.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 12:48:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 16:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
hans napisał(a):
ciekawe ile ma uciagu na haku holowniczym i czy mozna dokupic siodlo :diabel:

Bili kiedyś rekord, ciągneli Touaregiem V10 Jumbo Jet'a
R8 mogłoby pociągnąć 2 :lol:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 17:52:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
Simpson napisał(a):
hans napisał(a):
ciekawe ile ma uciagu na haku holowniczym i czy mozna dokupic siodlo :diabel:

Bili kiedyś rekord, ciągneli Touaregiem V10 Jumbo Jet'a
R8 mogłoby pociągnąć 2 :lol:


nie wiem czy zawiecha by wytrzymała balast :peace:
a jeśli nawet to przy ruszaniu ciągnięciu jeszcze xxx razy dostaje w pupe i wtedy walnie :D

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 22:19:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to sie mocniejsza wstawi :621:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 23:05:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
R8 da radę, żeby tylko JJ nie rozerwało :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 23:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Dobra dolewam oliwy do ognia ktora beznyna tak potrafi ? :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 23:29:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
KORU napisał(a):
Dobra dolewam oliwy do ognia ktora beznyna tak potrafi ? :P

A chcesz bana za wszczynanie flame-war? :lol: :peace:
Potrafią tak benzyniaki w US and A, stosowane w Pick-up'ach ;)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 23:34:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
:oops: Dobra sorry zapomnialem sie. W sumie to wyscig zbojen caly czas trwa i predzej czy pozniej cos tam powstanie. Wazne jest zeby to ruszylo i sprawnie jezdzilo przy tak duzym momencie obrotowym. Chwala Audi za takiego wszechmogacego TDI-ka. ;) Inzynieria extremalna spod znaku TDI kiedys bedzie jak quattro legenda dzisiaj.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.sty.2008 00:15:16 przez KORU, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 23:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
KORU napisał(a):
:oops: Dobra sorry zapomnialem sie.

Przecież żartuje tylko :diabel: :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 00:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
KORU napisał(a):
Inzynieria extremalna spod znaku TDI kiedys bedzie jak quattro legenda dzisiaj.

Już jest , ale nie wszyscy to dostrzegają :jezor:
Skoro Koru może, to ja też ... :helm:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 00:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Baskecior napisał(a):
Skoro Koru może, to ja też ... :helm:

Chyba sie podam do dymisji, abdykuje itp :banghead: :pop:
Spamerzy!

Basket, a wiesz że w Audi będą montować automat ZF 6HP28, taką jak w BMW 335i/d :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 01:20:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Simpson napisał(a):
Przecież żartuje tylko :diabel: :peace:

Chyba sie podam do dymisji, abdykuje itp :banghead: :pop:
Spamerzy!

Basket, a wiesz że w Audi będą montować automat ZF 6HP28, taką jak w BMW 335i/d :peace:

OK ja też zartowalem. Spamerzy ? I kto to mowi :D

Troche dziwne ze beda korzystac z konkurencyjnego wynalazku. Przeciez Audi ma swoj patent, bezstopniowa skrzynie biegow o nazwie Multitronic. No i ta z modelu S1 Pikes Peak ktora dopiero przenosila obciazenia :): Nie mniej wazne bedzie tez samo sprzeglo.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.sty.2008 01:30:56 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 01:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
KORU napisał(a):
Troche dziwne ze beda korzystac z konkurencyjnego wynalazku. Przeciez Audi ma swoj patent, bezstopniowa skrzynie biegow o nazwie Multitronic. No i ta z modelu S1 Pikes Peak ktora dopiero przenosila obciazenia :): Nie mniej wazne bedzie tez samo sprzeglo.

To nie tak że Audi używa skrzyni konkurencji już teraz używają skrzyń ZF, z tym że starszy model. Nowsza będzie szybsza w działaniu, będzie pobierała mniej "energii" do działania, a sprawność będzie na poziomie 92%, a nie 80-85 tak jak teraz... ;)
Łatwiej jest kupować gotowy sprawny produkt niż samemu wymyślać koło które na początku może nie być idealnie okrągłe :):
A multitronic to lipa! :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 04:18:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to nie do konca tak
patrz toyota. robi wszystko sama , nie daje kooperantom i efekt jest taki ze wszystko maja dopracowane. tam nie ma takich wtop jak 2.6 TDI V6 , jak multitronic jak wielowahacz alu czy inne tego typu historie ktore mialy miejsce i beda mialy w przypadku Audi . Dopoki europejskie koncerny beda sie przescigaly w cieciu kosztow dopoty jakponska technologia bedzie lepsza ... dobrze ze chociaz w latach 80tych kooperacja przyniosla Audi torsena bo do dzis to on glownie przyspaza Audi nowych klientow i swiadczy o niezawodnosci i legendzie tego typu rozwiazania :):

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 09:16:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Simpson: o ile pamiętam ZF`y były montowane w Audi. :) Audi ma więcej wspólnych dostawców z BMW niż nam się wydaje ;)

Hans: spokojnie z tą japońszczyzną ... Do tej pory mają słabe blachy i dopiero od niedawna nauczyli się robić porządne diesle (TDI dla nich jest od 90 lat nie do doścignięcia). Nigdy nie dogonili i nie dogonią Audi jeśli chodzi o wspomniane quattro. Nie wspomnę o fatalnej stylistyce japończyków - tak jakbym siedział w Moskwiczu , do tego te wyjące wysokoobrotowe benzynowe kosiarki ...
Awaryjne są tak samo jak i reszta, nie ufaj mitom. Nie wytrzymują próby czasu, rudy uch zżera i kończą w hucie w chwili, gdy np Audi spokojnie turlać się będzie kolejne 10 a może więcej lat.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 10:54:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Sporo współczesnych japończyków robi się od a do z w europie, co nie sprzyja utrzymaniu dawnych standardów jakość. Np. nissan to niegdyś była fajna marka z super jakością i ciekawymi wynalazkami jak np. sunny gti-r 2.0T 220KM 4x4. Teraz rynek europejki jest przez koncern traktowany po macoszemu i nic fajnego tu nie wydają (poza lansowozem 350Z, kompaktowym SUV-em i terenówkami), a flagowa primera i almera to plastiki z kiepskimi motorami.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 11:59:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Baskecior napisał(a):
Simpson: o ile pamiętam ZF`y były montowane w Audi. :) Audi ma więcej wspólnych dostawców z BMW niż nam się wydaje ;)

A czy ja napisalem że ZF'y nie są montowane? :):
Napisalem tylko że będą będą wkładać tą funkiel nówke, co siedzi tez w BieMWu, a z tego co wiem to baardzo dobry automat ;)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 00:20:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Baskecior napisał(a):
Simpson: o ile pamiętam ZF`y były montowane w Audi. :) Audi ma więcej wspólnych dostawców z BMW niż nam się wydaje ;)

Hans: spokojnie z tą japońszczyzną ... Do tej pory mają słabe blachy i dopiero od niedawna nauczyli się robić porządne diesle (TDI dla nich jest od 90 lat nie do doścignięcia). Nigdy nie dogonili i nie dogonią Audi jeśli chodzi o wspomniane quattro. Nie wspomnę o fatalnej stylistyce japończyków - tak jakbym siedział w Moskwiczu , do tego te wyjące wysokoobrotowe benzynowe kosiarki ...
Awaryjne są tak samo jak i reszta, nie ufaj mitom. Nie wytrzymują próby czasu, rudy uch zżera i kończą w hucie w chwili, gdy np Audi spokojnie turlać się będzie kolejne 10 a może więcej lat.

Basket , normalnie zadziwia mnie Twoja zdolnosc ubarwiania :P fakty sa takie ze Tojota awenzis 2.2 gnojochod bo tdi to zastrzezone dla vw a nie audi , tylko przypominam ze audi to wlasnosc vw od 65 roku. wracajac do tematu , te 2.2 w gnoju w tojocie robi 170 kuni w fabryce a blacha jeszcze nie zgnila pomimo ze auto ma juz hmmm ze 2 lata a reszta tojot chocby starlet z 93 o rdzy nic nie wie wiec to tylko Twoje uprzedzenia a nie fakty :| i nie mow mi ze akurat mi sie tak udalo. pokaz mi tojote zardzewiala jak duzy fiat czy opel astra/calibra/vectra

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 09:44:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
po prostu kiedyś robili dobre auta a teraz oszczędzają na wszystkim i tyle
tak samo z jedzeniem , kup teraz normalną kiełbasę ?
świat schodzi na..... oszczędność :(

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 11:00:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Simpson: o ile pamiętam ZF`y były montowane w Audi. :) Audi ma więcej wspólnych dostawców z BMW niż nam się wydaje ;)

Hans: spokojnie z tą japońszczyzną ... Do tej pory mają słabe blachy i dopiero od niedawna nauczyli się robić porządne diesle (TDI dla nich jest od 90 lat nie do doścignięcia). Nigdy nie dogonili i nie dogonią Audi jeśli chodzi o wspomniane quattro. Nie wspomnę o fatalnej stylistyce japończyków - tak jakbym siedział w Moskwiczu , do tego te wyjące wysokoobrotowe benzynowe kosiarki ...
Awaryjne są tak samo jak i reszta, nie ufaj mitom. Nie wytrzymują próby czasu, rudy uch zżera i kończą w hucie w chwili, gdy np Audi spokojnie turlać się będzie kolejne 10 a może więcej lat.

Basket , normalnie zadziwia mnie Twoja zdolnosc ubarwiania :P fakty sa takie ze Tojota awenzis 2.2 gnojochod bo tdi to zastrzezone dla vw a nie audi , tylko przypominam ze audi to wlasnosc vw od 65 roku. wracajac do tematu , te 2.2 w gnoju w tojocie robi 170 kuni w fabryce a blacha jeszcze nie zgnila pomimo ze auto ma juz hmmm ze 2 lata a reszta tojot chocby starlet z 93 o rdzy nic nie wie wiec to tylko Twoje uprzedzenia a nie fakty :| i nie mow mi ze akurat mi sie tak udalo. pokaz mi tojote zardzewiala jak duzy fiat czy opel astra/calibra/vectra

Piszesz , że po 2 latach blacha nie zgniła ? Rzeczywiście - robi wrażenie.
BTW. 2.0 TDI 170 KM, mówi Ci to coś ?
Resztę pomijam, bo dostaję oczopląsu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 19:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Simpson napisał(a):
hans napisał(a):
ciekawe ile ma uciagu na haku holowniczym i czy mozna dokupic siodlo :diabel:

Bili kiedyś rekord, ciągneli Touaregiem V10 Jumbo Jet'a
R8 mogłoby pociągnąć 2 :lol:


w tym tescie zastosowali inne sprzegło. szczegóły w gazecie offroad4x4

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: