.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 12:50:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 13:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jeśli turbo mało pompuje, przepływka mało pokaże. Tutaj jest zależność turbo-przepływomierz-wyznaczenie dawki paliwa w tej kolejności.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 11:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2008 11:24:08
Posty: 18
Lokalizacja: Świetokrzyskie
A gdybym podpioł ta kule czarną od podcisnienia co znajduje sie pod N75 prosto do gruszki na turbinie i zobaczył jak mierzy wtedy turbo na jałowym.
To by pozwoliło wyeliminować N75 i mogło by wskazać na uszkodzenie turbiny lub nieszczelność w dolocie.
Tylko martwi mnie czemu sie tak zmienia 11Bs zamiast sie ustabilizować????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2008 10:49:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2008 11:24:08
Posty: 18
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Wczoraj przysłuchałem sie jak turbo pracuje.
I jak jechalem tak jak bym robi log na 3 biegu to do 2200 ładnie ją słychać jak świszczy a później tak jakby się całkiem wyłączyła i jest cisza.
Nie wiem o czym to może świadczyć???
N75 ją wyłącza?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: