.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:39:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 18:41:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
taaaa proponujcie mu ske za 10.000 to pojedzie i kupi ten srebrny przystanek z linka :/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 12:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
kolego tylko nie zdziw sie jak bys juz kupowal autko np. c4/s4 avant'a ze tam nie ma duzego bagaznika :diabel:

a wogole kolego z tego co piszesz to ja osobiscie odradzam ci zakup takiego auta bo np. tam nie tylko plyn do spryskow trzeba dolewac :diabel: i to czasem nie w malych ilosciach.

poszukaj na forum tematow o silnikach 2.2t i v8 jest tego miliony stron poczytaj zastanow sie i daj znac czy jeszcze masz ochote na audi z kopem w tych pieniazkach co posiadasz

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: audi
PostNapisane: 11.lut.2008 01:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2007 00:41:22
Posty: 196
Lokalizacja: Ciechanów / Żuromin
WITAM

To audi z Twojego linki (3,7 V8) to wymysł poprzedniego właściciela. Dzwoniłem po nie i troszkę o nim rozmawiałem. Było do S4 4,2 lecz coś "zdechło" i koleś wstawił 3,7. Cena niska, ale ja bym raczej nie polecał takiego szczepu jeżeli chcesz porządne auto.

Co do gazu.... S4 2,2T JEŹDZI NA GAZIE, tylko trzeba umieć go zamontować z odpowiednich do mocy gratów ( a nie np, na reduktorze jak do poloneza - bo i to widziałem) Musi być reduktor do 350 KM, przewody minimum 8, szybka listwa wtryskowa, i odpowiedni komputer... i bedzie śmigać (oczywiście tylko sekwencja).
Wystarczy odpowiednia instalacja i gość co ma pojęcie do zakładania gazu w silnikach z turbiną (ja takiego znam).
Co do kosztów utrzymania....na temat 4,2 nic nie mówię bo nie miałem, a opinie słyszałem różne. Osobiście mam 2,2T i jeżeli wszystko robi się na czas to nie powinno zastrajkować. Ceny części jak dobrze poszukasz nie będą znacząco różniły się od cen części do iinych aut. Problemem mogą być jedynie "mechanicy" którzy znają się na golfach i astrach, mi tacy gnoje podnieśli koszty ekspluatacji w mojej pierwszej S4. jeżeli chodzi o serwis... to naprawdę dużo dobrego słyszałem o Krakowskim quattro SREWISIE.

_________________
POLONEZ 1,9D - wszystko wypłi
AUDI S4 C4 aan 1993 - eksponat doświadczalny
Polonez Atu LPG - muł stepowy
Ford Focus TDCi Common Rail - był OK
AUDI S4 C4 aan 1992 - Bordo Italiano
AUDI S4 C4 aan 1992 - nieustanne dążenie do ideału
DAEWOO Nexia - za czapkę gruszek :)
AUDI 100 C4 aah quattro 1991 - auto z polskimi patentami
AUDI S4 C4 aan 199? - czerwone strzała
RENAULT Clio 1994 - żeby być lojalnym wobec pracodawcy (byłego)
AUDI S4 C4 AAN 1993 - pierwszy avant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: