.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 15:37:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z audi A6 2000 rok180 cv
PostNapisane: 06.lut.2008 21:33:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2008 07:08:36
Posty: 10
Lokalizacja: Tolentino italia
witam mam pytanie odnosnie audi mianowicie mam problem z odpalaniem rano po nocy lub jak postoi dluzej tzn nie odpala mi od razu musze go troche pokrecic zeby zaskoczyl jak jest na minusie temperatura to jest jeszcze gorzej bo trzeba troche krecic zeby zaskoczyl ,i jak odpali to dymi na czarno ale przez chwilke skanowalem Vagiem ale pokazal tylko blad 542--czujnik polozenia (wzniosu)iglicy-G80-przerwa lub zwarcie -blad sporadyczny czy to cos waznego ?druga sprawa to delikatne szapanie w skrzyni na zimnym silniku pozniej praktycznie nieodczuwalne ale sa .Aha jak jest zimny to po odpaaleniu i wrzuceniu biegu (skrzynia automat )wcisam pedal gazu prawie do dechy a auto stoi i po jakims czasie rusza dzieki za wszelaka pomoc

_________________
czajka67


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 21:38:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
1. G80 - czy wpisałeś to w szukajkę? To wtryskiwacz sterujący - lekko liczą tysiąc kilka złotych jesteś lżejszy.
2. Wymień olej w skrzyni - pośrednio g80 też ma wpływ na szarpanie, ale niewielki.
3. Ustawienie rozrządu do sprawdzenia, świece żarowe również.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 10.lut.2008 19:57:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Mozliwe przyczyny problemow z urochmieniem silnika diesla: Zaleznie od temperatury - system podgrzewania swiec, fazy rozrzadu oraz czas wtrysku., nieprawidlow dzialaacy rozrusznik , slaby prad rozruchu , nieprawidlowe dzialanie czujika temperatury , nieprawidlowe dzialanie czujnika temperatury paliwa, niskie cisnienie sprezania , zle pracujaca przepustnica powietrza ( zaleznie od opcji). Jak widzisz nie ma konkretnego panaceum na taka chorobe. Trzeba wykonac szereg testow i po godzinie do dowoch wszystko wiadomo o aucie. Warunek ? Wiedza oraz wyposazenie warsztatu :) Uzyskasz tu wiele rad i kazda bedzie lepsza od drugiej, Strzelajac w ciemno niestety stracisz pieniadze i czas.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 22:48:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2008 07:08:36
Posty: 10
Lokalizacja: Tolentino italia
dziekiiza cenna rade co z tego ze mam Vaga skoro edyne co umiem to sanowac i ewentuanie wykasowac bledy i nie bede wpychal rak tam gdzie niema pojecia wiec zostaje tylko dobry warsztat,powiedz jaki jest koszt podlaczenia na warsztacie do vag i odczytanie pomiarow z gory dziekuje

_________________
czajka67


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 11.lut.2008 00:44:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Wiesz ceny uslug to indywidualna sprawa. Jedni traktuja podlaczenie komputera jak rolnicy dojarke do krow :) Odczytuja bledy , kasuja bledy i kasuja pieniadze. Ja moge powiedziec jak to wyglada u mnie bo niech kazdy mowi za siebie. Tak mysle przynajmniej. Ogolny koszt statycznej i dynamiczej diagnostyki to 150 zl ale nie na takiej zasadzie ze wszystko jest dobrze a Ty masz nadal problem. Jesli zglaszasz problem z rzuchem naprzyklad to musisz dostac stu procentowa odpowiedz jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy. Potem juz tylko decyzja czy chcesz usunac usterke czy tez nie. W kazdym razie w sklad testow wchodzi analiza wszyetkiego. Jesli dochodzi do sytuacji ze trzeba wykonac pomiar cisnienia sprezania dodatkow to kosztuje 50 zl. Ale jak powiedzialem klijent placi za efekty a nie za podlaczenie komputera :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2008 21:25:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2008 07:08:36
Posty: 10
Lokalizacja: Tolentino italia
zeby wszyscy tak traktowali klientow jak ty ,jesli mozesz daj mi namiary na swoj warsztat jak znam zycie jestes po drugiej stronie polski ja jestem z dolnegoslaska ,poki co serdecznie dzieki za konkretne odpowiedzi pozdrawiam

_________________
czajka67


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2008 21:27:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2008 07:08:36
Posty: 10
Lokalizacja: Tolentino italia
juz wiemjestes z Lodzi niestety ,jeszcze raz dzieki za konkrety

_________________
czajka67


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2008 21:34:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czajka,

masz na pewno 3 rzeczy do zrobienia:
- sprawdzenie wtryskiwacza sterującego.
jeżeli okaże się dobry, to:
- ustawienie dynamicznego kąta wtrysku;
- wymianę oleju w skrzyni.


być może popsuł się WS, a ktoś kto wymieniał rozrząd nie ustawił kąta [bo ustawić nie mógł na popsutym WS]...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: