.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 16:55:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2,5tdi AKN Zgasł silnik podczas jazdy
PostNapisane: 15.sty.2008 15:40:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Podczas normalnej miejskiej jazdy zgasł silnik . Nie udało się go ponownie uruchomić. Prubowałem kilkukrotnie po pare sekund kręcic rozrusznikiem - bezskutecznie. Sprawdziłem pod osłonami paski - dobre, wałki kręcą cie. Kilka tygodni temu wymieniony kpl rozrząd, myślałem że to przyczyna. Po scholowaniu krótka diagnoza VAG-iem. Wyszły dwa błędy 01318 oraz 01268. Wskazuje to na pompę. Skasowałem i błędy nie pojawiły się ponownie , alle silnik nieżywy.
Czytałem mase postów na ten temat, ale jednoznacznego wniosku nie umiem wyciągnąć. Może ktoś coś podpowie. Prosze o pomoc!!!
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2007 08:58:47
Posty: 21
Lokalizacja: Rzeszów
Nie tak dawno przerabiałem ten temat.
Tutaj znajdziesz odpowiedz.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=68921


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Dzięki za link, czytałem go pare dni wczesniej.
Niestety z lektóry nic dobrego dla mnie nie wynika. Posprawdzałem wszystkie te punkty które są wskazane w tym poscie, ale tam sytuacja była deczko inna.
Mnie silnik zgasł bez jakichkolwiek oznak niedomagań wcześniej. Zapowietrzenie układu paliwowego nie wchodziło w gre. Sprawdziłem wydatek palia na przewodach do wtryskiwaczy - niestety tylko się ślimaczą, bez ciśnienia.
Dla mnie jest to prawie jednoznaczne - pompa.
Ale jescze się łudzę że ktoś mi coś podsunie, jakiś pomysł.
Jeśli faktycznie to pompa prosze o rade gdzie ją regenerować, dobrze i żeby skóry nie zdarli ze mnie.
Na koniec, jak się skończył przerabiany temat?
Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:45:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Przerabiany temat skończyl się regeneracją pompy VP44...
Przykro mi Akim - Ciebie tez to czeka...
VP44 pada bezobjawowo :/

Cytuj:
BS Śmietana

ul. Kobiórska 77
Kobiór
email: smietana@bosch-service.pl
tel.: 032/218-86-16
faks: 322188616

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 17:06:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Dzięki, napisze jak sie skończyło. Teraz trzeba zakasać rękawy i zabrać się do wymontowania pompy.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 17:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2007 08:58:47
Posty: 21
Lokalizacja: Rzeszów
U mnie pompa padła też bez wcześniejszych objawów.Wysłałem ją do Pana Śmietany wraz z informacją o rekomendacji na szanownym forum AKP, co poskutkowało małym rabatem :diabel:
Czas oczekiwania wyniósł trzy dni.Gorąco POLECAM. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:01:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Wreszcie uporałem się. Pompe przywiozłem od Pana Śmietany ( polecam BOSCH SERWIS Śmietana ) Pompa ustawiona, tylko zamontowałem, założyłem pasek w/g wskazówek servisowych i odpaliłem. Zapalił za pierwszym razem, oczywiście po odpowietrzeniu układu.
Silnik pracuje identycznie jak przed awarią. Zastanawiam sie czy nie zrobić logów, tyle na forum o tym że i mnie sie udzieliła chęc poznania dogłębnie co jeszcze w silniku drzemie. Problem tylko drobny - nigdy tego nie robiłem. Nie wiem jak sie do tego zabrać. Czytałem co nieco, ale nadal do mnie czarna magia.
Wielkie dzięki dla carlnova , dzieki Tobie nie grzebałem zbędnie w silniku, a i kontakt do BS Smietana - bezcenny. Jeszcze raz DZIĘKI

_________________
A6 2.5TDI AKN 2000r avant - był
A6 2.7TDI BPP 2007r avant - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:28:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
jeśli można zapytać,jaki koszt naprawy,lepiej wiedzieć jak by co ;) a mam do tego warsztatu niedaleko :)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 16:30:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Zapłaciłem za regenerację pompy (stara na zamianę) 2000zł. Wymieniłem u siebie , dwie dnówki w całości wraz z wymianą uszczelnienia wału korbowego. Trzeba zjąć kompletny rozrząd.

_________________
A6 2.5TDI AKN 2000r avant - był
A6 2.7TDI BPP 2007r avant - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 21:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Zadna to regenercja :) wymiana sterownika pompy nie jest jej regeneracja a tylko naprawa. Nowe pompy sa na Allegro w cenie 3000 wiec nie widze powodu do radosci...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: