Witam
1. wyjmij wykładzinę która przykrywa koło zapasowa i odkręć dwa uchwyty do mocowania bagażu ( dwa torxy na jeden uchwyt )
2. na plecach pasażerów również jest prawie pionowa wykładzina która odczepisz śrubokrętem delikatnie podważając wsuwające się zatrzaski
3. wkoło zamka bagażnika jest plastik który odkręcisz również torxem lecz mniejszym niż te uchwyty, następnie wyszarpiesz go do góry wyczepiając chyba 4 wsuwane zatrzaski
4. teraz przechodzisz do właściwej wykładziny, która odczepisz takimi samymi zatrzaskami jak na plecach kanapy, je się podważa z każdej strony delikatnie płaskim śrubokrętem, zatrzaski znajdziesz na jeden na suficie , dwa na plecach kanapy(lecz je powinieneś już wcześniej odczepić wraz z wykładziną kanapy )
5. weź lampę wkitrol się do środka i sprawdź centymetr po centymetrze świecąc lampką i odnajdując śrubki/zatrzaski o których zapomniałem
6. pomyśl jak Ty byś był producentem to gdzie byś dał zatrzaski i w ten sposób domyślisz się i znajdziesz zatrzaski/śruby o których zapomniałem
7. ruszaj lekko wykłądziną a będziesz czuł co i gdzie jeszcze trzyma
Suba wkręcasz normalną 10 i śrubek jest z 4 lub 6 i je napewno znajdziesz. Sub jest zamknięty chermetycznie ale spokojnie go otworzysz odkręcając uprzednio z miliard śrubek w koło ( klucz torx ) pamiętaj na rańciku po otwarciu pokrywy suba zostanie Ci taka uszczelka lepiąca się. Jeśli nigdzie jej nie zabrudzisz ani jej nie dotykaj łapkami to potem będzie pięknie trzymałą
Pozdrawiam
P.S. przede wszystkim wyjmij ten steropian , on jest chyba przykręcony jak się nie mylę..... i nie ciągnij takiego okrągłego czerwonego drucika co wystaje za steropianem przy samej blaszy.... to jest awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Pozdrawiam ponownie