.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 14:52:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3 AAR pracuje tylko na 4 gary.
PostNapisane: 02.lut.2008 22:42:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Witam
w mojej setunie nie pracuje 3 cylinder. Mierzyłem kompresje na wszystkich cylindrach jest po równo, iskra tez jest. jakieś pomysły co może dolegać niuni?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 22:54:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Paliwo + iskra = zaplon. Jak iskra jest, to czego brakuje?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 22:56:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
paliwka :)
z tym ze autko na lpg tez warkota tylko na 4 gary a nie możliwe żeby miał dolot przytkany bo zdejmowałem niedawno kolektor i czyściłem no chyba ze cos z zaworami jest pomieszane ale czy wtedy na wyższych obrotach by pracował?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 22:57:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
no skoro jest iskra i kompresja, to pozostaje paliwo, ne?

edit: post poniewczasie

to ja przepraszam, ale po czym poznajesz, ze nie pracuje konkretny cylinder?

zreszta - jak poteoretyzowac - to samo wystapienie kompresji nie determinuje mozliwosci zaplonu przy iskrze - trzeba jeszczenapełnuc cylinder miesznaką - vco może się nie udać, gdy np. mamy u*lony zawór ssący...
ale teoretyzuje tylko


Ostatnio edytowano 02.lut.2008 22:59:30 przez scob, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 22:58:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
scob napisałem już co z paliwem :)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:05:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
scob napisał(a):

to ja przepraszam, ale po czym poznajesz, ze nie pracuje konkretny cylinder?

zreszta - jak poteoretyzowac - to samo wystapienie kompresji nie determinuje mozliwosci zaplonu przy iskrze - trzeba jeszczenapełnuc cylinder miesznaką - vco może się nie udać, gdy np. mamy u*lony zawór ssący...
ale teoretyzuje tylko


poznaje po tym ze silnik nie pracuje jak powinien buja nim na boki trochę i po zdjęciu przewodu z 3 świecy nie ma żadnej zmiany pracuje tak samo jak z założonym przewodem a na każdym innym cylindrze zaczyna bujać dużo mocniej bujać motorem i nawet na ucho słychać gorsza kulturę pracy. Jest możliwość ze zawór ssący będzie uchylony przez zużyte popychacze do tego stopnia ze nie ma prawidłowego spalania na tym cylindrze? Pytam bo ostatnio pogrywają mi kasatory i moze to ich wina.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:12:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
bobaskgb napisał(a):
Jest możliwość ze zawór ssący będzie uchylony przez zużyte popychacze do tego stopnia ze nie ma prawidłowego spalania na tym cylindrze? Pytam bo ostatnio pogrywają mi kasatory i moze to ich wina.

pomyśl i sobie odpowiedź ;)

co do tematu to możliwe że świeca gubi iskre pod ciśnieniem, jeśli wykluczyłeś ciśnienie na cylindrze.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:14:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jesli na LPG rowniez brak pracy, to sadze ze poprostu przeskakuje ci iskra (gdy swieca jest wkrecona) poza swieca. Podmien swiece i przewod wysokiego. Nawet jak wyglada OK. Dobrze by bylo obejrzec stan rozdzielacza zaplonu.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Ostatnio edytowano 02.lut.2008 23:18:37 przez opperator, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:15:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
swiece zamieniałem i nic nie dało a przewody są nówki sztuki 2 miesiące mają ale posprawdzam wszystko jeszcze raz bo sam już nie wiem co sie dzieje .

Mauzer szybciej będzie jak mi porostu odpowiesz sadzę że jest taka możliwość ale miło by było jak ktoś bardziej biegły w tej materii mnie utwierdził w przekonaniu lub zaprzeczył

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
więc Cie utwierdze - nie :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 23:27:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
no to pozostało mi sprawdzić przewody WN i rozdzielacz zapłonu . Może być wina rozdzielacza 2 miesiące temu ze względu na strach przed strzałami gazu zmieniłem świece kable i palec tylko za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć czy rozdzielacz też zmieniałem czy nie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: