.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:42:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Proszę o info o silnikach 2,0l ; 2,2 (turbo) ; 2,2l [LPG)
PostNapisane: 29.sty.2008 17:19:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!!

Mam taką sprawę... Rozglądam się za audiczką... Jeszcze nie mam sprecyzowanych w 100% poglądów ale cały czas się głowie co i jak...
Proszę o opinie kogoś kto miał już jakieś doświadczenia o opinie użytkowników, mechaników itd na temat zagazowania motorów 2,0l ; 2,2t. Pytam bo rozważam Audi 90, 100, 200, właśnie z tymi silnikami ale z gazownią. Wiem że 2,3l z gazem za bardzo się nie dogaduje i dlatego biorę pod uwagę w/w dwie wersje :)

Jeśli dostałbym jeszcze jakieś przykładowe spalania (z życia wzięte) to wtedy wogóle byłbym w niebo wzięty:) Głownie chodzi mi o spalanie gazu na baardzo krótkich odcinkach w mieście ;) Chociaż trasa też ważna ale ja jeżdże 85 do 15 w mieście także chyba wszystko jasne:)

Za wszelkie info (linki, komentarze, podpowiedzi) wielkie dzięki.

Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 18:21:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
hmm od 90 do 200 to duzy rozrzut - ja bym Ci polecał 100 albo nowszą A6 C4 zalezy ile masz kasy - do niech jest najwiecej czesci nowych i używanych...
Jest to duże wygodne auto niedrogie w eksploatacji...
ja mam właśnie silnik 2.3 ponad 100 000 zrobione na gazie przeze mnie (tyle ze na blosie, 2 gen) i nadal smiga jak pszczółka... srednie spalanie mam 11-12 l a jezdze dynamicznie... w miescie nie wzial mi wiecej niz 15, trasa mozna zejsc do 9-10
2.2t - na gazie zapomnij chyba ze 5 generacja...
2.0 za słaby jest do tej budy
absolutnym minimum jest 2.0 16v lub 2.3... jesli szukasz czcegos mocniejszego to szukaj 2.8 v6 30V dosc dobrze gada na gazie...
ew diesli AAT 115 km lub AEL 140 (ten mocniejszy byl dopiero w A6 C4).
w duzym skrocie tyle...

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 19:04:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Każdy z wymienionych przez Ciebie silników jest na K-jecie. Już z samym tylko tym faktem są związane problemy - trzeba włożyć sporo pracy aby układ dobrze pracował. Ale jest to możliwe i możliwe jest zagazowanie tego.

Mój poprzedni 2.3 palił średnio 11,5-12 ltr LPG (pół na pół trasa-miasto).
Obecny 2.2 - jeszcze nie umiem stwierdzić - podlega regulacji (na blosie).

Jeżlei szukasz C3 to bierz z silnikiem 2.3 NF - najlepsze parametry ew. 2.2 - osiągi podobne ale zdecydowany brak elektroniki ułatwia życie (może nieco więcej palić). 2.0 jest przez większość odradzana - słabsze osiągi a spalanie na tym samym poziomie.

Do B3 możesz się pokusić o 4 cyl. 1.8 ew. 2.0. Bez męczącego k-jeta.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 21:07:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
ja mam 200 10V 2.2 turbo zagazowaną i nie mam z nią żadnych problemów. chodzi na benzynie jak i na gazie. ostatnio wrzuciłem do niej parownik LOVATO MAJOR TURBO i jest bardzo dobrze, żadnych strzałów itp. silnik ma zapas mocy i spalanie maksymalne wyniosło 15 litrów

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 22:02:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja mam 100 C4 2.0 16V i chodzi bez zarzutów nie strzela ne kicha pali 12-15l :) zależy gdzie i jak sie jeździ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 08:34:19 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
a ja ci powiem tak: przy sposobie jazdy który opisałeś (bardzo krótkie odcinki w mieście), przy sensownej instalacji (sekwencji), w każdym z tych silników zużycie gazu będziesz miał..... zerowe... Po prostu silnik nie zdąży się nagrzać do temperatury na której przechodzi na gaz. Mimo że nie uważam że gaz to zło i sam jeżdżę zagazowanymi autami - twoim przypadku poważnie rozważyłbym jazdę na benzynie, ewentualnie poszukał diesla.
Podejrzewam że celujesz w auto już z zamontowaną instalacją - pamiętaj - nigdy tak naprawdę się nie dowiesz co tam instalatorzy namodzili...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 09:11:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Po pierwsze musisz sam sobie odpowiedziec na pytanie: Po co Ci auto ? Do jakich celow ? Bedziesz jezdził sam, czy z dziewczyną czy z rodziną, itp ?
Bo narazie mozna mało konkretne poematy pisac :D
Do gazu polecam motor na elektronicznym wtrysku albo na gazniku
K - Ke Jetronicki i turbiny na I i II generacji LPG stwarzają problemy, co nie oznacza, ze przy odrobinie wiedzy na temat LPG nie da sie nimi jezdzic.
Spalanie gazu od 10 do 25 L :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 11:08:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
"adamusek"
Że rozrzut między modelami spory to wiem :) Ale właśnie jeszcze nie wiem konkretnie :) Co do Twojego spalania uważam za bardzo rozsądne (jak dla mnie idealne) tym bardziej że piszesz że nie wziął więcej jak 15kg :P
Wspomniałeś o ON... Też chyba wolałbym Dieselka ale tylko 2,0l albo 2,4l. Słyszałem że jak się trafi dobrego 2,5TDi to ma się spokój i się odwdzięcza ale jak się trafi zły egzemplarz to wydatki się nie kończą! Sama reguła że 2,5TDi dużo frajdy i zabawy a w razie czego dużo kłopotów :/ Oczywiście wolałbym C4 ale jeśli kupić mam paździerza to wole C3 w igła stanie:P Ale jeszcze to rozważe :)


"rodzynek"
Może masz rację i w sumie mnie też przekonuje ten 2,0l w B3 ale nie jestem do końca pewien czy czasami buda nie będzie za mała :P Ale zobaczymy...


"lucas3512"
Kurcze jeśli kupiłbym 200 2,2t i pałiła by 15kg LPG to byłbym chyba jednym ze szczęśliwszych ludzi na świecie :P Ale poważnie takie spalanie jest moim zdaniem b. dobre! Rozważe na poważnie zakup 2,2t 200 oczywiście:) Pozdro.


"hubos21"
Takie >15kg LPG moim zdaniem dobry wynik i daje do myślenia że warto auto z takim motorkiem zakupić:)


"arthurr"
Po pierwsze zaznaczę tylko że jeszcze nie wiem czy kupię z inst. gazową :) Zastanawiam się jeszcze czy nie pojade na poszukiwania do Niemiec, Francji! Mam akurat taką możliwość ze znajomymi się zabierać (oni najczęściej co tydzień jadą po fury) no i z tamtąd oczywiście bez LPG i u nas sobie założe :) Albo tak jak piszesz może trafię fajnego Diesel-ka. Pozdro.



"ZiPi"
Jeżdże po mieście i załatwiam różne sprawy :596: Przeważnie sam ale często też z narzeczoną, czasami z rodzinką, czasami ze znajomymi :) Czyli różnie... A z racji tego że moje miasto w 40minut przejeżdżałem rowerem (zjazdówką = czyli i tak długo) moje trasy są krótkie :/ Dlatego sam nie wiem dokłądnie co kupię:P Spalanie które Ty podajesz >25kg LPG to już nie zabawa hehe Ale się zobaczy...

Póki co wielkie dzięki wszystkim... Wasze opinie pozwalają mi zarysować sobie obraz i poglądy na samochody które mnie interesują.





A czy orientuje się ktoś ile spalają 100 C3 z silnikiem Diesla 2,4l ?? Jeśli ktoś wie to proszę o jakieś przykłady :) Pozdro

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 11:22:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
maridnm napisał(a):
A czy orientuje się ktoś ile spalają 100 C3 z silnikiem Diesla 2,4l ?? Jeśli ktoś wie to proszę o jakieś przykłady :) Pozdro


A gdzie ty widziałeś C3 2.4D ?

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 11:44:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Sprinter napisał(a):
maridnm napisał(a):
A czy orientuje się ktoś ile spalają 100 C3 z silnikiem Diesla 2,4l ?? Jeśli ktoś wie to proszę o jakieś przykłady :) Pozdro


A gdzie ty widziałeś C3 2.4D ?


O, pomiędzy dieslami 2,0 i 2,5 ;). Nie pamiętam na 100% ale miały bodajże 82 KM (silnik 3D). Silniki bardzo żywotne, spalanie nie powinno być wyższe (średnie) od 7,5 ltr, po miescie max. 8-8,5 ltr.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 11:49:00 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
maridnm napisał(a):
Też chyba wolałbym Dieselka ale tylko 2,0l albo 2,4l. Słyszałem że jak się trafi dobrego 2,5TDi to ma się spokój i się odwdzięcza ale jak się trafi zły egzemplarz to wydatki się nie kończą! Sama reguła że 2,5TDi dużo frajdy i zabawy a w razie czego dużo kłopotów :/


widać że jeszcze poruszasz się po omacku, ale dobrze że pytasz. 2,5 TDI w autach które rozważasz to rzędowa pięciocylindrówka, oznaczenia 1T (w C3), AAT (100 C4, A6 C4), AEL (A6 C4) - i to są motory wg powszechnej opinii "nie do zajechania". Problemy o których piszesz dotycząc 2,5 TDI V6 montowanych w A4 i A6 C5 - raczej - z tego co piszesz - nie Twój przedział cenowy

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 12:00:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
rodzynek napisał(a):
Sprinter napisał(a):
maridnm napisał(a):
A czy orientuje się ktoś ile spalają 100 C3 z silnikiem Diesla 2,4l ?? Jeśli ktoś wie to proszę o jakieś przykłady :) Pozdro


A gdzie ty widziałeś C3 2.4D ?


O, pomiędzy dieslami 2,0 i 2,5 ;). Nie pamiętam na 100% ale miały bodajże 82 KM (silnik 3D). Silniki bardzo żywotne, spalanie nie powinno być wyższe (średnie) od 7,5 ltr, po miescie max. 8-8,5 ltr.


To, że istniał jest jasne, ale znajdź to na drogach ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 12:11:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Sprinter napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Sprinter napisał(a):
maridnm napisał(a):
A czy orientuje się ktoś ile spalają 100 C3 z silnikiem Diesla 2,4l ?? Jeśli ktoś wie to proszę o jakieś przykłady :) Pozdro


A gdzie ty widziałeś C3 2.4D ?


O, pomiędzy dieslami 2,0 i 2,5 ;). Nie pamiętam na 100% ale miały bodajże 82 KM (silnik 3D). Silniki bardzo żywotne, spalanie nie powinno być wyższe (średnie) od 7,5 ltr, po miescie max. 8-8,5 ltr.


To, że istniał jest jasne, ale znajdź to na drogach ;)


Nie jest źle, mój sąsiad ma takiego, na Allegro czasem się pojawiają. Problem polega na tym, że mało kto to chce (wolą 2.0 td albo 2.5 tdi). Choć racja, nie jest tego dużo :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 13:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
"sprinter"
A żebyś wiedział że widziałem i to nbie raz :) Jest troche tego ale trzeba przyznać że zdecydowanie mniej niż 2,0 czy 2,5 TDi. Troche się poszuka i się znajdzie:) Tak się składa że można powiedzieć sąsiedzi mają do spylenia taką 2,4D tylko nie wiem ile to pali a od sprzedającego ciężko dowiedzieć się prawdy :) Pozdro.

"arthurr"
Masz rację ze poruszam się po omacku... Sam jeszcze do końca nie wiem czy Diesel czy benzin i LPG :( Nie zależy mi aż tak na mocy bo w sumie nie kręce silników do końca skali obrotomierza:) Jeżdżę raczej b. spokojnie:) Nie pamiętam kiedy swoją audi wkręciłem na ponad 4tyś. obr :P Po drugie wychodzę z założenia że 2l i powyżej są wystarczające w dieslu a co dopiero w benzynce hehe.
A co do pzredziału cenowego... Masz w zupełności rację!!!! Nie mój przedział :P

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 13:27:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
maridnm napisał(a):
"sprinter"
A żebyś wiedział że widziałem i to nbie raz :) Jest troche tego ale trzeba przyznać że zdecydowanie mniej niż 2,0 czy 2,5 TDi.


Hehehe, no to wypas, pewnie jeździ w Polsce kilka sztuk i wszystkie widzieliście :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 14:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprinter napisał(a):
maridnm napisał(a):
"sprinter"
A żebyś wiedział że widziałem i to nbie raz :) Jest troche tego ale trzeba przyznać że zdecydowanie mniej niż 2,0 czy 2,5 TDi.


Hehehe, no to wypas, pewnie jeździ w Polsce kilka sztuk i wszystkie widzieliście :peace:


Słuchaj jak byś się zainteresował to zrobiłbyś się czerwony ze wstydu ile tego można znaleźć !! Widze że nawet nie zwracasz uwagi ile Cię tego otacza :D
Poważnie jest tego troche może nie zauważyłeś bo nie szukasz tego typu auta ale jest ich jeszcze sporo:P Pozdro

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 14:26:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
maridnm napisał(a):
Słuchaj jak byś się zainteresował to zrobiłbyś się czerwony ze wstydu ile tego można znaleźć !! Widze że nawet nie zwracasz uwagi ile Cię tego otacza :D
Poważnie jest tego troche może nie zauważyłeś bo nie szukasz tego typu auta ale jest ich jeszcze sporo:P Pozdro


Wręcz przeciwnie, jako były posiadacz C3, zawsze zwracam na nie uwagę, co więcej mam bliski kontakt z człowiekiem, który handluje częściami tylko do audi z 80/90 ;)

Wystarczy się rozejrzeć, to straszny unikat, a do tego niczym szczególnym się nie odznacza na tle klekotów 2.0 i 2.5.

W twoim przypadku bardzo mocno rozglądałbym się za 1T, bo to idealne rozwiązanie do twoich potrzeb.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 14:32:14 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Też proponuję 1T - stary, poczciwy, idiotoodporny, pancerny, uturbiony diesel R5
Jeden z najlepszych (turbo)diesli Audi ever

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 15:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprinter napisał(a):
maridnm napisał(a):
Słuchaj jak byś się zainteresował to zrobiłbyś się czerwony ze wstydu ile tego można znaleźć !! Widze że nawet nie zwracasz uwagi ile Cię tego otacza :D
Poważnie jest tego troche może nie zauważyłeś bo nie szukasz tego typu auta ale jest ich jeszcze sporo:P Pozdro


Wręcz przeciwnie, jako były posiadacz C3, zawsze zwracam na nie uwagę, co więcej mam bliski kontakt z człowiekiem, który handluje częściami tylko do audi z 80/90 ;)

Wystarczy się rozejrzeć, to straszny unikat, a do tego niczym szczególnym się nie odznacza na tle klekotów 2.0 i 2.5.

W twoim przypadku bardzo mocno rozglądałbym się za 1T, bo to idealne rozwiązanie do twoich potrzeb.


Hmm no nie wiem sam! Na pewno nie ma ich tyle co benzin czy 2,0 lub 2,5 TDi ale ja troche ich widuje w szczególności w necie... No i ten "sąsiad" :) Dobra nie ważne może chwilowy wysyp :P
Szczerze się przyznam że nie wiem o co chodzi z tym 1T.
Poza konkursem: Nie zależy mi na mocy nie wiadomo jakiej... Bardziej na ekonomii jazdy, wyposażeniu i stanie auta!! Jak na moje wymagania styknął by 2,0l turbo diesel lub 2,0l benzin choć czym więcej mocy tym lepiej ale nie jest to dla mnie priorytetem:)

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 16:30:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
2.0 td (typ silnika - czyli dwie pierwsze litery jego numeru - NC - 101 KM) z intercoolerem ładnie jedzie, szczerze godne polecenia pod warunkiem, że auto jest w dobrym stanie - ciężko będzie znaleźć.

2.0 td (DE - 90 KM) - w zasadzie podobnie do tego wyżej.

2.0 (RT, SL itp - 113-115 KM) - jeżeli już benzyna to weź 2.3 - NF - 136 KM (ew. 2.2, np. KU - 138 KM) - zauważalnie żwawsze przy tej samej ekonomii. Ogólnie z benzyniakami (pomijając kwestię zasilania) jest mniej problemów i dość łatwo można trafić zadbanyy egzemplarz za niedużą kasę. A skoro jeździsz głównie po miescie - daruj sobie gaz.

2.5 tdi (1T - 120 KM) - fajny motorek, szybki, oszczędny, przebija każdego dostępnego w C3 benzyniaka (z wyjątkiem utrzymanego 2.2t), ciężko znaleźć niezajeżdżonego strucla za niewyżyłowaną kasę.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: