będzie działać prawie wszystko, możesz śmiało je podłączać. Ja miałem u siebie w 100C4 liczniki z czterema zegarkami i pułeczką. Miały dodatkowo tylko AC. Wsadziłem zegary od A6 C4 z siedmioma zegarami, AC i BC.
Co trzeba zrobić:
1. Wyprowadzić do złącza diagnostycznego kabelki do kasowania inspekcji i przeprowadzenia korekty licznika jeżeli potrzebujesz robić te dwie rzeczy i jeżeli ma to być zrobione po bożemu.
2. Konwersja sygnału ABSu po to aby nie świecił się cały czas błąd hamulca na AC. Podłącza się stałą masę pod jeden pin (nie pamiętam teraz który). Powinno być to zrobione trochę inaczej ale tak też można. W A6 i 100 C4 jest różny czas podawania masy na kablu od ABS i dlatego trzeba dać w zegarach A6 masę na stałe (znajdziesz tą masę za zegarami na jakimś kawałku metalu

)
3. Jeżeli nie miałeś długich liczników to trzeba będzie zamontować i podłączyć czujnik ciśnienia oleju.
4. Jeżeli nie miałeś BC musisz zamontować i podłączyć manetkę oraz podciągnąć z ECU informacje o spalaniu.
5. Nie wiem co ze wskaźnikiem temperatury cieczy chłodzącej. U każdego działa bez problemu po przekładce a u mnie działa odwrotnie. Po odpaleniu wskaźnik leci do prawej strony i udaje że zaczyna wskazywać temperaturę wracając po woli do 90 stopni i tam się zatrzymuje. Dziwna sprawa, której jeszcze nie rozwiązałem
