Ponieważ poproszono mnie o komentarz na PW ... :
przemekk74 napisał(a):
Jezeli juz tak zgadzasz sie z Piotrusiem to dodam, ze po jezdzie testowej padly slowa "tu wszystko z soba swietnie wspolgra", "to auto ma lekko 180 koni"
Tak, rzeczywiście stwierdziłem jak powyżej, auto w mojej ocenie jeździ jak opętane (w porównaniu do seryjnego AFB), przy tym prawidłowo współpracuje z tiptronikiem.
Jednak, dla pełnego obrazu, pozwolę sobie uzupełnić urywek
wyrwanej z kontekstu wypowiedzi , ponieważ natychmiast wtedy dodałem, że moim zdaniem na tym kończą się pozytywne strony modyfikacji za pomocą box-a ... .
Jednocześnie "pouczyłem" też Przemka, że obecność box-a może utrudnić uzyskanie prawidłowych parametrów nastawnych i regulacyjnych ... .
Ponadto "na gorąco" skrytykowałem dodatkowy kabel napięciowy wprowadzony za pomocą szybkozłączki
tuż przed sterownikiem VP44 ... .
Wyraziłem opinię, że ten rodzaj modyfikacji wpływa negatywnie na trwałość pompy wtryskowej, a być może na silnik również (a szkoda, bo nie tylko silnik ale cały samochód Przemka znajduje się w bardzo dobrym stanie).
Opinię potwierdza również serwis Bosch-a (prowadzony przez doktora Śmietanę z Kobióra) .
Nie wiedziałem, że krążą jakieś dziwne PW na mój temat ...
. Przykre
... .
PS: Jeżeli to możliwe - proszę Moderatorów o zamknięcie topika, bowiem jak zauważył GrześB - zostało już powiedziane wystarczająco dużo ... .