egzemplarza - i to dość dużym! Między innymi dlatego zacząłem w ogóle polemikę o zawieszeniu C5 - jeśli jesteś pewien całej reszty a tylko zawias Cię odstarasza to nie znajdziesz tańszego silnika w eksploatacji jak 1.9 TDI... Ale już więcej nie piszę bo znowu zaczną mnie podejrzewać o jakieś "dziwne akcje".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 22:17:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
i zapomniałem dodać - c5 zostaw dla siebie :D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 23:29:20 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Grzesiu, miałeś jakieś przykre doświadczenia z AAH. Moja obecna AAH jest czwartą z kolei,a piąta stoi w garażu. Jaki Ty gaz zakładałeś że musiałeś się tak bujać? Wszystkie moje auta od 7 lat mają LPG i nie wiem co to strzał, inna sprawa że ostatnie samochody miały (lub mają) sekwencję. Nie jeżdżę po bułki do sklepu ale miesięcznie przejeżdżam ok.5000 km (głównie dłuższe lub krótsze trasy) i jakoś daję radę (a nie drutuję, jak trzeba coś wymienić to robię to w odpowiednim czasie). Wielokrotnie już zastanawiałem się nad Dieslem ale wiem że nie mógłbym znieść klekoktu i smrodu tego g.... Tyle ode mnie :peace:
Sorry za OT

a do autora wątku:

kupuj A6 C4 1.9 TDI a z benzyniaków może być 2.8 AAH a jeszcze lepiej ACK + jakaś sensowna sekwencja. Lecz na Twoim miejscu miejscu na TAXI kupiłbym coś jeszcze tańszego. Szkoda auta jak to napisał Przemysław...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 23:50:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
C4 1Z.
Nadwozie, zawieszenie i silnik nie do zabicia.
Żadnego g.... z gazem, stracisz tylko miejsce do pakowania walizek podróżnym. Do tego będzie capiło w korkach starym trupem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 00:07:26 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Baskecior napisał(a):
C4 1Z.
Nadwozie, zawieszenie i silnik nie do zabicia.
Żadnego g.... z gazem, stracisz tylko miejsce do pakowania walizek podróżnym. Do tego będzie capiło w korkach starym trupem.

czyli dokładnie tak samo jak przy jeździe dieslem :D

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 00:12:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Baskecior napisał(a):
C4 1Z.
Nadwozie, zawieszenie i silnik nie do zabicia.
Żadnego g.... z gazem, stracisz tylko miejsce do pakowania walizek podróżnym. Do tego będzie capiło w korkach starym trupem.

Przemo - przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post w tym watku ;)
odpuscie juz z tymi dieslami.... :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 01:29:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Ja na tax polecam auto ktorym obecnie jezdze od roku i nie zdarzyla mi sie jeszcze zadna awaria (odpukac) Silnik 2,5TDI AAT (115 KM) po czipie 130-140 lub AEL (140 KM) + chip. Spalanie w obu przypadkach ok 7l w trasie przy predkosciach ok 140km/h w miescie ok 10l. Zawieszenie na pewno wygodniejsze od C5 wedlug mnie - C5 jedzie jak po szynach ale te wielowachacze ... C4 jezdzi jak amerykanski kanapowiec jest bardzo wygodny na nierownych nawiezchniach, plyniesz po drodze :) i koszt zawieszenia ( tylko jeden wachacz to 220zl - MOOG- gorna polka, jak poleci ci zawiecha w C5 to zabulisz min. 1000zl.)
W C4 jest tez wiecej miejsca dla kierowcy i pasarzerow. Bagazniki w sedanach i Avantach podobne do C5.
To moja opinia i nie kazdy musi sie z nia zgodzic ale ja jestem bardzo zadowolony z mojego AAT, pozdrawiam.
P.S.
Bardzo mnie zdziwilo to ze od wymiany oleju do nastepnej silnik nie polknal ani kropelki (ok 6000 cz 7000 km) no i juz slyszalem ze AAT i AEL sa nie do zajechania jak sie nie przeciaga na kazdym biegu do konca ...

