.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 16:59:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 20:35:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
PabloD napisał(a):
troche mnie pocieszyłeś :) zrobie te logi bo nie daja mi spac :D bardzo jestem ciekaw w jakim stanie jest moj silniczek i czy fachman dobrze rozrzad załozył i ustawił.kierownice da sie jakos rozruszac bez wyciagania całego turbo??


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1060640

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:21:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2007 15:16:55
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
Co do interfejsu to jeśli masz w laptopie tylko USB to nad czym się zastanawiać.
Ja kupiłem interfejs Viakena KKL USB i praktycznie bez problemu wszystko działa.

_________________
A6 Avant 2,5 V6 TDI AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 17:43:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
gdzie znajduje sie N75 i czy da sie go jakos naprawic???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 20:05:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
koledzy wprowadzili Cię w błąd...

turbinę i N75 zostaw w spokoju - jest wszystko OK.
nie ma żadnego przeładowania - zdrowa seria [moje AFB i AYM] ma OB do 2450 mbar, a zatem u Ciebie jest OK.

nie wiemy, czy lmm jest wymiany [choć wg mnie jest], gdyż pedał gazu nie był wciśnięty w 100% podczas próby.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 21:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
ostatnio wyciagnałem to lmm i je troche przemyłem srodkiem do mycia elektroniki. przez pare km było nawet niezle ale znowu jest słabo:/(wymieniałem w czerwcu to lmm ale nie wiem czy było nowe czy regenerowane, ale jesli okaze sie teraz ze znowu jest do wymiany to mam mozliwosc kupic taka nowke sztuke bezposrednio z bosch'a)mam nadzieje ze wtedy bedzie juz ok.czyli mowisz (meszrum) ze z turbo i tym zaworkiem jest wszystko ok i nie mam co w to wnikac?? co do pedału gazu to chyba cos podeszło pod niego, ale nastepne logi juz zrobie dokładniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 15:29:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zanim cokolwiek wymienisz, to należy zrobić pełne logi - chyba, że masz za dużo €.
tak, jak napisałem powyżej, turbinę i jej osprzęt zostaw w spokoju - wszystko jest OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 17:25:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Hmmmm...
Jak okaże się, że to turbina albo N75 - przeprosisz ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 23:15:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
Hmmmm...
Jak okaże się, że to turbina albo N75 - przeprosisz ?


kogo? dlaczego? w jakim celu?

nie ma choćby 1go objawu świadczącego o problemie z T. moje seryjne parchy mają prawie 2500 mbar przy 2100-2200 rpm.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 20:11:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Masz zatem dwa zepsute seryjne auta, meszrumie. :|
Zwłaszcza AFB z V1 - 250 mbar :galy: ponad normę (skoro masz 2500 mbar) :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 09:27:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
Masz zatem dwa zepsute seryjne auta, meszrumie. :|
Zwłaszcza AFB z V1 - 250 mbar :galy: ponad normę (skoro masz 2500 mbar) :/


tak, w AFB mam prawie 2500mbar [dokładnie do 2440mbar] przy OB.
było tak zawsze [od 2003] i nigdy nie było 00575.

AYM ma taki OB od nowości.

co więcej, 99% manuali generuje niemal identyczne OB.
Carl, nie są zepsute ;) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 13:42:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Carl, nie są zepsute ;) .


:!!: :) :peace:

...a przynajmniej jeden - AFB

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 18:17:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jakkolwiek chciałbym wykazać OB AFB, to akurat w ostatnim logowaniu po kolejnej wymianie lmm, wygląda to następująco:

Obrazek

z żalem odnotowałem wartość ok. 2300mbar, lecz poszukam logów z >2400mbar...


Carl, nie jest popsuty.
Twoje AFB miało popsutą T i miałeś 00575.
ja nie mam popsutej - jest bezgłośnie, płynnie i bezbłędnie.

;)


[+]
prawie znalazłem:

Obrazek

brakuje tylko 3 mbar...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 18:41:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
No... masz - znalazłem Twój 2400 mbarowy Mount Everest :peace:
Niech Ci będzie. :):

Obrazek

Ale to jest w dalszym ciągu 2400 mbar, a nie 2500 :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 18:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
proszę, znalazł się... :d
prawdą jest, że nie jest to 2500.


Carl,

uważam, że tak długo jak nie ma 00575 i niepokojących objawów akustycznych [bądź innych - np.: cały olej wdzięcznie wypluty przez wydech], to można nie molestować T.


oczywiście, nie wiemy, czy w V6 forumowicza są jakiekolwiek błędy...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 21:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Dziś był mój brat moją Audziom u majstra (tego który zakładał i kupował to lmm) i po podłączeniu komputera stwierdził że jest wszystko ok. Wartości zadane ponoć zgadzały się z wartościami rzeczywistymi żadnych błędów nie było a autko jak nie jechało dobrze tak nie jedzie:/tylko testów dynamicznych nie robił bo nawet z garażu nie wyjechał tym autkiem.Ja wcześniej sprawdzałem i wartości odczytywane i zadane sporo sie różniły(ok 400).Czy to że u niego na kompie było niby dobrze może wynikać z tego że używa Delta Scan?? ja robiłem logi(te które sa wcześniej) w vagcom 311.2 tak jak mi polecaliście.Co do tego T to nie mam pojęcia czy jest całkiem ok ale w każdym bądź razie auto nie dymi a oleju bierze w granicach normy(do 0.5 l na 10000km).

aaaaaaa dodam jeszcze że raz na jakiś czas moja Audi ma chwilowy przebłysk i ciągnie super :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 21:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wybacz, ale to nie był nawet średni mechanik.
lmm sprawdzamy tylko i wyłącznie w próbie dynamicznej pod pełnym obciążeniem.

do diagnostyki Audi używamy VAS/VAG/VAG-Com.
tak długo jak nie zrobisz poprawnych logów, tak długo nie będziesz wiedzieć co jest przyczyną niemocy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 22:10:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
tak też myślę tylko niepotrzebnie tamten gość monci mi w głowie:/ nie będę się już sugerował tym co mówi bo wg niego jest ok a wg mnie nie.Dzieki za szybką odpowiedz :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 23:38:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
PabloD napisał(a):
tak też myślę tylko niepotrzebnie tamten gość monci mi w głowie:/ nie będę się już sugerował tym co mówi bo wg niego jest ok a wg mnie nie.Dzieki za szybką odpowiedz :peace:


Według Ciebie nie jest dobrze, czy według nas ? :)
Mechanika, który sprawdza lmm statycznie i to jeszcze do tego porównując jakieś zadane z faktycznymi można śmiało nazwać technicznym ignorantem i druciarzem w najlepszym wydaniu... Daj sobie z nim spokój i... zrób wreszcie te logi, stary, bo mielimy bez sensu na ochłapach, które nam rzuciłeś. :/
Teraz żałuję, że się odezwalem - jak wrzuciłeś nam wspaniałomyślnie skrawek - gdyby nie to - nikt by Ci nie odpowiedział, a Ty szybciej wziąłbyś się do roboty...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 00:24:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,

spójrz na to inaczej - ocena na podstawie skrawków logów [bądź ich zupełnym braku] jest próbą zmierzenia się z intuicją.
przecież to takie romantyczne...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 10:22:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
meszrum napisał(a):
Carl,

spójrz na to inaczej - ocena na podstawie skrawków logów [bądź ich zupełnym braku] jest próbą zmierzenia się z intuicją.
przecież to takie romantyczne...


Ale z Ciebie romantyk mesz :D

A tak wracając do tematu to naprawdę zgadywankę robicie i to niezłą, a forumowicz jak był odporny na zrobienie pełnych logów tak jest dalej.
Zadaje pytania, myśli, wnioskuje, chwyta się różnych rzeczy, a logów nie raczy zrobić. Przecież już nasmarowaliście 2 strony, a wnioski żadne ;)

Chłopaki trzeba go pogonić z tymi logami, bo inaczej to nic nie da :peace:

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: