kusi napisał(a):
Witam, wczoraj zaświeciła się kontrolka CAT i autko zaczęło nierówno pracować. VAG mówi że 6 cylinder nie pali no i faktycznie tak jest. Po wielu zabiegach cewka i świeca zostały na 90% wykluczone. Być może ma to związek z ostanimi usterkami które zostały usunięte - urwany kabel od rozrusznika i padnięta pompa paliwa (może to jest jakiś trop?). A może to nic związanego z tymi usterkami ? Może ktoś ma jakiś pomysł lub już się z tym spotkał ?
Po pierwsze - wyklucz cewkę i świecę na 100%. Zrobisz to zamieniając cewki miejscami z innym cylindrem, podobnie świece (najlepiej zamieniaj z innym cylindrem cewkę, z innym świece, to w razie gdyby jednak któryś z tych elementów był wadliwy, od razu wiesz który).
Jeśli okaże się, że nadal nie pali ten sam cylinder, to po pierwsze zmierz kompresję na podejrzanym cylindrze. Po drugie - sprawdź, czy otwiera się wtryskiwacz, nie będzie od rzeczy wyjąć go i sprawdzić wydatek porównując z innym, na pewno dobrym. Jeśli te wszystkie testy wykażą, że jest ok, trzeba raczej szukać przyczyny w obwodach - albo cewki, albo wtryskiwacza. Tylko że przerwę w obwodzie VAG powinien bez pudła zgłosić...
Jeśli wtryskiwacz jest ok,