.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 15:38:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 19:57:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bkm napisał(a):
tylko ze najgorszy problem to szarpanie silnikiem na jalowym i podczas jazdy!

Tego nie napisałeś wcześniej ... :(
Takie objawy mogą sugerować również problemy z nastawnikiem ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 20:02:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zaacznij od podstawowych rzeczy:
- ustaw kąt wtrysku
- wymien filtr powietrza

Zobaczysz na ile to poprawi prace motoru... pozniej zajmijesz sie szarpaniem.. prawdopodobnie bedzie wtrysk sterujacy do wymiany.

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 20:13:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
ok jutro ustawię kąt i wymienie filtr i zrobie log 000 ponownie.

ps. ile moze kosztowac wtrysk sterujący orientacyjnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 21:40:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
Z tego co ja sie dowiadywalem to okolo 800-1000pln.

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 11:35:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
ehhh..... :/

przestawilem kąt wtrysku na pompie jak mi kazaliscie ok mam 50-53 chyba jest dobrze.

tutaj logi 000bs oraz 000dynamiczny
Obrazek

logi 004 dynamiczny
Obrazek



, wymienilem filtr powietrza ok jest poprawa w bloku 008 ostatnia pozycja jest większa od poprzedniej a to chyba dobrze

tutaj logi 008 dynamiczny
Obrazek


plusy moich poczynań:
+ albo mi się wydaje albo autko mniej szarpie albo wrecz minimalnie, jednak nierowne obroty są wyczuwalne na jałolwym
+ autko ciszej klekocze


minusy moich poczynań:
- moze jestem przewrazlowiony juz ale wydaje mi sie ze po zmniejszeniu kąta autko troche bardziej kopci :<
- po zmniejszeniu kąta autko (byc moze tez juz mi sie wydaje) jakby stracilo trochę mocy..

mało tego sprawdzilem błędy i........

550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 Uszkodzony moduł sterujący

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80
przerwa w obwodzie - BŁĄD SPORADYCZNY


ps. nie wiem czemu wskazuje przeplywomierz skoro w bloku 008 wyniki sa poprawne.. ;(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 11:52:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przepływke analizujemy w 003.
Wykonaj jeszcze logi z 003 i 011 dla pewności.
Kąt ok, dawki ok, kat dynamiczny też niby ok, wykasuj błedy i spróbuj pojeździć.
Poza tym masz ewidentne uszkodzenie wtrysku sterującego i przepływomierza ...

PS: cały komplet wtrysków kupisz za 1300 PLN, więc nie widzę sensu kupować samego sterujacego za 1000 PLN :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 10.sty.2008 11:54:02 przez Baskecior, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 11:52:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bkm napisał(a):
e



550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 Uszkodzony moduł sterujący

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80
przerwa w obwodzie - BŁĄD SPORADYCZNY



pokasuj te błedy i zobacz czy sie pokaza ...

blad 553 - posprawdzaj wtyczki/kable .. moze podczas wymiany filtra powietrza czegos nie docisnałes, przerwales kabelek albo poprostu odpioles wtyczke od lmm przy wlaczonym zaplonie ....

bład 542 wskazuje tak jak przypuszczalem na uszkodzony wytrysk sterujacy stad te poszarpywania .... [dla pewnosic posprawdzaj kabelki/wtyczki od wtrysku sterujacego .. moze gdzies jest przetarta izolacja] ...

reszte logow tez mozesz zrobic .... dla pewnosci ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 14:26:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kat wtrysku jest teraz OK.
Zrob to wszystko co Ci radzą spanky i Basket(nie to zebym sie podlizywał ale maja duuuze doswiadczenie w temacie :diabel: ).

Wykasuj błedy i pojezdzij troche..

[+]
Pytanie do Basketa ??
Gdzie widziałes komplet wtrysków do 1Z za taką kase ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 14:44:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przemik napisał(a):
[+]
Pytanie do Basketa ??
Gdzie widziałes komplet wtrysków do 1Z za taką kasę ?

Nie tylko widziałem ale kupiłem :)
W Łodzi na Franciszkańskiej u Rudego, namiary poda Ci każdy Łodziak ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 15:18:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Baskecior napisał(a):
przemik napisał(a):
[+]
Pytanie do Basketa ??
Gdzie widziałes komplet wtrysków do 1Z za taką kasę ?

Nie tylko widziałem ale kupiłem :)
W Łodzi na Franciszkańskiej u Rudego, namiary poda Ci każdy Łodziak ;)


:peace: wpychaj mnie dalej pod gorke Basket.... :peace:
sory za OT

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 17:18:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
ok wstawiam resztę logów po zmianie filtra powietrza i ustawieniu kątu wtrysku.

blok 003dynamiczny
Obrazek

blok 010dynamiczny
Obrazek

blok 011dynamiczny
Obrazek

blok 007 dynamiczny
Obrazek


oczywiscie błędy tez wykasowalem narazie nic sie nie pojawilo ale zobacze jutro.
wychodzi teraz na to ze pozostaje mi do wymiany wtrysk sterujący reszta jest ok :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 17:50:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Z logów nie wynika nic złego, może poza nieco delikatnie kulejącym mechanizmem wyznaczania ciśnienia doładowania i słabnącą przepływką w wyższych partiach obrotów, ale szarpanie powinno ustąpić po wymianie wtrysku sterującego.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 17:56:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
to ze przepływka słabnie to fakt sprobuje ją moze wyczyscic .

"mechanizmem wyznaczania ciśnienia doładowania"
w ktorym bloku to widać? , że kuleje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 22:05:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
przemik napisał(a):
Baskecior napisał(a):
przemik napisał(a):
[+]
Pytanie do Basketa ??
Gdzie widziałes komplet wtrysków do 1Z za taką kasę ?

Nie tylko widziałem ale kupiłem :)
W Łodzi na Franciszkańskiej u Rudego, namiary poda Ci każdy Łodziak ;)


:peace: wpychaj mnie dalej pod gorke Basket.... :peace:
sory za OT

Pozdr


róg Francszkanskiej i inflandzkiej - sklep z czesciami... :peace:

heh jednak prawde mowił - sprawdziłem - szwagier w Łodzi mieszka :peace:

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 22:09:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
bkm napisał(a):
"mechanizmem wyznaczania ciśnienia doładowania"
w ktorym bloku to widać? , że kuleje


widac to w gruupie 011 w probie dynamicznej...

PS
wymienisz wtrysk sterujacy(tak jak radzi Basket) i auto "do jazdy"

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 23:37:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przemik napisał(a):
przemik napisał(a):
Baskecior napisał(a):
przemik napisał(a):
[+]
Pytanie do Basketa ??
Gdzie widziałes komplet wtrysków do 1Z za taką kasę ?

Nie tylko widziałem ale kupiłem :)
W Łodzi na Franciszkańskiej u Rudego, namiary poda Ci każdy Łodziak ;)


:peace: wpychaj mnie dalej pod gorke Basket.... :peace:
sory za OT

Pozdr


róg Francszkanskiej i inflandzkiej - sklep z czesciami... :peace:

heh jednak prawde mowił - sprawdziłem - szwagier w Łodzi mieszka :peace:

pozdr

Niedowiarek :jezor:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 08:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
no i git ...
[jedynie mozesz spróbowac przeczyscic lmm ] ale generalnie nie jest zle ....

zostala tylko sprawa poszarpywania ...jak masz mozliwosc to podmien wtrysk sterujacy - powinno pomoc ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 10:04:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
chyba bede mial możliwosc podmiany wtrysku, sprobuje i zobacze. dzieki wielkie wszystkim ktorzy pomogli :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 02:38:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
wtrysk wymieniony miód malina wszysto wrocilo do normy zamykamy temat ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 09:50:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dobrze ze juz wszystko wróciło do normy .Ale czemu niktnie zwrócił uwagi na kosmiczna dawke paliwa na jałowym. 2.4 to troche za duzo i przez zbyt bogata mieszanke silnik moze rzucac obrotami ja mialem kolo 3 i bujał pukniecie w nastawnik dawka wskoczyla na 4.2 i szarpanie na wolnych ustapilo.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: