no wiec tak, bede mily
- potrzeba ci:
-nowego filtra skrzyni
-nowej uszczelki na filter o-ring
-nowej uszczelki na miske
-okolo 6 butelek plynu do skrzyn...SYNTETYCZNEGO! w standardzie Dexron 3 - TYLKO I WYLACZNIE!!! NIE Dexron 4 czy 5!!
-spuszczasz plyn przez korek u dolu miski od skrzyni
-odkrecasz imbusy od michy
-sciagasz miche
-odkrecasz imbusy od filtra - to plastikowe zolte ustrojstwo
-wymieniasz filter
-wymieniasz o-ring do mocowania filtra - wymien bo bedziesz sciagal wszystko spowrotem - to sa grosze a tam musi byc szczelnosc - filter w koncu zasysa
-czekasz az wszystko skapie
-zakladasz filter z nowym o-ringiem
-czyscisz dno miski od skrzyni - tam jest magnes - tez wyczysc
-zakladasz nowa uszczelke od miski do skrzyni - tez grosze kosztuje
-zakladasz miche
-odkrecasz boczna nakretke od michy
-napelniasz plynem do skrzyn automatycznych, syntetycznym, np valvoline longlife
-jak sie bedzie juz wylewac przez korek wylazisz spod auta i odpalasz auto na "P" czyli parking
-w tym momencie wlaczy sie pompka recyrkulacji plynu skrzyni biegow i filter zacznie zasysac plyn
-z noga na hamulcu - zeby ci auto nie ruszylo! zmieniaj biegi po kolei czekajac po 30 sekund przy kazdym biegu! PO KOLEI!
-po zmianie biegow przelacz auto na park "P" i dolej plynu do miski skrzyni biegow
-jak sie znowu zacznie wylewac przez ten otwor to zakrecasz ta srobe co tam byla i czyscisz dno miski
Wylazisz spod auta i jedziesz sie przejechac - DELIKATNIE! zero palowania!
po 10 kilometrach mozesz wracac na baze....
CIESZ SIE PLYNNIE DZIALAJACA SKRZYNIA BIEGOW KTORA JUZ NIE SZARPIE.
AHA....wisisz mi piwo
PS: po wymianie plynu moze sie zdarzyc ze auto bedzie wydawalo dziwny dzwiek jak jest bardzo zimno na zewnatrz, np po nocy. W automacie jest takie cos jak odpowietrznik, nazywa sie to "breather hose". Jest na gorze skrzyni. Jezeli ktos nnie wymienial nigdy plynu w automacie to moze sie zdarzyc ze bedzie zatkany. Trzeba wyczyscic go i bedzie po problemie.