.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 15:38:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 09:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.mar.2007 13:47:43
Posty: 478
Lokalizacja: Wrocław
Auto: S4 C4 V8
tak jak koledzy piszą mogą szklanki pukać ale u mnie tak pukała wakupompa!!!
to walenie przenosiło sie z pompy na silnik. jeśli nie masz innej na podmianę wyjmij starą wymyj ten bolec prowadzący z pompy do silnika może sie zabrudził.

_________________
Dużo jeżdżę po naszych drogach jak widzę wariatów co jeżdżą po 230km/h to mnie złość dopada ledwo co ich wyprzedzam
http://www.youtube.com/watch?v=7AeGXNv_3s0&feature=related


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 09:57:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 08:41:56
Posty: 2
Lokalizacja: Wałbrzych
SebastianS napisał(a):
o co kaman...

faktycznie trochę źle to napisałem :) chodziło mi o to, że to niekoniecznie może być zawór, ale np. trzpień tłoka wtedy po odłączeniu 'wadliwego' cylindra stukanie trochę ucichnie. A to, że klekoczący zawór może być słyszalny w kabinie to odrębne zdanie, nie odnoszące się do testu z odłączaniem świec. przepraszam za namieszanie.

znalazłem jeszcze taki link: http://diagnostykasilnika.blogspot.com/2008/01/haas-stuki-z-silnika.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 23:36:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie no chłopaki debeściaki :diabel: jeden opisuje doświadczenia z poloneza drugi pisze o vacumpompie w 20v :diabel:

Jak coś komuś puka stuka w silniku to nie ślepić w monitor tylko telefon na wizyte do mechanika tutaj to sobie możemy ... ;)

ehhh

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 10:47:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.kwi.2007 12:15:32
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
I przede wszystkim Pablo zmień tych mechaników którzy sie nie chcą podjąc naprawy, bo ich stukanie wystraszyło. Też obstawiam szklanki.

_________________
C4 Avant 2,0 ABK AUDIMANIAK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Walnięte Panewki
PostNapisane: 06.lut.2008 13:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2007 17:57:32
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Pofatygowałem sie do servisu audi. Potwierdzili walnięte panewki.
Faktycznie po dzisiejszej przejażdżce ciśnienie mam 1 bar (a nie jak patrzyłem ostatnio 3 bay) :(
Może ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana panewek w 7A. W servisie mechanik powiedział, że przekroczy to wartość samochodu:( i jeżeli tak jest faktycznie to zacznę szukać jakiegoś silnika do SWAP'a => może macie jakieś sugestie jakiego motoru najlepiej szukać.

Pozdrawiam

_________________
Jest i będzie: Audi CQ 20V 7A '88
Było: Audi Coupe B2 1,9 WN 5S '81
Dawno i nieprawda BMW E-36 316i '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 15:58:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ale jakim cudem tak nagle padly panewki ???
Cos mi tu smierdzi....przygladnij sie pompie oleju moze najpierw....panewki sa tanie, kupuj GLYCO to oryginal. Nie zaplacisz duzo, dosc droga bedzie robocizna i masa nowych uszczelek. Nie kupuj uzywanego motoru, lepiej wydaj ta kase na remont swojego a bedziesz mial pewnosc co w autku siedzi. Nie wymieniaj tylko panewek, zrob komplet u dobrego fachowca. Przygladnij sie tez glowicy, warto ja zrobic na cacy przed ponownym zalozeniem.
Byc moze bedziesz musial kombinowac nowy blok, jesli okaze sie ze tuleje sa juz zuzyte, ale to tez nie taka kosmiczna operacja - da sie zakombinowac.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 16:49:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
W życiu nie wymieniaj panewek na nieszlifowany wał, w sytuacji, gdy od jakiegoś czasu masz stuki!!!! Wał do szlifu, korby do regeneracji, a przynajmniej weryfikacji, pompa oleju do weryfikacji, magistrala olejowa do przedmuchania i kontroli, czy się jakieś syfy nie zaplątały. Śruby korbowodowe do wymiany. Simmery wału korbowego do wymiany. BYć może rozrząd, jak dawno nie był ruszany. Co do pierścieni, gładzi i głowicy - wedle potrzeb, w zależności od ciśnienia sprężania i apetytu silnika na olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: