.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 19:42:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5TDI AFB 98r.] padło turbo?
PostNapisane: 12.gru.2007 20:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Witam...
Już myślałem że w tym roku nic złego mnie nie spotka :/ ale niestety...
właśnie wracałem do domu i nagle zaciekawił mnie dziwny dzwięk wydobywający się spod maski...wyłączyłem radio...słucham... i wygląda to tak:
- auto przyśpiesza w miare normalnie, pisze w miare bo sam już niewiem
- w trakcie przyspieszania w okolicach 2 tyś.obr i w góre, słychać dziwne szmery
- w momencie odpuszczenia gazu i wciśniecia sprzęgła słychać jakby bulgot lub chrząkanie i głośny świst
- silnik na biegu jałowym pracuje normalnie, po wkręceniu powyżej 2 tyś i odpuszczeniu też...tylko w czasie jazdy działy sie te dziwne rzeczy i żeby było ciekawiej nie za każdym razem...
Vag wykazał tylko jeden błąd, który zresztą ciągnie sie za mną jak smród po gaciach 00546 - przerwa w komunikacji, sporadycznie

Powiedzcie prosze, to turbo prawda? Szukając na forum podobnych przypadków raczej się potwierdza...
Do pełnej oceny napewno musze zrobić logi, ale czy teraz moge je robić, czy wogóle mogę jezdzić?

[+]
Wcześniej auto przyśpieszało nieźle, ale w przedziale 2,5 - 3 tyś. obr była dużaaaa dziura, poniżej i powyżej czuć było dobrego kopa

Ehhh :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 21:33:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zrób logi, Boner...
Przyjrzymy się Twojej gwizdawce :)

Całkowicie za free... ;) jak przystało na AKP :): *

* Carl mówi prawie poezją... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 21:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Widze Carl że jesteśmy po lekturze tego samego tematu o "filtrze cząstek stałych" :D , nawiasem mówiąc jestem z lekka porażony tą lekturą...czy kulturą... (wiesz o czym mówie?) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 12:34:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Boner napisał(a):
Widze Carl że jesteśmy po lekturze tego samego tematu o "filtrze cząstek stałych" :D , nawiasem mówiąc jestem z lekka porażony tą lekturą...czy kulturą... (wiesz o czym mówie?) ;)


Wiem, wiem... ;)
Ale Grześ już zrobił tam porządek... :):

[+]

nie zapomnij mi się wieczorem przypomnieć, Boner...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 09:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
A więc...wrzucam moje pierwsze logi :) wykonane z wielką pomocą mojej małżonki :D (która zresztą Was pozdrawia :peace: )

norm 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99f ... f1190.html

norm 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2e ... f73e5.html

norm 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5bf ... a4900.html

norm 004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f1 ... 44083.html

norm 007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e1 ... aa299.html

norm 013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b46 ... b7f17.html

norm 014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/682 ... 0744e.html

norm 018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c70 ... f8b32.html

bs 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fe ... dac7f.html

bs 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb5 ... 86664.html

bs 004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/260 ... 82d9e.html

bs 011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09b ... 65911.html

dyn 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eaa ... c6315.html

dyn 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/114 ... d124b.html

dyn 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a9 ... 59129.html

dyn 004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c6 ... 5348a.html

dyn 008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1f ... f6648.html

dyn 010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ac ... b0b80.html

dyn 011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f46 ... 63d02.html

mam nadzieje że wykonane dobrze ;)

w sterowniku silnika powraca jeden błąd 00546 - błąd w komunikacji, sporadycznie...cholera mnie bierze bo go totalnie nie rozumiem :/

Kilka informacji ważnych lub nie:
- przebieg 253tyś.km
- olej Mobil 1 5W50 RF fullsyntetyk
- VP44 nowa
- odma nowa
- paliwo BP Ultimate
- rozrząd wymieniony przy 248tyś.km ale przez poprzedniego właściciela, sprawdzony przez Bosch Servis na mój koszt (wg BS jest prima sort, ale i tak pokusze się o wymiane w niedługim czasie ;) )
- hydraulika wymieniona przy 248tyś.km ale również przez poprzedniego właściciela, też sprawdzona przez BS w trakcie naprawy VP44 (twierdzą że wszystko jak ta lala)
- sposób jazdy, i wolno i szybko, jest obwodnica w tójmieście więc można pocisnąć

Od wczoraj efekty które opisałem w pierwszym poście znikneły, jest cicho i ładnie zznów się zbiera (wg mnie :d )

Bardzo prosze o wszelkie sugestie ..........i pozdrowienia znad morza, dziś temp. 0st.C :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 09:38:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Poprawiłbym kąt wtrysku (o 1* w stronę minusa), wymieniłbym przepływkę (ta już kończy żywot, stąd okresowe przydławienia, możesz spróbować czyszczenia - ja tak zrobiłem w AVB i szczęśliwie już działa 5-ty miesiąc) .
Najprawdopodobniej rozrząd wymieniano na kredkę lub bez wymiany napinacza hydraulicznego - chwilowo może tak być ale należy się tym zając w miarę wolnego czasu i dostępności $$ ;) .

