.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 12:04:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 1.9tdi] blok000
PostNapisane: 07.sty.2008 17:01:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
prosze o ocene bloku 000 41 58 0 37 116 117 72 63 123 160 silnik 1.9 tdi 1z 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:35:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
witam

Zeby odczyt byl miarodajny zrob plik logu. Loguj grupe 000 przez 20 sec.
odzielnie "meansuring block" i "basic settings".... i wstaw na forum zgodnie z zasadami opisanymi w temacie z diagnostyką.

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 19:43:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jeżeli to jest BS - to kąt wtrysku jest do poprawy

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:03:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
pomiary mam z programu deltascan 1z i moge odczytac tylko blok 000, to jutro jeszcze raz zrobie pomiar, a dawka paliwa jest ok :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:15:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka

Na biegu jałowym [powinno byc]

1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Według życzenia ciśnienie w dolocie
6. Ciśnienie atmosferyczne
7. Temp. cieczy chłodzącej
8. Temp. powietrza zewn.
9. Temp. paliwa
10. Do wersji softu D05 - 55...80,
od wersji D06 - 80...99

dane dla testu dynamicznego [powinno byc]:

1. 130...190 (190 = 4000 rpm)
2. 190...245
3. 255 (pedał wciśnięty do oporu)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania)
6. ciśnienie atmosferyczne (zignorować)
7. temp. cieczy chłodzącej (zignorować, ale musi być testowane przy rozgrzanym silniku, min 85 st. C
8. temp. powietrza w dolocie (zignorować)
9. Temp. paliwa (zignorować)
10. do softu wer. D05 wskazanie rosnie razem ze wzrostem rpm do wartości około 190,
od wer. D06 190...255 zależnie od ciśnienia doładowania.

[wszystko to juz byl napisane na forum ;) ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:16:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
carlnova napisał(a):
Jeżeli to jest BS - to kąt wtrysku jest do poprawy


dlaczego ? 58 moze zostac ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:18:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
carlnova napisał(a):
Jeżeli to jest BS - to kąt wtrysku jest do poprawy


dlaczego ? 58 moze zostac ... ;)

Ja bym obniżył do 51, inaczej będzie klekotał niczym Teściowa :szczerbol:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:19:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
spanky napisał(a):
carlnova napisał(a):
Jeżeli to jest BS - to kąt wtrysku jest do poprawy


dlaczego ? 58 moze zostac ... ;)


Jesteś dostępny po 16-tej Spanky ? :)
Kąt nie powinien być 49 - 52 ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:28:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
carlnova napisał(a):
Jesteś dostępny po 16-tej Spanky ? :)
Kąt nie powinien być 49 - 52 ?


wyjatkowo .... :):

Baskecior napisał(a):

Ja bym obniżył do 51, inaczej będzie klekotał niczym Teściowa :szczerbol:


he he he ....

czepiacie sie ... :diabel:
ja bym najpierw sprawdzil temp plynu podczas pomiaru [jest 72 co daje 85 stopni a powinno byc 65 co daje rowno 90 stopni ... ;) ]

jak dla mnie jest ok ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:30:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
to mozę ktos mi powiedziec co z tym kątem????jutro jeszcze raz podepne kompa ale z tego co wyczytalem to z temperatury paliwa wychodzi ze kąt powinien wynosic okolo 65, to ja juz nie wiem i dawke podobno tez mam za mala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:39:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Spanky :) 85 stopni to temperatura wystarczająca do poprawnej i rzetelnej diagnostyki (może Karolowi się przycina termostat :jezor: ) - ja bym obniżył ten kąt - jedno tyci, tyci... puknięcie młoteczkiem :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:47:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
a nie da sie to skorygowac przez program :?: :?: kąt i dawke :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 22:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
carlnova napisał(a):
Spanky :) 85 stopni to temperatura wystarczająca do poprawnej i rzetelnej diagnostyki (może Karolowi się przycina termostat :jezor: ) - ja bym obniżył ten kąt - jedno tyci, tyci... puknięcie młoteczkiem :peace:


oczywiscie ze wystarczajaca ... ale ja zawsze lubie jak jest rowne 90-stopni ... :):
a co do pukniecia ... to na upartego mozna tylko zeby mlotek byl z gumka .... ;)

p.s jezeli nie wystepuja problemy z odpalaniem to ja bym nie ruszal ...

baskecior napisał(a):
Ja bym obniżył do 51, inaczej będzie klekotał niczym Teściowa


masz bardzo czule uszko .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 22:13:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
karol600 napisał(a):
a nie da sie to skorygowac przez program :?: :?: kąt i dawke :?:


nie ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 22:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):

masz bardzo czule uszko .... :diabel:

Wiesz, że w tych sprawach nie znam słowa "kompromis" :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 22:25:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ale sie spuszczacie nad tym badziewiem jakby było powyżej 61 to by klekotał a palił by i tak poprawnie, mozliwe że przy 92st dojdzie do 54 :D proponuje nie ruszać bo po co, to nie pompa afnowska że jest tak czuła na takie odchyłki ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 23:10:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Będziesz cicho quattrozboku ? :helm:
Nauka każe 51 i tak ma byc :jezor:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 09:54:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A Karol dalej nie wie czy zmieniac kat wtrysku czy nie...

jak pali od "strzała" to bym nie ruszał....

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 10:04:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka

Na biegu jałowym [powinno byc]

1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Według życzenia ciśnienie w dolocie
6. Ciśnienie atmosferyczne
7. Temp. cieczy chłodzącej
8. Temp. powietrza zewn.
9. Temp. paliwa
10. Do wersji softu D05 - 55...80,
od wersji D06 - 80...99

dane dla testu dynamicznego [powinno byc]:

1. 130...190 (190 = 4000 rpm)
2. 190...245
3. 255 (pedał wciśnięty do oporu)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania)
6. ciśnienie atmosferyczne (zignorować)
7. temp. cieczy chłodzącej (zignorować, ale musi być testowane przy rozgrzanym silniku, min 85 st. C
8. temp. powietrza w dolocie (zignorować)
9. Temp. paliwa (zignorować)
10. do softu wer. D05 wskazanie rosnie razem ze wzrostem rpm do wartości około 190,
od wer. D06 190...255 zależnie od ciśnienia doładowania.

[wszystko to juz byl napisane na forum ;) ]


Skoro w "starym" 1Z jest tyle informacji to po kiego grzyba Rogal mi mierzył cisnienie doładowania dodatkowym zegarem oraz stwierdził ze jak nie ma obrotki to zebym zapytał(znalazł) na forum jaka predkosc jest na V biegu przy 3000 obr.(ma robic moda i auto musi byc zapiete na hamownie) :diabel:


Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 10:08:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bo po pierwsze - odczyt spoza diagnostyki OBD pomija ewentualne błędy osprzętu a po drugie - przełożeń mógł nie znaleźć do pomiaru na hamowni albo nie miał czasu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: