Silniki benzynowe V6 maja standardowy problem rozszczelnienia wynikajacy z konstrukcji. W pierwszej kolejnosci nalezy spawdzic czy prawidlowo dziala odpowietzrenie silnika !!! Trzeba to zrobic poniewaz kazde uszzelnienie skonczy sie tak samo jesli uklad odpoiwetrzenia nie bedzie sprawny. Teraz miejsce wyciekow. Podstawowym miejscem sa patrzac od gry oczywiscie uszczelki pokryw rozrzadu , wiekszosc osob wymienia je w pierwszej kolejnosci ale to nie wystarcza. Nalezy takze wymienic uszczelke napinacza lancucha dla kazdej glowicy po jednej. Zwiazane jest to z trybem serwisowym wzmoenienia przedniego , demontazem paska , wymontowaniem walkow rozrzadu. Dol oczywiscie tez bywa nieszczelny ale to nie powoduje wypalania sie oleju na kolektorach. W Twoim przypadku beda to uszczeli napinaczy + pokryw glowicy. Jest to praca wyagajaca wyposazonego warsztatu i wiedzy. Po pierwsze potrzebna jest blokada walu korbowego , po drugie listwa ustawiajaca pozycje walkow , po tzrecie sporo wiedzy jesli chodzi o ustawienie walkkow , paska z napieciem wlacznie. Proponuje poszukac firmy ktora jest w stanie to zrobic i ktora ma sprzet. Zle ustawione fazy rozrzadu moga spowodowac wypalenie zaworów.