Podsumowując - fajny silniczek, wymagający jedynie dopieszczenia ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 10:09:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Fajny, bo znad morza :peace:
Tutaj są tylko takie - służy im powietrze z jodem w kolektorach dolotowych :D

Nic więcej nie mam do dodania - przepływka jeszcze (podkreślam - jeszcze) OK, ale te chwilowe objawy niemocy mogą być właśnie początkiem jej końca - niewiele jej już brakuje, aby ciąć dawki...
Być może pomoże tylko czyszczenie.
Kąt wtrysku "pchnąłbym" jeszcze bardziej w stronę ATDC, czyli minusa - (o 0,6* dalej niż mówi Piotruś) nawet do 3*ATDC.
Osiągniesz wtedy wzorowy w statycznym.

Generalnie silniczek w bardzo dobrym stanie...
Podoba mi się zwłaszcza termostat :)

[+]

...no i gratulacje, bo widzę, że dałeś rade bez problemów... :)
wyrazy uznania dla małżonki... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 10:22:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Carlątko ( :d :peace: ) - Ty punkciarzu :P :

carlnova napisał(a):
wyrazy uznania dla małżonki... :peace:


carlnova napisał(a):
Kąt wtrysku "pchnąłbym" jeszcze bardziej w stronę ATDC, czyli minusa - (o 0,6* dalej niż mówi Piotruś) nawet do 3*ATDC.
Osiągniesz wtedy wzorowy w statycznym.


Spokojnie ;) . To jest nowa VP44 i najprawdopodobniej wysteruje się idealnie już przy wzorcowych -2* :P :diabel: .

Miłego dzionka :) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 10:38:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Hej, Piotruniu :peace:

Jest 1,4* ATDC (minus) - każesz Bonerowi opóźnić go o jeden, więc 1,4+1 = 2,4 *ATDC (minus)
Dla Ciebie teraz 1,4 + 1 = teraz 2 (w powyższym poście)
A tak chciałem Cię troche zaczepić... :): :peace: :jezor:

Oczywiście Boner - najpierw ustaw według wskazań Pogromcy Wszystkich Beskidzkich Dziewic i obserwuj, jak to się ma do 004 stat

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 13:41:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lmm jest OK, nie należy go wymieniać. choć, co prawda mierzy poniżej 750 mg/R w krańcowym zakresie, to jednak w ogóle nie obcina dawki.
kupno nowego nic nie wniesie do dynamiki [ani do czegokolwiek innego].

jeżeli jest to E [a nie EX] to tak będzie mierzyć jeszcze bardzo długo...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:59:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Panowie!!!

Usłyszeć to od Was wszystkich...podkreślam WSZYSTKICH!!! :D że jest ok...to jak dostać prezent pod choinke :mikolaj: :509:

Carl, zgadza się, nasze nadmorskie powietrze działa uzdrawiająco :peace: hehe

Aż mi dobrze teraz... :banan:

Ale słuchajcie...co z moim turbo :?: teraz jak wracałem do domku znów usłyszałem chrumknięcie i upust powietrza po odjeciu gazu...troszke mnie to martwi :!: :/

Jeszcze jedno, co do kąta wtrysku, silnik na zimnym zapala w zasadzie od pierwszego strzała, natomiast na ciepłym już muszę go troszke dłużej pokręcić, ale dosłownie chwilke dłużej...gdzieś kiedyś na forum ktoś pisał że na zimnym jest większa dawka paliwa do rozruchu iłatwiej startuje natomiast jak ecu widzi że silnik ciepły, dawka się zmniejsza...czy to własnie dlatego tak dzieje się u mnie czy pisze teraz bzdury? :rwij: czy to właśnie wina kąta wtrysku?

Meszrumie, zaraz lece do garażu i sprawdzę jaka jest przepływka...

ogólnie jestem happy :przytul2:
i pieknie dziękuje....no i jeśli chcecie uzdrowić troszke autko to zapraszam nad morze do siebie, jest gdzie spać, co pić i jest też co oglądać :617:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 22:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
A więc lmm mam z końcówką E i jest Bosch, niestety nie widzę nigdzie z jakiego jest roku...
Znów widzę że silnik ma swoje humory, dziś chodził jak ta lala i pięknie przyspieszał...
W której grupie dopatrze się czy kierownice VTG się przycinają czy też nie...no i czy wogóle się dopatrze? :)
Martwi mnie troszke to turbulum :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 23:26:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Boner,

co do lmm,
skoro masz E, to nie wymieniaj jej - jedynie, gdy zacznie już ograniczać dawkę, wyczyść ją alkoholem izopropylowym [np. Kontakt Spray]. Bosch domowo regenerowany będzie o wiele trwalszy od Bosch'a EX...
...ale to dopiero przed Tobą.


co do T,
w topiku o diagnostyce jest zamieszczony film Carl'a z pracą sztangi. poobserwuj swoją [możesz zrobić nagranie] dokładnie.
generalnie, T ocenia się w 011BS i 011dN - 011BS ma charakteryzować się stałością ciśnień docelowych, z kolei w 011dN ciśnienia wymagane [011.2] i rzeczywiste [011.3] powinny być jak najbardziej zbieżne ze sobą.
ważna jest też pozycja praca N75 [011.4] - nie powinna spadać poniżej 35%.

w Twoim przypadku T wg logów wygląda bardzo poprawnie. nie sposób jest doszukać się przyczyn odgłosów.
czy to na pewno T wydaje takie dźwięki?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 14:12:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Zaczynam się zastanawiać czy to nie wisko ale za bardzo nie wygląda na nie, tak jak mówiłem podczas dodawania gazu czasami słychać jakby lekkie przytarcia w okolicach 2tyś....natomiast po odjęciu gazu upust powietrza i tak jakby, coś co kręci się dość szybko, zwalniając lekko o coś ocierało...wszystko to trwa chwilke...
Gdyby to wisko to na biegu jałowym również byłoby to słychać prawda :?:
a u mnie słychać to tylko w trakcie jazdy, w czasie gdy silnik jest obciążony....
No nic jeśli logi nie wykazują jakichś drastycznych odchyleń od normy w stosunku do turbo to nic innego tylko zamiast gdybać trzeba szukać przyczyny
Chyba że macie jeszcze jakieś propozycje coż to takiego :| :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 22:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Odświeżam temat...

Problem z głośną pracą turbo pozostał... i powiększył się o kolejne drobiazgi:

- po dzisiejszym podpięciu vc pojawił się następujący błąd:
00523 (z indeksem 30-00) czujnik IAT - temperatura niska, obwód wysoki G42
nazwa okrutna,hmm...gdzieś na forum doczytałem że jest to prawdopodobnie problem z zaworem regulującym ciśnienie doładowania :/ ale może sie mylę, jeśli tak to poprawcie mnie prosze...
połączenia wężyków po pierwszej diagnozie wydają sie być poprawne, wtyczka również...co jeszcze sprawdzić?

- drugi problem to taki że po odpięciu lmm z wężem gumowym prowadzącym do turbo widać przy turbulum olej zalegający w wężu :/ , nie jest go może wiele ale jest, no i tu moje pytanie ...czy to normalne?

Suma sumarum chyba już czas na regeneracje... :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 01:54:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Na pierwsze pytanie nie umię Ci odpowiedzieć. Ale olejem jeżeli nie jest go dużo nie przejmój się. Przed turbo wchodzi wężyk od odmy i z niego bierze się olej. Pozatym do filtra powietrza też wchodzi jakiś wężyk z którego zbiera się odrobinkę oleju (dosłownie ciut - na kratce przepływomierza) więc jeżeli go nie ma dużo to nie przejmój się za bardzo.
Pozdrawiam!
Jeżeli plotę głupoty to proszę o poprawienie mnie. :diabel:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 10:14:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Boner napisał(a):
Odświeżam temat...

Problem z głośną pracą turbo pozostał... i powiększył się o kolejne drobiazgi:

- po dzisiejszym podpięciu vc pojawił się następujący błąd:
00523 (z indeksem 30-00) czujnik IAT - temperatura niska, obwód wysoki G42
nazwa okrutna,hmm...gdzieś na forum doczytałem że jest to prawdopodobnie problem z zaworem regulującym ciśnienie doładowania :/ ale może sie mylę, jeśli tak to poprawcie mnie prosze...
połączenia wężyków po pierwszej diagnozie wydają sie być poprawne, wtyczka również...co jeszcze sprawdzić?

- drugi problem to taki że po odpięciu lmm z wężem gumowym prowadzącym do turbo widać przy turbulum olej zalegający w wężu :/ , nie jest go może wiele ale jest, no i tu moje pytanie ...czy to normalne?

Suma sumarum chyba już czas na regeneracje... :|



00523 jest związany z olejem za lmm. IAT to skrót od Intake Air Temperature - mierzy go czujnik G42, który jest częścią czujnika G70 - przepływomierza.
olej ochlapał lmm, co doprowadziło do jego głupawki.

wyjmij lmm, dokładnie wyczyść izopropylem i usuń problem z olejem.
przyjrzyj się turbinie dokładnie.
odmę wymieniałeś oczywiście?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 10:19:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Stamlej wszystko prima sort...ale zobacz co napisał Carlnova:

Cytuj:
Jeżeli tylko wystąpią dodatkowe symptomy, takie jak:

1. Dziwne "pochrząkiwanie" turbiny zwłaszcza przy schodzeniu z obrotów.
2. Stefan o niebieskawym zabarwieniu z "ewidentnym posmakiem olejowym"
3. Poszarpywanie lub ewidentna niemoc powyżej 2200 rpm.
4. Tryb awaryjny tipa spowodowany błędem 00575 z rozszerzeniem surpassed.
5. Ślady oleju po stronie zimnej turbiny.
6. Pojawienie się luzu tzw. osiowego (wzdłużnego) na wirniku turbiny - bardzo łatwo można sprawdzić...
7. Zbyt długo utrzymujące się przeładowanie.

Zbiorowo, lub pojedyńczo - każde z osobna powinny spowodować zaostrzenie Twojej uwagi, Stamlej...


(co prawda w innym wątku ale...)
U mnie ewidentnie wystepują objawy z pkt.1 oraz 5, pkt.6 nie sprawdziłem bo jeszcze nie znalazłem jak to zrobić...ale chyba ewidentnie turbulum do naprawy... :/

Interesuje mnie jeszcze czy mogę z tym jeszcze troche ujeżdzać czy raczej odpuścić i odrazu naprawiać?...(chwilowo brak środków tzw. finansowych :| )
Dzięki Stamlej za szybką odpowiedź.

[+]

Meszrumie odma wymieniona bardzo niedawno temu, za autkiem nie ciągną się żadne kolorowe stefany itp...zrobie jak radzisz z tym czyszczeniem...czyli olej z zimnej strony turbo to nie jest dobra sprawa, wręcz bardzo nie dobra :/ ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 10:26:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Boner, jak sprawdzić obecność luzu osiowego ?
Odkręcić przewód gumowy dolny z turbiny (dwie opaski zaciskowe – na zdjęciu jedna się zsunęła). To przewód doprowadzający tzw. wynik pracy turbiny - doładowane powietrze pod ciśnieniem do intercoolera, a stamtąd do kolektorów ssących. Proszę o szczególną ostrożność przy ponownym montażu – wszystko tutaj musi być super szczelne.

Obrazek

W chwili, gdy zdejmiesz ten przewód, oczom Twoim ukaże się "przepiękny" wirnik turbiny i będziesz miał dostęp do czynności sprawdzających luz poprzeczny i osiowy tegoż wirnika.

Wirnik turbiny może mieć luz poprzeczny (nawet do około 1mm), ale luz tzw. osiowy (wzdłużny) jest całkowicie niedopuszczalny !!!

I mały cytacik:

"Turbina nie brała oleju, nie była przyczyną powstawania niebieskich spalin, ale jednak wolałem nie ryzykować – oddałem ją do regeneracji i wyważania. Jak się okazało później – dobrze zrobiłem – bo przy pojawieniu się luzu osiowego, kwestią czasu jest poważne uszkodzenie wirnika turbiny i możliwe nawet zniszczenie innych podzespołów „dmuchawki”. "

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 10:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Tak, pamiętam to z Twojego Fotostory o turbulum i dlatego czas na moją gwizdawkę i to bez dwóch zdań, tym bardziej że raz autku sie chce jechać a za chwile lipa i brak mocy plus charczenie...nie ma co ryzykować

Martwi mnie jeszcze czy nie zabiłem tym olejem Lmm, wyczyszcze i zobacze czy błąd wróci, no i trzeba będzie sprawdzić czy mierzy prawidłowo...

Carl, dzięki za szybki opis jak sprawdzić wirnik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: