August Horch napisał(a):
[color=red]Cześć
Czy ktoś z Audi Klubowiczów mógłby mi przybliżyć troche specyfikacje AUDI A4 2,8 QUATTRO. Jakieś cenne wskazówki na co zwracać uwagę przy zakupie itp.
POZDRAWIAM
August Horch
Witam,
ja posiadam taki cukiereczek ze Szwajcarii: A4 Avant 2,8 30V Quattro (ACK) w manualu, srebrny metalic, reling, spryskiwacze refl, skóry, klimatronik, full komputer, szyber, pełna elektryka, 100% bezwypadkowy, żaden element nigdy nie był malowany, stan lakieru bardzo dobry (dwie ryski na błoniku, bez uszkodzenia głębokiego). Jeżdżę 1,5 roku (zrobiłem 23tys km), żona niestety zmusza mnie do zmiany na diesla, a nie chcę niszczyć gazem... Na dowód moich słów, pozwalam sprawdzić wszystko na stacji diagnostycznej.
To naprawdę kochana niunia. Niektórzy klubowicze ją widzieli. Chciałbym ją sprzedać komuś, kto będzie o nią dbał tak, jak ja to robiłem. Jeśli jesteś człowiekiem dbającym o samochód to możesz się do mnie zgłosić.
Jeśli chodzi o wskazówki, to jest to świetny samochód, przyspieszenie ma nieporównywalne z żadnym dieslem czy innym benzyniakiem prócz S4 w tej budzie. Spalanie: ja jeżdżę 50% miasto 50% trasa, pali mi 11,5-12,5 maks jaki udało mi się osiągnąć przez 1,5 roku jazd to 14,3L/100km (80% miasto (25x15km do roboty) w zimę). Przyspieszenie wg katalogu 0-100 - 7,3sek, moc 193KM, moment 280Nm. Samochód, który przyspiesza nawet przy 160km/h (każdy kolejny bieg to 50km/h, czyli: 1ka - 50, 2ka - 100 itd. Nigdy nią nie jechałem na maksa, ale podobno 250 można osiągnąć na liczniku. Napęd quattro to podstawa przy tej mocy. Widziałem ośkę ruszającą spod świateł z 2,8 pod machą. Dla mnie to jak dmuchanie w dziurawy balon.
Tylko z quattro jesteś w stanie wykorzystać w pełni możliwości tego silnika.
Zapraszam na jazdę próbną.
Pozdrawiam,
Adimas.