Nieźle dobrałeś te aukcje. Na tych aukcjach są rozrządy do różnych silników - choć wszystkie 2,6 V6 ABC - ale z różnych lat. Najlepiej widać to pomiedzy aukcją pierwszą i trzecią - różne średnice otworów rolki napinającej. Natomiast druga aukcja, to już wcale nie widać co jest w pudełkach.
Dlatego wysyłkowo - jak nie jesteś pewien na 100 % Twojego typu - nie kupuj. Lepiej gdzieś niedaleko w sklepie - wtedy możesz wymienić. Oczywiście pompa obowiązkowo do wymiany.
Jak wymiana będzie robiona z listwą, to kup jeszcze uszczelniacze na wałki rozrządu - małe koszty, a szkoda zrzucać rozrząd ja się zaczną pocić.
W rozrządzie jest jeszcze jeden element do wymiany - bardzo rzadko wymieniany (ja odkręciłem śrubę wału dopiero rurką ~2 m nałozoną na klucz, a udało się dokręcić potem na ok. 205 Nm) - to koło zębate wału. W sumie jest b. trwałe, ale na nim jest założony taki kołnierz od strony silnika, który może się odkleić (zgrzewane) i rozciąć pasek. Jak byś to wymieniał, to oczywiście wymienić uszczelniacz wału.
Powodzenia.
Ja wymontowałem wszystko i pojechałem do sklepu.
Jedynie koło zębate wału kupiłem w ASO - jakieś 40 zł, i uszczelniacze.