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 15:31:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
Baskecior napisał(a):
C4 1Z.
Nadwozie, zawieszenie i silnik nie do zabicia.
Żadnego g.... z gazem, stracisz tylko miejsce do pakowania walizek podróżnym. Do tego będzie capiło w korkach starym trupem.

Przemo - przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post w tym watku ;)
odpuscie juz z tymi dieslami.... :diabel:

W międzyczasie przewinął się wątek traktorów, stąd moja propozycja. Poza tym - zero emocji ;)

@ marco_wroc: komfort wielowahacza oraz właściwości trakcyjne w stosunku do klasycznego zawieszenia są o niebo lepsze. Koszty napraw nie są już tak wysokie, więc niepotrzebnie demonizujesz :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 16:25:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
poszukaj A6 2.0 ABK z gazem w avancie i bedziesz zadowolony 115KM moze nie szatan ale nie spali tyle co kolejna malo problemowa jednostka V6 . jezeli diesel to AEL , wzglednie jak nie przeszkasza Ci rechor 4cylindrowego diesla to 1.9 TDI AFN

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 16:29:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:03:13
Posty: 100
Lokalizacja: warszawa
Zielas55 napisał(a):
witam ponownie,
widzę że post wzbudził zainteresowanie, bardzo dziękuje za wasze uwagi w tej chwili mam c5 AFN (110 kM) trochę mało mocy jednak na taxi te 90 z 1z by stykło tylko obawiam się że ceny ON niedługo przekroczą 5 zł cena gazu jest jednak bardziej stabilna a jeżeli chodzi o gaz to miałem kilka aut i nigdy nie było problemu miałem nawet seicento zrobiło ponad 200k na gazie i to zwykłym i nic nigdy się nie działo chodziło by mi o info jaki silnik zmieściłby się 15l gazu w mieście i jeszcze jak wygląda ogólne awaryjność c4 zawieszenie elektryka ?

Witam
Kolego wydaje mi się, że trudno będzie Ci doradzić. W Twojej branży najlepiej szukac porad na słupie, wśród kolegów taksówkarzy. Sam wiesz jaką masz robotę , czy jeżdzisz w korporacjii, czy jesteś zrzeszony czy niezrzeszony, może masz układ z firmą etc. ale wiesz że za kombi klijent dopałaca, drugi latem nie pojedzie z Tobą jak nie masz klimy. Pytanie bardzo ogólne, niby w Niemczech najwięcej bananów to Mercedesy, a w Polsce masz wszystko Pegeot,Merc, Fiat itp kazdy płaci podobne podatki i jakoś decydują się na konkretną markę jaką ? taka która się nie zużywa, ma maksymalne wyposażenie i nic nie trzeba przy nim robić :D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 20:07:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Bilu to ty przeczytaj mój post ze zrozumieniem !!!! ja napisałem to co wiem , ustosunkowałem się do tematu najlepszy samochod na taxi może nie audi ale napisałem że mam inna propozycje i uwierz mi że jakby zakładający post ustosunkował sie do mojej wypowiedzi to napewno by nie żałował !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 20:30:22 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Przemysław napisał(a):
Bilu to ty przeczytaj mój post ze zrozumieniem !!!! ja napisałem to co wiem , ustosunkowałem się do tematu najlepszy samochod na taxi może nie audi ale napisałem że mam inna propozycje i uwierz mi że jakby zakładający post ustosunkował sie do mojej wypowiedzi to napewno by nie żałował !!!!!!!


bez nerw kolego, Bilu pisał do Basketa który też jest Przemo... :):

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 20:54:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zaworoowa napisał(a):
Przemysław napisał(a):
Bilu to ty przeczytaj mój post ze zrozumieniem !!!! ja napisałem to co wiem , ustosunkowałem się do tematu najlepszy samochod na taxi może nie audi ale napisałem że mam inna propozycje i uwierz mi że jakby zakładający post ustosunkował sie do mojej wypowiedzi to napewno by nie żałował !!!!!!!


bez nerw kolego, Bilu pisał do Basketa który też jest Przemo... :):

i dlatego tez zacytowalem jego wypowiedz, do ktorej chcialem sie odniesc :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 21:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Przemysław napisał(a):
Bilu to ty przeczytaj mój post ze zrozumieniem !!!! ja napisałem to co wiem , ustosunkowałem się do tematu najlepszy samochod na taxi może nie audi ale napisałem że mam inna propozycje i uwierz mi że jakby zakładający post ustosunkował sie do mojej wypowiedzi to napewno by nie żałował !!!!!!!


bez nerw kolego, Bilu pisał do Basketa który też jest Przemo... :):

i dlatego tez zacytowalem jego wypowiedz, do ktorej chcialem sie odniesc :):

Nie te nożyce się odezwały :helm:
PS: panowie jedźcie się poślizgać pod marketem, za dużo testosteronu. :D
Hans napisał(a):
poszukaj A6 2.0 ABK z gazem w avancie i bedziesz zadowolony 115KM moze nie szatan ale nie spali tyle co kolejna malo problemowa jednostka V6 . jezeli diesel to AEL , wzglednie jak nie przeszkasza Ci rechor 4cylindrowego diesla to 1.9 TDI AFN

Hans, w C4/A6 nie było AFN`ów :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 21:41:27 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Baskecior napisał(a):
PS: panowie jedźcie się poślizgać pod marketem, za dużo testosteronu. :D
ja właśnie wróciłem :diabel: :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 23:51:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zaworoowa napisał(a):
Baskecior napisał(a):
PS: panowie jedźcie się poślizgać pod marketem, za dużo testosteronu. :D
ja właśnie wróciłem :diabel: :peace:

Witam w klubie ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 00:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Baskecior napisał(a):
Bilu napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Przemysław napisał(a):
Bilu to ty przeczytaj mój post ze zrozumieniem !!!! ja napisałem to co wiem , ustosunkowałem się do tematu najlepszy samochod na taxi może nie audi ale napisałem że mam inna propozycje i uwierz mi że jakby zakładający post ustosunkował sie do mojej wypowiedzi to napewno by nie żałował !!!!!!!


bez nerw kolego, Bilu pisał do Basketa który też jest Przemo... :):

i dlatego tez zacytowalem jego wypowiedz, do ktorej chcialem sie odniesc :):

Nie te nożyce się odezwały :helm:
PS: panowie jedźcie się poślizgać pod marketem, za dużo testosteronu. :D
Hans napisał(a):
poszukaj A6 2.0 ABK z gazem w avancie i bedziesz zadowolony 115KM moze nie szatan ale nie spali tyle co kolejna malo problemowa jednostka V6 . jezeli diesel to AEL , wzglednie jak nie przeszkasza Ci rechor 4cylindrowego diesla to 1.9 TDI AFN

Hans, w C4/A6 nie było AFN`ów :(


Ja tam nie widze w wypowiedzi Hansa ze AFN jest w budzie C4 :):

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 07:05:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
marco_wroc napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Bilu napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Przemysław napisał(a):
Bilu to ty przeczytaj mój post ze zrozumieniem !!!! ja napisałem to co wiem , ustosunkowałem się do tematu najlepszy samochod na taxi może nie audi ale napisałem że mam inna propozycje i uwierz mi że jakby zakładający post ustosunkował sie do mojej wypowiedzi to napewno by nie żałował !!!!!!!


bez nerw kolego, Bilu pisał do Basketa który też jest Przemo... :):

i dlatego tez zacytowalem jego wypowiedz, do ktorej chcialem sie odniesc :):

Nie te nożyce się odezwały :helm:
PS: panowie jedźcie się poślizgać pod marketem, za dużo testosteronu. :D
Hans napisał(a):
poszukaj A6 2.0 ABK z gazem w avancie i bedziesz zadowolony 115KM moze nie szatan ale nie spali tyle co kolejna malo problemowa jednostka V6 . jezeli diesel to AEL , wzglednie jak nie przeszkasza Ci rechor 4cylindrowego diesla to 1.9 TDI AFN

Hans, w C4/A6 nie było AFN`ów :(


Ja tam nie widze w wypowiedzi Hansa ze AFN jest w budzie C4 :):

Silnik ABK montowano do 96 roku włącznie w A6. Wniosek jest logiczny - Hansowi chodziło o C4/A6. Reszty chyba nie muszę wyjaśniać, jako że zrobiłem to wcześniej. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: