.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 13:47:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 23.sty.2008 01:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2007 22:41:34
Posty: 29
Witam proszę o analizę logów statycznych i B. setting. Dynamicznych nie robiłem bo nie miałem pomocnika.A6 2,5TDI AFB 1998r. Wałki sprawdzałem są w dobrym stanie. Chodzi mi głównie o kąt początku wtrysku, dawki rozruchowe, dawki korekcyjne, jaki ma faktyczny przebieg(na liczniku 210) no i może coś jeszcze zauważycie.

STATYCZNE:
000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b65d91456dee7ee.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff3345df7b588f9a.html

002

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b29aab5fec0b20c9.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13cc9a6f0ede3622.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b53e865f0c8376ff.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e962e76aa506f92.html

013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13098fbbc63eb991.html

014

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81d78dd307d63c07.html

B Setting:

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be7e4caa197c8860.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/384268baa583de3a.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc41dbf7acdb04fb.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ebf70fd48107f06.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 10:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Znowu próbuje :d więc na prawidłową ocene poczekaj na Naszych Mistrzów :)
Brak logów statycznych 007 i 018...
Czy silinik był rozgrzany w pełni? Bo jeśli tak to termostat wg mnie uszkodzony, ale mogę się mylić.
Tego nie jestem pewien co teraz napisze - ale czy w przewodzie doprowadzającym paliwo do VP44 widać pęcherze powietrza? (Carl, oceniłem to na podstawie wysterowania pompy skaczącym w zakresie od 91% do 100% w 004stat :| , ale czy ja prawidłowo to rozumuje?)
Przebieg ocenią mistrzowie, reszta wydaje się wg mnie prawidłowa
Sorry jeśli wprowadzam zamęt... :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 12:21:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2006 09:49:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bialystok
Czesc.Wedlug mnie termostat ok. Niepokojace sa korekcje na 3 i 4 cylindrze. Wg mnie przebieg duzo wiekszy. Chyba przycinaja sie troche kierownice. Co do kata wtrysku to przy takim ustawieniu w BS powinno byc ponizej 100% w 004 stat.Bez dynamicznych mistrzowie tez sie nie wypowiedza . Wrzuc dynamiczne i 007 018 statyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 23:02:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Boner napisał(a):
(Carl, oceniłem to na podstawie wysterowania pompy skaczącym w zakresie od 91% do 100% w 004stat :| , ale czy ja prawidłowo to rozumuje?)


Wydaje mi się, że nie ma tam pęcherzyków powietrza, Boner - gdyż wtedy nieregularnie wyprzedza się i opóźnia sam kąt wtrysku (osiągany) o więcej niż 0,2 - 0,4 stopnia...
Resztę ocenimy jak będą wszystkie logi... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 23:34:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2007 22:41:34
Posty: 29
Carl a jakie jest twoje zdanie na temat korekt dawek w logu 013 014 czym są spowodowane takie duże różnice?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2008 09:53:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
arturo 1975 napisał(a):
Carl a jakie jest twoje zdanie na temat korekt dawek w logu 013 014 czym są spowodowane takie duże różnice?


Wskazują na bardzo słaby drugi wtryskiwacz, względem którego korekcje są liczone. Dawka w minusie oznacza, że któryś tam cylinder masz mocniejszy od porównawczego (w tym przypadku drugiego).
Czyli reasumując - cylindry 3 i 4 są najmocniejsze w całym zestawie ponieważ dostają dawki o 1,65 i 1,80 mg/H niższe niż drugi.
Co to może oznaczać ? Jak wiesz dopuszczalne jest +/- 2 mg, ale przyjrzałbym się już hydraulice i ciśnieniu sprężania...
Przebieg... hmmm... do najmniejszych nie należy, ale... nie wypowiadam sie w tej kwestii.
Masz piękny topik z korekcjami i przebiegami innych klubowiczów. Porównaj sobie ile może mieć Twoje auto.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 6+przebieg

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2008 10:20:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2006 09:49:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bialystok
Witaj Carl. Nie wiem czy czytales moje ostatnie posty.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 12#1144912
Bardzo prosze o wypowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 12:31:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
carlnova napisał(a):
Boner napisał(a):
(Carl, oceniłem to na podstawie wysterowania pompy skaczącym w zakresie od 91% do 100% w 004stat :| , ale czy ja prawidłowo to rozumuje?)


Wydaje mi się, że nie ma tam pęcherzyków powietrza, Boner - gdyż wtedy nieregularnie wyprzedza się i opóźnia sam kąt wtrysku (osiągany) o więcej niż 0,2 - 0,4 stopnia...
Resztę ocenimy jak będą wszystkie logi... ;)


Ok, teraz rozumiem, dzięki Carl :d ... niewiem dlaczego przyczepiłem się do tego wysterowania, no ale teraz sprawa jasna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: