Witam!
Niedawno wymieniałem wszystkie paski klninowe ( 4-rowkowy, 5-rowkowy i klinowy).Po wymianie tych pasków i złożeniu auta wiatrak od chłodnicy zaczął pracować razem z silnikiem. Nadmieniam, że wiskoza nie była zdejmowana z wałka,tylko sam wiatrak.Wchodzi tak samo na obroty jakby był podłączony na stałe i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany.
Ale gdy sie go przytrzyma przed uruchomieniem silnika to po odpaleniu nie ma żadnych oporów . Nawet na wysokich obrotach można go przytrzymać jednym palcem.Z tym , że gdy się go puści wpada na obroty i, co ważne, nie mozna go już zahamować, a ztego co wiem powinien dać się zatrzymać.Ponadto nie ma ani luzów, ani łożysko nie daje o sobie znać.
Po zgaszeniu silnika niemal natychmiast się zatrzymuje i nie budzi żadnych zastrzeżeń.
Przeczytałem chyba wszystkie tematy z tym związane, ale żaden nie odnosi się do mojego przypadku, dlatego proszę o jakieś podpowiedzi.
Wiem, że najprościej wymienić wiskozę, ale najpierw chcę się upewnić pytając znawców tejże marki .
Z niecierpliwością oczekuję na jakieś podpowiedzi.
Pozdrawiam.