.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 14:45:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 22:43:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
Dzięki Karol.
Mam tylko prośbę: powiesz mi jak się go tego zaworu zabrać?

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 06:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
tylko musisz ruszyc ta sztangą (dżwignia) i zobaczysz czy dziala, a jak chcesz dokladnie to musisz odkrecic rure wydechowa od turba i wtedy zobaczysz czy ten zawór dobrze przylega do otworu, bo ja tez mialem słabe cisnienie doladowania i slabo szedl skutkiem byl ten zawór który dobrze nie zamykal oraz katalizator bo byl zapchany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 08:21:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
dzięki bardzo. Sprawdzę ten zawór i dam znać :)

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 23:17:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2005 11:14:38
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przerabiałem już temat nastawnika. Był cały zapchany opiłkami metalu. Objawy: szarpanie na 3 i 4 biegu przy lekkim dodawaniu gazy. Na wolnych obroty wcale nie falowały jak to niektórzy piszą, ale możliwe że tylko u mnie ten objaw nie występował.

_________________
Audi A6 C5 Avant Quattro TDI '04
Audi 80 B4 TDI '94 - R.I.P
Audi 80 B4 Avant TDI '92 - R.I.P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 12:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
u mnie nie ma żadnego szarpania bez względu na to czy przyspieszam dynamicznie czy powoli. Autko rozpędza sie płynnie i równo.Jeśli chodzi o falowanie obrotów od paru dni jest wporządku.Pozostał nadal problem słabego przyśpieszenia :/

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 12:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
falowanie obrotow -nastawnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 16:03:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
sprawdziles zawór upustowy, zawór N75 :?: wszytkie weze węzyki cisnieniowe :?: , sprawdziels czy katalizator jest nie zapchany :?: , ile turbo ładuje :?: , jaka masz dawke wtrysku :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 16:17:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
podepnij go pod deltascan 1z i musi sie połaczyc, na czarnej wtyczce musi byc 12Volt bo to jest napiecei zasilania interfejsu jesli nie ma to sprawdz bezpiecznik jest to chyba ostatni, wtedy cos wiecej sie dowiesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 13:02:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
Karol...Sprawdziłem zawór upustowy,ten o którym mówiłeś i wydaje sie być ok.Odkręciłem ,wyczyściłem,rozruszałem.Chodził lekko. Po dodaniu gazu widać,że sie rusza. Wężyki też posprawdzałem. Wyglądają na szczelne. Wymieniłem również filtr paliwa (dla świętego spokoju) . Powietrza ma ok.5000tyś.km, więc chyba nie ma sensu. Wczoraj też zrobiłem autkiem ok.150km i chodził równo na wolnych obrotach.Falowanie narazie ustało. Wciąż jednak problem braku mocy.... :/

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 16:36:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
jeszcze jednego nie zrobiles nie sprawdziles kata, u mnie byl taka zapchany ze bryka słabo sie zbierala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 16:43:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 08:18:14
Posty: 38
a i jeszcze zwiekszyłem dawke paliwa bo na fabrycznej juz nie bylo czym jechac tzn mialem okolo 7,2mg/skok no wtryski tez napewno nie sa rewelacyjne no wszystko :peace: sie zuzywa, ale sprawdz kata i podepnij sobie najlepiej manometr bo wtedy bedziesz wiedzial ile turbo ładuje


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: