FERRATUS napisał(a):
Chętnie się dowiem co na ten temat myślisz.
Oczywiście możesz przebudować swoje A6 na takie z "adaptive air suspension".
W tym celu będziesz musiał wymienić
tylko poniższe elementy:
- sterownik silnika
- praktycznie 100% okablowania elektrycznego oraz światłowodowy system diagnostyczny
- przebudować instalację wewnątrz kabiny
- wymienić zawieszenia z tradycyjnych na pneumatyczne
- przekodować absolutnie wszystkie pozostałe sterowniki
- zabudować (oczywiście) sterownik zawieszenia
- zabudować całą instalację pneumatyczną (kompresor, przewody ciśnieniowe, rozdzielacz, czujniki na wahaczach i HGW co tam jeszcze - aha: np. zbiornik powietrza)
Jeżeli ze swojego auta zechcesz zrobić Allroada, to do wwym. czynności na;leży dopisać:
- wymianę skrzyni biegów
- wymianę wszystkich błotników (tylne trzeba wycinać/kroić)
- wymianę ram pomocniczych (tzw. sanek, wózków): przedniej i tylnej
- wymianę wahaczy przednich (co do tylnych nie jestem teraz pewny ale chyba mogą zostać dotychczasowe)
- wymianę praktycznie całego układu hamulcowego
- wymianę conakmniej przedniego zderzaka
- dorobienie dodatkowych instalacji układu paliwowego i układu chłodzenia
- wymianę kół
Nigdy nie liczyłem kosztów sumarycznych takiej zabawy ale strzelam, że poniżej 30 tyś.zł. nie zejdziesz (w zwykłym A6), a przeróbka na Allroada lekko licząc przekroczy kwotę 70000 zł. ... .
Szczerze Ci życzę powodzenia i dobrej zabawy w drodze do celu ...
.
Nigdy więcej nie porównuj CCCO do fracuskich złomów, bo zostaniesz ukamieniowany, zlinczowany, a na koniec zabity
... .
I. Zwykłe zawieszenia:
II. Schemat (ale tylko poglądowy bez wszystkich "szczegółów") zwieszeń pneumatycznych: