.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 12:11:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 23:23:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
ja nie musze pytac sprawdzam i widze to na schemacie. prawda ze w moim AGA nie ma vacum pompy i ze w 2.5 TDI sa ale w benzynie tez wystepuja i juz wiesz gdzie widzialem.
co do tego czy pedal na zgaszonym opada czy nie tez nie wiesz bo nic nie bylo o tym mowy.
a opadanie pedalu to nie tylko oznaka Vacum (jak ty to stwierdziles) ale rowniez nieszczelnosci w ukladzie hamulcowym niekoniecznie na zewnatrz ukladu. poza tym jak ktos jezdzi juz troszke czasu autkiem to czuje ze pedal hamulca pracuje ciezej jak serwo nie domaga

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 18:00:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zainspirowany tym watkiem potestowalem wczoraj pedal hamulca i ...
cos sie $^^%% :zly:
przez was ;) pojawila sie nieszczelnosc gdzies w lewym nadkolu z przodu bo wilgotny stal sie drazek. pedal faktycznie lagodnie opada.
co sie stalo ze sie zesralo? jak tam sie dostac?
ps. najwyrazniej eSka broni sie przed sprzedaza :D

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 22:07:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Dzis wymienialem tarcze i klocki z przodu w A4 AFN.
Wymienilem poskrecalem odessałem plyn ktorego bylo za duzo. Wszystkopieknie ladnie hamuje tylko wlasnie pedal opada!!!

Nie czyscilem tloczków bo gumy byly OK a same tloczki wcisnęły sie bez problemu wiec stwierdzilem ze nie tzreba.
Teraz jest tak ze na odpalonym samochodzie jak wcisne pedal bardzo mocna to po okolo 30 sekundach mam go juz w podlodze!!!!!

Wyciekow nigdzie nie ma ( jak naciskalem tak kilka razy to juz powinien gdzies sie plyn wylac..??? Auto hamuje bardzo dobrze. Do zablokowania kol potzrebna jest o wiele mniejsza sila niz naciskam podczas proby..

Na wylaczonym silniku pedal nie opada ale to sobie tlumacze tak ze moja tylko noga bez wspomagania ze strony vacupompy( czy jak to sie tam pisze..:-)) nie ma na tyle sily zeby przepchnac plyn przez nieszczelnosc...

Dodam tylko tyle ze na 100% nie jestem pewien czy wczesniej tez tak bylo ale raczej jestem pewien ze tak nie powinno byc.

jak sie wymienia te uszczelnienia miedzy sekcjami w pompie hamulcowej??? Bo mi sie wydaje ze to to... Bez przesady ze pedal po mocnym nacisnieciu po kilkudziesieciu sekundach jest w podlodze...! ( jak trzymam lekko na zapalonym to tez powolutku opada...

Co jest nie tak????

Nie przypominam sobie zebym tak mial w A90! Chyaba ze faktycznie pompa od ABS ma jakies znaczenie???!!!!

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 22:15:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:44:45
Posty: 1
Lokalizacja: Wyszków
Ja w moim audi wymieniłem pompę ham i pedał nie opada :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: