.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 14:46:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 V6 AKN] co to za czujnik? - wyciek ropy
PostNapisane: 15.sty.2008 23:04:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
Powiedzcie mi koledzy, bo jakoś edek nie chce mi pomóc w znalezieniu, co to za czujnik znajdujący się w czerwonym kwadracie:
Obrazek
wykorzystałem zdjęcie carlnovy, mam nadzieje że nie ma nic przeciwko

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Ostatnio edytowano 16.sty.2008 13:53:15 przez SebMis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:13:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Seba wiesz co to prawa autorskie ? :D :peace:
To zintegrowany G2/G62 - czteropinowy czujnik temperatury :):

Obrazek

w tym czujniku sa w zasadzie 2 czujniki - G2 i G62:
piny 1 i 2 - G2 - sygnal na zegary deski rozdzielczej;
piny 3 i 4 - G62 - sygnal do ECU.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=20

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:18:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
:| no to zgłupiałem, bo mam go zafajdanego ropą :/
umyłem silnik karcherem przejechałem się kilka km i znowu to samo, będę się musiał bardziej temu przyjrzeć

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:25:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Seba, przyjrzyj sie zatem zasilaniu i powrotowi na VP44 (po prawej od czujnika) - może tam masz nieszczelność ?
Sprawdź też wężyk przelewowy, który ściąga Ci nadmiar z prawej głowicy - przechodzi niedaleko...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:31:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
właśnie tak myślałem że to przelewy, bo ostatnio zaczęło mi śmierdzieć ropą, te krótkie wymieniłem, zostały jeszcze te długie, ale one wyglądają na suche, jutro zmienię i mam nadzieje że to to, dam znać generale, dzisiaj spadam jutro trzeba rano wstać

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:47:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
OK, OK :peace:
Smacznych snów zatem... :):
Przyjrzyj się też jutro dokładnie przewodowi zasilającemu do VP44, czy czasami nie masz tam widocznych już oznak zapowietrzenia (pęcherzyków powietrza)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 13:42:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
sprawa rozwiązana, a raczej zdiagnozowana (nie ma to jak światło słoneczne), uszkodzeniu uległ jeden z przewodów wysokociśnieniowych w miejscu zaznaczonym czerwonym kółeczkiem, ten na samym dole idący do środkowego wtryskiwacza:
Obrazek
moje pytanko, czy można kupić jeden przewód (edek mówi że cały komplet trzeba) i czy sam będę mógł to zrobić bez odpowietrzania pompy?
ilość powietrza w takim wężyku raczej niewielka a i tak zostanie chyba wydmuchana przez wtrysk.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 10:09:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie zapowietrzysz w ten sposób auta, poluzujesz jedynie ten wtrysk (nakrętkę) podczas kręcenia rozrusznikiem i będzie OK.
Druga sprawa niestety przedstawia się nieciekawie - nie kupisz pojedyńczego przewodu wysokociśnieniowego, no chyba, że z jakiegoś rozbitka na szrocie...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 15:44:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
przewody wymionie na noofki (340 :/ ) , przy okazji zajrzeli mi do odmy i :< ale o tym w innym wątku.
PS
gdypy ktoś potrzebował przewodów wysokociśnieniowych to mogę oddać w dobrej cenie ;) 5 sprawnych

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: