Mauzer napisał(a):
to jest równoznaczne, niezamykają się w czasie ruchu badź w trakcie postoju = wymiana.com.pl
zgadza się kolego twoje rady mimio że na podst. opisu są zawsze trafione
PS. mechanik który mi skłądał też pierwsze co to powiedział że wtryski no ale szukając kogoś kto by mi je sprawdził to zazwyczaj słyszałem wypowiedz :
"benzyna wtryski a jak pracuje równo-TAK to nie wtryski może pierścienie a lenie wtryski"
więc wkurzony na max. że po remoncie i taki kibel sprawdziłem ciśnienie na cylindrach a tu jak w mordę strzelił po 13,5 na każdym
więc dalej szukając przyczyny sprawdziłem sonde że niby może oszukuje kompa i jest za bogato ale sonda nówka i w całym zakresie działa prawidłowo dalej idąc tym tropem czujnik 2 pinowy ale został wymieniony na nowy więc ok.
pozatym zwracam zawsze uwagę na średnie spalanie a ono się nie zwiększyło i pali mi w trasie średnio 9,5 l - 10,5 l
i tym samym doszliśmuyy do lejących nie trzymających - nie zamykających się wtrysków (które po głębszej analizie mogły być również przyczyną wcześniejszego obrócenia się panewki - teraz już zawsze nie tylko będe sprawdzał stan oleju ale łapą sprawdał lepkośći i zapach
no a teraz zostało mi tylko sprawdzenie ich chyba je powyjmuje i zanóże w benzynie i bede pompował powietrze pod ciśnieniem i który lub które będą puszczały to do wymiany chyba że ma ktoś inny w miarę prosty bez zdejmowania kolektora sposób