.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 17:00:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 1.9 tdi AFN] Proszę o analizę logów.
PostNapisane: 09.lut.2008 12:07:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Witam Wszystkich!

Mam jak na razie tylko dynamicze.
Robiłem wszsystko jak na forum pisze http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 i niestety dziwnie to wychodzi...no ale mam nadzieje ze nie zostane przez to "skarcony".
Samochod mam jakies 3 tygodnie. Chcialbym wiedziec czy wszystko jest w pozadeczku :)

Dziekuje Wszystkim i pozdrawiam

Logi Dynamiczne:

000:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9be5bd976226ffbe.html

001:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05f7080eff93d38e.html

003:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ae14e0f5e7e59b7.html

004:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/494182d89490f829.html

008:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2647d0ec7550170.html

010:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5da09b6a2a1817ad.html

011:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df39c63ce89ab97c.html

Logi statyczne wysle pozniej.

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 15:21:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie dogrzałes dobrze fury przed wykonaniem logów. Dogrzej dobrze przed wkonaniem proby statycznej bo pomiar bedzie nie miarodajny.

Poki co mozna tylko powiedziec ze przepływomierz slabnie na wysokich obrotach.
Turbina wydaje sie byc OK. :peace:

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 15:52:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Temperatura typowa dla uszkodzonego termostatu (jeśli auto nie dało się więcej dogrzac)
Przepływomierz słabiuteńki i niedługo będzie kwalifikował się do wymiany.
Turbo pompuje jak nalezy, ale kondycja zaworu N75 pozostawia trochę do życzenia.
Regulacja kąta wtrysku poprawna.
Dorzuć jeszcze statycznie 007, 013 i 000 basic settings.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 16:35:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Baskecior napisał(a):
Temperatura typowa dla uszkodzonego termostatu (jeśli auto nie dało się więcej dogrzac)
Przepływomierz słabiuteńki i niedługo będzie kwalifikował się do wymiany.
Turbo pompuje jak nalezy, ale kondycja zaworu N75 pozostawia trochę do życzenia.
Regulacja kąta wtrysku poprawna.
Dorzuć jeszcze statycznie 007, 013 i 000 basic settings.


Po czym widzisz ze N75 do wymiany :?: ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 17:26:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
dzięki wam wszystkim serdeczne...

silnik mialem wydaje sie dobrze dogrzany- EGR jest zaslepiony wiec moze dlatego temperatura jest troszke zanizona.

niedlugo dorzuce jeszcze logi statyczne tylko wlasnie sie wzialem za sprzatanie furki i szukanie przyczyny zalania podlogi w miejscu kierowcy.

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 18:33:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Atal-star napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Temperatura typowa dla uszkodzonego termostatu (jeśli auto nie dało się więcej dogrzac)
Przepływomierz słabiuteńki i niedługo będzie kwalifikował się do wymiany.
Turbo pompuje jak nalezy, ale kondycja zaworu N75 pozostawia trochę do życzenia.
Regulacja kąta wtrysku poprawna.
Dorzuć jeszcze statycznie 007, 013 i 000 basic settings.


Po czym widzisz ze N75 do wymiany :?: ;)

Popatrz na wartości rzeczywiste cisnienia doładowania w zakresie obrotów od 2079 do 2856 rpm ... ;)

lukaszjanosz napisał(a):
dzięki wam wszystkim serdeczne...

silnik mialem wydaje sie dobrze dogrzany- EGR jest zaslepiony wiec moze dlatego temperatura jest troszke zanizona.


Mylisz się kolego i to mocno, nie wiem skąd czerpiesz wiedzę i takie teorie. Jedno z drugim ma o tyle wspólnego , że silnik z zaślepionym EGR`em będzie się bardziej grzał na postoju ...
Jeśli twój silnik był w/g Ciebie nagrzany, masz do wymiany termostat. Wymieniasz tylko na oryginał firmy BTT kupowany w ASO. Cena ok 90 zł.
Nie pytaj , dlaczego nie możesz założyć podróbki, bo zacznę gryźć ;)

PS: aby byc w 100% pewien, czy aby dobrze działa termostat, przejedź ok 10 km dość dynamicznie, po czym zloguj zaraz po zatrzymaniu grupę 007, ew. niedogrzanie wyjdzie jak na dłoni.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 21:31:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
hmmm...to nie byla moja wiedza tylko moje domysly- jak widac bledne ( wiedzialem ze cos z temeratura ale nie wiedzialem co) :) mozliwe ze jest padniety termostat...zrobie jeszcze raz logi ale jutro z rana i bedzie wiadomo. W jezdzie pokazuje temperature okolo 90 st ale na postoju jest jedna kreske ponizej 90...wiesz mozliwe...hmmm prawdopodobnie masz racje.
Jesli chodzi o czesci to tylko i wylacznie oryginalne...nie ma sensu kupowac jakiejs podrobki i za pare tysiecy km wymieniac znow bo bedzie padniety :/ Takze kolego Baskecior bardzo mi przykro ale nikt tutaj dzisiaj nie bedzie nikogo gryzc :)

Dzieki.
pozdro

[ ps. Wlasnie bylem w autku zobaczyc jaki N75 mam...i co? Zobaczylem...i przewod ktory wchodzi do turbinki jest hmmm...jakby naderwany...moze jest dziurawy? Moze to byl powod ze w logach wychodzi ze jest on padniety? ] - to tez tylko moje domysly :)

Pozdr

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 22:22:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Baskecior napisał(a):
Atal-star napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Temperatura typowa dla uszkodzonego termostatu (jeśli auto nie dało się więcej dogrzac)
Przepływomierz słabiuteńki i niedługo będzie kwalifikował się do wymiany.
Turbo pompuje jak nalezy, ale kondycja zaworu N75 pozostawia trochę do życzenia.
Regulacja kąta wtrysku poprawna.
Dorzuć jeszcze statycznie 007, 013 i 000 basic settings.


Po czym widzisz ze N75 do wymiany :?: ;)

Popatrz na wartości rzeczywiste cisnienia doładowania w zakresie obrotów od 2079 do 2856 rpm ... ;)


Masz na mysli te wachania cisnienia :?: One sa minimalne, bardziej na przycinajace sie kierownice w turbinie bym obstawial :?: ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 22:47:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
lukaszjanosz napisał(a):
hmmm...to nie byla moja wiedza tylko moje domysly- jak widac bledne ( wiedzialem ze cos z temeratura ale nie wiedzialem co) :) mozliwe ze jest padniety termostat...zrobie jeszcze raz logi ale jutro z rana i bedzie wiadomo. W jezdzie pokazuje temperature okolo 90 st ale na postoju jest jedna kreske ponizej 90...wiesz mozliwe...hmmm prawdopodobnie masz racje.
Jesli chodzi o czesci to tylko i wylacznie oryginalne...nie ma sensu kupowac jakiejs podrobki i za pare tysiecy km wymieniac znow bo bedzie padniety :/ Takze kolego Baskecior bardzo mi przykro ale nikt tutaj dzisiaj nie bedzie nikogo gryzc :)

Dzieki.
pozdro

[ ps. Wlasnie bylem w autku zobaczyc jaki N75 mam...i co? Zobaczylem...i przewod ktory wchodzi do turbinki jest hmmm...jakby naderwany...moze jest dziurawy? Moze to byl powod ze w logach wychodzi ze jest on padniety? ] - to tez tylko moje domysly :)

Pozdr

Mając na myśli naderwany przewód piszesz o podciśnieniu , czy przewodzie elektrycznym sterującym N75 ?
Z takim podejściem szybko wyleczysz autko , a do tego na porządnych częściach. :)

powodzenia


@ Atal-stal: takie wahnięcia już na ustabilizowanym ciśnieniu świadczą o niedomagającym N75.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 22:58:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Baskecior napisał(a):
lukaszjanosz napisał(a):
hmmm...to nie byla moja wiedza tylko moje domysly- jak widac bledne ( wiedzialem ze cos z temeratura ale nie wiedzialem co) :) mozliwe ze jest padniety termostat...zrobie jeszcze raz logi ale jutro z rana i bedzie wiadomo. W jezdzie pokazuje temperature okolo 90 st ale na postoju jest jedna kreske ponizej 90...wiesz mozliwe...hmmm prawdopodobnie masz racje.
Jesli chodzi o czesci to tylko i wylacznie oryginalne...nie ma sensu kupowac jakiejs podrobki i za pare tysiecy km wymieniac znow bo bedzie padniety :/ Takze kolego Baskecior bardzo mi przykro ale nikt tutaj dzisiaj nie bedzie nikogo gryzc :)

Dzieki.
pozdro

[ ps. Wlasnie bylem w autku zobaczyc jaki N75 mam...i co? Zobaczylem...i przewod ktory wchodzi do turbinki jest hmmm...jakby naderwany...moze jest dziurawy? Moze to byl powod ze w logach wychodzi ze jest on padniety? ] - to tez tylko moje domysly :)

Pozdr

Mając na myśli naderwany przewód piszesz o podciśnieniu , czy przewodzie elektrycznym sterującym N75 ?
Z takim podejściem szybko wyleczysz autko , a do tego na porządnych częściach. :)

powodzenia


@ Atal-stal: takie wahnięcia już na ustabilizowanym ciśnieniu świadczą o niedomagającym N75.


Dzieki za wyjasnienie ;)
Prawdopodobnie u mnie tez zawor do wymiany, gdyz rowniez mam takie wahlniecia....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 23:07:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
chodzi mi o to ze naderwany jest przewod podcisnienie (bo to chyba podcisnieniowy?) prawdopodobnie on jest niezbyt szczelny...jutro kupie opaske zaciskowa i to zrobie bo mnie wnerwia i brzydko wyglada :) ...a moze sie wyleczy?

Reflektory wypolerowane :] z 2 metrow wygladaja jak mowe :P a wczesniej swiecily tak jakby swieczka tam byla :/

dzieki

pozdro

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 00:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Wiec zrobilem loga 007...przejechalem z 30 km "dosyc" dynamicznie zatrzymalem sie i zrobilem loga. Wyglada tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/508117f1193cb274.html


Z rana jeszcze zrobie statyczne logi 007 i 013 oraz basic settings 000.

Dzieki

Pozdrawiam

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 10:07:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
lukaszjanosz napisał(a):
Wiec zrobilem loga 007...przejechalem z 30 km "dosyc" dynamicznie zatrzymalem sie i zrobilem loga. Wyglada tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/508117f1193cb274.html


Z rana jeszcze zrobie statyczne logi 007 i 013 oraz basic settings 000.

Dzieki

Pozdrawiam

Ewidentnie niedogrzany silnik. Termostat do wymiany.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 10:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
lukaszjanosz napisał(a):

Reflektory wypolerowane :] z 2 metrow wygladaja jak mowe :P a wczesniej swiecily tak jakby swieczka tam byla :/

dzieki

pozdro


przepraszam za pytanko, w jaki sposób i czym polerowałeś reflektory :?: ;)

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 11:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
lukmat77 napisał(a):
lukaszjanosz napisał(a):

Reflektory wypolerowane :] z 2 metrow wygladaja jak mowe :P a wczesniej swiecily tak jakby swieczka tam byla :/

dzieki

pozdro


przepraszam za pytanko, w jaki sposób i czym polerowałeś reflektory :?: ;)


buhehehe....
najpierw delikatnie papierem 2000 na mokro usunalem to cos co bylo na reflektorach...a bylo to okropne (takie jakies wrzody jakby). Pozniej recznie polerowalem delikatna szmatka i pasta polerska FARECLA G3. Efekt jak na 3 godziny roboty dobry. Widac roznice.

Powodzenia

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 12:15:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
zrobilem pozostale logi:

Basic Settings 000:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09df03f6554ba50b.html

007:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a90633ba9896748.html

013:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f895b7d76a02d28.html

I co mi na to powiecie?

Dziekuje!

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 12:27:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
kat wtrysku do lekkiej poprawki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 08:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lukaszjanosz napisał(a):


wymien termostat ,potem rob logi .... [inaczej zaczynasz od doopy strony]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: