.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.sty.2025 23:18:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 01:40:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hukers napisał(a):
niestety simmson nie masz racji w wielu punktach.
Piszesz oklepane frazesy (załóż wieksze wtryski i takie tam, swinke itd).
Jak jesteś taki znawca to napisz jąką swinie włożył byś do aah żeby zapłon przyspieszyć.
Jakie wtryski beda pasować i starczą do 270hp.
To pytania przykładowe z serii co bedzie pasować na które nie można na tym forum uzyskac odpowiedzi
A wogóle to kim ty własciiwie jestes na tym forum, i czemu trzymasz w rekach te tablice z napisem shoot me?


świnki bym nie wstawiał, tylko podjechał do dobrego kolegi Kefira i poprosił o spojrzenie pod kątem zapodania megasquirta. Jeśli rzeczywiście miałbym ładować świnkę - to tak jak w przypadku S2 - SMT 7i - powinno dać radę, i pewnie będzie na wyrost, ale jak kto chce... Wtryski na 270 KM wystarczą takie jak w Audi S4 2.7biturbo czyli w granicach 340 ccm Boscha wysokoomowe. oczywiscie pracujące na max 80% duty cycle.

Do edycji map kolego są programy takie same jak do Volkswagena, poszukaj sobie, za grzebanie w programach ludzie biora kupę kasy. Gdybyś byłł w lepszej komitywie z ludźmi z forum, a kilku z nas pisze programy sobie, to napewno byś te informacje uzyskał. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć - a Tobie - przykro mi - ale słoma z butów wystaje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 21:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 17:38:51
Posty: 25
Lokalizacja: lublin
smt7 przerabiałem, straciłem na tym 200zł, kupiłem za 700 , sprzedałem za 500. Czarnuchy powiedziały żeby kupic smt6, tamten nie radził sobie z czytaniem obrotów silnika, takie czujniki że nie dał rady.
SMT6 ma 12 kroków na osi odciętych, to może być za mało.

Wtryski 340cc za duże, starczyły by na 320hp (pamietać ze to v6 , jest 6 wtryskiwaczy).
Mój cel to 250hp, moc nie ważna, ważny czas do setki, ma ciągnąć od dołu.
Montując takie wtryski musiałbym mocno obnizyc sygnał maf żeby afr wyregulowac, to spowodowałoby zbyt duże opóżnienie zapłonu.

co do czasu poswieconego to takie hobby obecnie, co jakis czas zmieniam, akurat teraz mam takie.
dajcie spokój z tym ty pisanym z duzych liter, troche luzu.
Megasquirta przejrze, byłem na stronie, jest troche czytania.
Dzieki za info.
Jak byście mieli jakies namiary na firmy które same konstruują tłumiki na zamówienie to napiszcie, obdzwonie.
Admina przepraszam, prosze mnie nie kasowac, nie naganiam na zakup tanich akcji podczas bessy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: