.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 17:03:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:50:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Przepraszam ze zanudzam was moimi wywodami.Co do tego ze na sucho bez logow wszyscy zgaduja co moze byc to przyznaje wam całkowicie racje ale prosze o wyrozumiałosc poniewaz sam dla swojej satysfakcji chciałbym juz dawno zrobic te logi.Nie zrobiłem ich jeszcze dlatego tylko ze juz ponad tydzien nie ma mnie w domu gdzie jest moja Audzia z czego bardzo ubolewam.Doskonale rozumie ze nie da sie postawic jednoznacznej diagnozy bez tych logów(dlatego rozumie ze sie irytujecie) W sobote juz na pewno wstawie wszystkie potrzebne bloki:) Ale bardzo prosze jeszcze raz o wyrozumiałosc i cierpliwosc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:53:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
PabloD napisał(a):
Przepraszam ze zanudzam was moimi wywodami.Co do tego ze na sucho bez logow wszyscy zgaduja co moze byc to przyznaje wam całkowicie racje ale prosze o wyrozumiałosc poniewaz sam dla swojej satysfakcji chciałbym juz dawno zrobic te logi.Nie zrobiłem ich jeszcze dlatego tylko ze juz ponad tydzien nie ma mnie w domu gdzie jest moja Audzia z czego bardzo ubolewam.Doskonale rozumie ze nie da sie postawic jednoznacznej diagnozy bez tych logów(dlatego rozumie ze sie irytujecie) W sobote juz na pewno wstawie wszystkie potrzebne bloki:) Ale bardzo prosze jeszcze raz o wyrozumiałosc i cierpliwosc ;)


OK :peace:
Po takim wstępie - masz ją jak w banku :) (wyrozumialość i cierpliwość) :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 19:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
zrobiłem wreszcie te logi :D mam nadzieje ze sa ok ;)
grupy normalne:
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae9 ... fc2db.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79f ... a9d27.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/387 ... 7222a.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ef ... ae1c7.html
007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdb ... 498c2.html
013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed1 ... decb9.html
014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2e ... a8cdb.html
018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c6 ... 9fc2f.html

Grupy basic setings:
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/677 ... f1135.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77a ... a53e8.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2c ... 0cad0.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6f ... 60dc3.html

Dynamiczne grupy:
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/772 ... 768d7.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c46 ... ace3e.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c86 ... b14a8.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be8 ... da8a4.html
008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffa ... 6b2da.html
010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf8 ... 0b133.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/149 ... 9306f.html


Prosze o analize tych logów :) (wiem ze długo to trwało ale wreszcie je zrobiłem :): )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 21:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
chyba musze zmienic nazwe topika bo nikt nie chce nawet spojrzec na te logi :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:20:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
1. kąt wtrysku do poprawy;
2. kierownice T zakleszczone.


ad. 1
ustawić tak, by w 004BS na Late było 2*ATDC przy 100%.

ad. 2
po wykonaniu ad. 1 udać się na autostradę i przejechać 30-40 km ze średnią prędkością powyżej 200 km/h.



reszta OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:30:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
czyli musze przestawic kolo zebate??tylko o ile i w ktora strone?? :): ATDC jest pokazywane w nastepnym okienku po tym Late czyli w czwartym tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:37:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ta sama sytuacja co u Jacekw13 :)
Musisz przesunąć o 2,4* w stronę opóźniony (w stronę A)
Resztę znajdź w tym topiku...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=72045

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:42:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
ok tak zrobie i mam nadzieje ze bedzie juz dobrze :) a to lmm??jest w pozadku. da sie okreslic na podstawie logow stan zuzycia silnika :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Dziekuje serdecznie panowie za fachowa pomoc :peace: dobrze ze sa ludzie ktorzy znaja sie na rzeczy i pomagaja innym bo dopoki nie sprawdzi sie samemu a madrzy ludzie tego nie zweryfikuja to nie wiadomo co tak naprawde sie dzieje. Wiekszosc fachowcow robi to wszystko na odpi..... aby tylko wyciagnac kase a potem trzeba sie meczyc i denerwowac bo ci ciagle cos nie pasuje :| ahhh... Byle wiecej ludzi było jak wy mniej tych wszystkich paprokow :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 23:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
PabloD napisał(a):
ok tak zrobie i mam nadzieje ze bedzie juz dobrze :) a to lmm??jest w pozadku. da sie okreslic na podstawie logow stan zuzycia silnika :?:


silnik jest generalnie w bardzo dobrym stanie [oceniając logi].
lmm jest jak najbardziej OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 23:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
no to bardzo sie ciesze :diabel: na liczniku ma juz 200tys a w rzeczywistosci pewnie troche wiecej :/ ale jesli jest dobrze to super :D tylko ostatnio zauwazyłem ze krzywka wałka rozrzadu jest jakby lekko przytarta i zastanawiam sie co z tym zrobic?? i tak musze raczej sciagac rozrzad bo chciałem uszczelnic silnik poniewaz uszczelniacz wału jest juz kaput. a wiec moze bym te wałki obejrzał :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 17:10:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Przestawiłem kat wtrysku i teraz w grupie 004BS jest 1,4-1,6 *ATDC przy wysterowaniu pompy 100,2%.Moze tak byc??Temp cieczy ok 90st.Silnik pracuje całkiem inaczej(bardziej rowno i cicho). Turbo probowałem troche rozruszac i chyba pomogło.Teraz podczas jazdy autko ciagnie od samego dołu a ma takiego ciaga ze asr sie na asfalcie włacza :diabel: Dziekuje za pomoc.Bez was nie zrobiłbym nic :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 17:41:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
PabloD napisał(a):
Przestawiłem kat wtrysku i teraz w grupie 004BS jest 1,4-1,6 *ATDC przy wysterowaniu pompy 100,2%.Moze tak byc??Temp cieczy ok 90st.Silnik pracuje całkiem inaczej(bardziej rowno i cicho). Turbo probowałem troche rozruszac i chyba pomogło.Teraz podczas jazdy autko ciagnie od samego dołu a ma takiego ciaga ze asr sie na asfalcie włacza :diabel: Dziekuje za pomoc.Bez was nie zrobiłbym nic :peace:


ile jest % na 004.4?
[zwykła grupa 004 pozycja 4 - ile jest %?]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 17:44:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
za chwile sprawdze i odp. też musi być około 85 stopni??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 18:08:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dobrze by było...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 18:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
przy 90st. C w 004 w 4 pozycji jest 100.2%. Może tak zostac :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 19:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
teoretycznie może.
nie mniej jednak, są opinie [nie do końca potwierdzone - choć ja się do nich przychylam], że najlepiej by 004.4 było poniżej 100%.
jeżeli w 004.2 i 004.3 się pokrywają, to ja bym zostawił jak jest.
jeżeli się nie pokrywają, to dokonałbym dalszej regulacji.


jeżeli chciałbyś się pobawić, to lekko opóźnij kąt do 2* - 2.4*ATDC w 004BS na Late. wówczas sprawdź 004.4 i jeżeli byłoby poniżej 100%, to OK. jeżeli nie, to dalej opóźniasz do ok. 3*ATDC i sprawdzasz...
[ale to już jest ustawianie maniakalnie dokładne - dla entuzjastów swoich aut. nie jest wymagane dla normalnych użytkowników]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 14:13:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Chyba jednak sie jeszcze troche z tym pobawie bo wczoraj było (moim zdaniem) bardzo dobrze ale to na rozgrzanym silniku.Dzisiaj rano jak odpalałem Audzie to jakos dziwnie odpaliła i nie wiem dlaczego(jakos nie do konca rowno pracował silnik ale tylko przez jakies 5 sekund).Czy to jest zwiazane z ta regulacja kata??Musze tylko jeszcze sprawdzic czy znowu na zimnym silniku bedzie tak samo czy to tylko raz sie tak stało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 15:16:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, skoro miałeś 1.6ATDC, to było to niemal książkowe.
kąt sprawdzamy tylko na rozgrzanym silniku.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 15:30:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
teoretycznie może.
nie mniej jednak, są opinie [nie do końca potwierdzone


Konradzie - opinie na które się powołujesz są jak najbradziej potwierdzone ;) ... przez ELSĘ zresztą ... ;) (tylko nie wiem, czy można się tego doczytać w wersji skrakowanej).
Otóż stoi tam wyraźnie napisane, że parametry pracy VP44 są wtedy prawidłowe, kiedy w 004BS skrajnie późne ustawienie kata wtrysku wynosi -2* (przy 100,2% oczywiście), zaś zależnie od generacji silnika w statycznym pompa powinna osiągać JEDNICZEŚNIE wartość zadaną przez ECU ORAZ 75% obciążenia zaworu regulującego kąt wtrysku :P .

ENDE ... :): .

Jak widzisz - nikt nie stworzył "prywatnej" teorii. Tak poprostu zaleca producent. W mojej opinii, skoro inżyniery z CCCO w kazdym przypadku "chcą" 75% (od AFB począwszy na BDH skończywszy) - to lepiej (??) przypilnować "wysterowania" niż sztywno środkowej wartości w BSach (-2* LATE).
Zresztą przypuszczam, że właśnie z powodu "wysterowania" producent "pozwala" na statyczną regulację w zakresie od 0* do - 4* ... (ale to akurat już tylko i wyłącznie moje domysły, nigdzie nie wyczytane i nie zasłyszane).

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: